![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je staat dus blok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voelt goed nu, en kan je lekker slapen vannacht?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#245 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#246 |
Burger
|
![]() Breivik-citaat van de dag: 'Het voelt alsof ik m'n hele leven al opgesloten zit in een gevangenis omdat ik van mijn land geen opmerking mag maken die kritisch is voor de islam.'
Ergens in deze draad zei een ander forumlid dat hij het niet onmogelijk acht dat er in de toekomst straten, lanen of pleinen zouden kunnen vernoemd worden naar Breivik. Met een centraal Europees beleid in de toekomst dat fel anti-islam is lijkt dit inderdaad niet ondenkbaar. Waarom bestaat er trouwens een 'Stalingradlaan' in Brussel terwijl we weten (of horen te weten) dat Stalingrad vernoemd is naar de Russische diktator die miljoenen onschuldige burgers naar zijn dodenkampen in Siberië stuurde? Breivik zei het al eerder: 'Pas over tientallen jaren zal mijn ware betekenis worden begrepen' |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Minister
|
![]() Verboden? Hoezo verboden? Kunt u een wet aanhalen die effectief verbiedt om te organiseren in een fascistische of communistische partij? In dat geval zou dat wel eens fascisme kunnen zijn. Ik weet wel dat u daar een voorstander van bent, maar er geldt nog steeds vrijheid van meningsuiting.
![]() |
#248 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#249 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 18 april 2012 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ummm, Islamwatcher jij hebt sympathie voor Anders breivik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Minister
|
![]() Dat wordt je nu pas duidelijk?
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naja, ik ben zelf voor nuance, en probeer overal nuance in te zoeken. Zo ook bij de daden van Anders Breivik, maar de tekst die hij post. *zo als Anders breivik al zei, mijn daden zullen pas over 10 jaar begrepen worden* gingen mij zelfs te ver, alsof die Anders een icoon voor hem is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij eigenlijk een interessante theorie, hoe mensen sympathie kunnen hebben voor iemand als die Anders breivik, zijn die mensen zelf gek of hoeft dat helemaal niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Burger
|
![]() Dat zou impliceren dat jij berichten post als reactie op de draad van een gek..., in de veronderstelling dat jij vindt dat de topic-starter sympathie heeft voor Breivik, wat hij helemaal niet heeft toegegeven? Niets beters te doen?
Laatst gewijzigd door Islamwatcher : 19 april 2012 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Burger
|
![]() Breivik strijdt tegen de islamisering van Europa. De afgelopen dagen kwam de Turkse president grote sier maken in Nederland met zijn staatsbezoek. Over de grove schendingen van de mensenrechten in Turkije werd met geen woord gerept. Wilders kreeg gedurende het bezoek een spreekverbod opgelegd, hetgeen hij naleefde om zijn coalitiepartner Rutte (die de Turkse president alle lof toezwaaide en hun goede betrekkingen prees) niet voor het hoofd te stoten. Turkije telt 80.000.000 inwoners (merendeels moslims). Als morgen beslist wordt om Turkije deel te laten uitmaken van de Europese Unie (487.000.000 inwoners) dan zal morgen één op de vijf inwoners een moslim zijn (de reeds aanwezige moslims uiteraard meegrekend) en het islamitische belang in Europa nog fors toenemen. En waarschijnlijk is hun 'verborgen aantal' nog veel groter, want vandaag hoorde ik op televisie dat bij de Belgische Statistiek het aantal allochtonen dat de dubbele nationaliteit heeft (bv. Belg-Turks) enkel als 'Belgen' worden geteld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() Jezus, het is toch niet omdat iemand akkoord is met bepaalde zaken die een moordenaar zegt of denkt, dat je dat zomaar als symphatie mag bestempelen. Ik ben ook met bepaalde zaken van de moslims volledig akkoord maar voel daarom nog in het geheel geen symphatie voor hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 19 april 2012 om 01:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() BS, maak dan maar direct een uitzondering. Ik ben tot hiertoe voor ongeveer 80% eens met wat "jij" die door jou opgesomde mensen beweren. Die fora of gelijkwaardige rechtse fora heb ik nooit bezocht en ik denk niet dat ik die ooit ga bezoeken. De reden is simpel. Daar word te veel gescheld op de moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |