![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons de grenzen opensmijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat standaardprocedure, als de repatriëring NIET doorgaat, toch maar even naar de luchthaven, even in 't vliegtuig zitten etc...?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit de verklaring van de Dienst Vreemdelingenzaken en politieverslagen blijkt trouwens dat die dame niets strafbaar deed: Dienst Vreemdelingenzaken: 'Repatriëring zou ook afgelast zijn zonder Saïdi' 'Niet actief tussenbeide gekomen' Wat blijft er dan nog over van de ganse commotie? Een artikel in HLN en tafelspringerij van een NVA-er. Een storm in een glas water dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | ||
Banneling
|
![]() Quod non dus.
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 maart 2012 om 20:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() Of denk je dat Vlaanderen wordt geïslamizeerd omdat er een aantal moskees zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() Nee, hij mag zelfs niets doen: het is niet de bevoegdheid van het regeringshoofd, een verkozene 'ter orde te roepen' Dat is de bevoegdheid van de voorzitters van Kamer en Senaat. Wist je dat niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als dit een Vlaams-nationalist was geweest was la petite belgique veeeeeel te klein geweest. Wat voor schijnheiligaards zijn jullie toch!!! ![]()
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze al in 't vliegtuig zaten, was maar 'n oefening waarschijnlijk. Standaardprocedure omdat ze geen blijf weten met 't teveel aan belastinggeld van de burger.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijne pifometer; mijn ambtenarenneus die sedert mijn pensioen na een ambtenarenloopbaan nog perfect werkt om zulke aardigheden te herkennen, tien keer beter dan een drugshond van de flikken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Brussel moet ge het eens vragen aan de dochter van het Groene Parlementslid ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat het enkel de vergadering was; de gehele vergadering. Dat de voorzitter enkel het reglement kon inroepen en desnoods een algemene stemming. Maar hij- of zij-zelf in persoon ? Niks geen bevoegdheid daartoe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() Mogelijk, daarvoor zou ik eerst hun reglement eens opnieuw ter hand moeten nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets met schijnheiligheid te maken. Laatst gewijzigd door filosoof : 27 maart 2012 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het verhaal dat de Mevrouw Senator Saïdi hier http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...0466/1.1255398 (vanaf 00'27") vertelt dan toch op z'n minst een beetje vreemd. "... ik heb haar uitgelegd dat de passagiers het vliegtuig niet zouden laten vertrekken. Dat ze bereid waren om op een solidaire manier die man te steunen die moest uitgewezen worden." Wat bedoelt ze hiermee? Zouden de passagiers voor extra 'tumult' beginnen zorgen? Zouden ze de politie-agenten aanvallen? De piloot gijzelen? Het vliegtuig kapen? ??? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |