![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het is gewoon niet relevant. Het gaat over lonen, niet over pensioenen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we anders eens wat clichés rondstrooien. Dat zal zeker helpen...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() Daar het pensioens-item niet relevant is lijkt het mij logisch om dit door te spelen aan Kris Peeters en Elio Di Rupo. Het is een duidelijke suggestie om de overheadkosten van dit land eenvoudig te reduceren. Ambtenaren en zelfstandigen krijgen hetzelfde pensioen. Dat van de zelfstandigen die hun nek jarenlang uitstaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht van niet... ----------------------------------- Ik vind die kindpremie ook redelijk belachelijk... Evenals dat shoppingcenter in de omgeving van Vilvoorde... en de opslag van de Vlaamse ambtenaren.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Men moet kijken naar het systeem achter de clichés, en deze bestaat wel degelijk. Het is het ziekelijke systeem dat de clichés in stand houden, niet alleen naar de burger maar ook met de ambtenaren onder elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen nochtans allemaal moeten bijdragen aan het maken van meer kindjes als we nog pensioen willen trekken in de toekomst. In plaats van elk jaar 100.000 immigranten in te voeren kunnen we er beter eens aan beginnen om zelf elk jaar voor 100.000 kindjes te zorgen. Want de kans dat die immigranten van hun OCMW- of dopgeld ons pensioen gaan financieren is redelijk illusorisch.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Langs de ene kant door eenvoudigere regelgeving en wetten, langs de andere kant door informatisering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Partijlid
|
![]() Wil je nu zeggen dat wat ik poneer niet over pensioenen gaat? Straf, ik dacht dat ik het daar net wel over had. Och ja excuseer, ik was weer even vergeten dat je enkel spreekt over datgene wat in je kraam past.
Laatst gewijzigd door ToonB : 6 november 2011 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() laat die tamzakken toch
als ze gelukkig zijn als parasiet een leven te verbranden ik begrijp het niet...maar niet iedereen is een raf Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 november 2011 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Jouw cijfers voor Vlaanderen kloppen precies niet. Laatst gewijzigd door pajoske : 6 november 2011 om 22:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Staatssecretaris
|
![]() En waar gaat ge de mensen die daar nu werken dan zetten? tewerkstellen in een knelpuntberoep zeker?
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yeah, right...
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |