Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2012, 09:42   #241
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
bedoel je nu dat er telkens een "collectief" wordt samengesteld, deze hun eisen op tafel kunnen leggen?

Naar het collectief van blonde vrouwen uit Schellebelle luisteren ze volgens mij ook niet.

Zijn er specifieke kenmerken nodig denk je? bruinharigen? bruinogigen? ik zeg maar wat hoor.
Het collectief van één blonde vrouw die naar een zwembad in Spanje is geëmigreerd, maar van daaruit nog steeds veel last heeft van allochtonen in Vlaanderen wordt hier op dit forum nog steeds veel gehoord.

Ik postte een discussiebijdrage van Brusselse vrouwen n.a.v. de reportage "Femme de la rue" en stelde de vraag "is men bereid naar hen luisteren?" Het antwoord was neen. Wel, dan is de discussie over, hé. Als je niet bereid bent om te luisteren naar de discussiepartner, is er geen discussie meer.

Maar goed, misschien zien jullie dit fpriù ook niet als een discussieforum maar gewoon als een communicatiemedium om jullie waarheid te zeggen en andere standpunten te ontkrachten wegens "poco", "linkiewinkie", "Gutmensch", "hopeloos naief" enzovoort.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 3 september 2012 om 09:42.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 11:03   #242
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het collectief van één blonde vrouw die naar een zwembad in Spanje is geëmigreerd, maar van daaruit nog steeds veel last heeft van allochtonen in Vlaanderen wordt hier op dit forum nog steeds veel gehoord.

Ik postte een discussiebijdrage van Brusselse vrouwen n.a.v. de reportage "Femme de la rue" en stelde de vraag "is men bereid naar hen luisteren?" Het antwoord was neen. Wel, dan is de discussie over, hé. Als je niet bereid bent om te luisteren naar de discussiepartner, is er geen discussie meer.

Maar goed, misschien zien jullie dit fpriù ook niet als een discussieforum maar gewoon als een communicatiemedium om jullie waarheid te zeggen en andere standpunten te ontkrachten wegens "poco", "linkiewinkie", "Gutmensch", "hopeloos naief" enzovoort.
verklaar me dan eens duidelijk waarom ik als geëmancipeerde westerse vrije vrouw een boodschap zou moeten krijgen van het collectief van muzelvrouwen omdat hun onopgevoede testosteronzoontjes en echtgenoten zich niet weten te gedragen in een westerse stad?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 11:30   #243
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
verklaar me dan eens duidelijk waarom ik als geëmancipeerde westerse vrije vrouw een boodschap zou moeten krijgen van het collectief van muzelvrouwen omdat hun onopgevoede testosteronzoontjes en echtgenoten zich niet weten te gedragen in een westerse stad?
Het gaat ook helemaal niet over waarom, maar over de definitie van een discussie. Als men a priori geen boodschap wil ontvangen, dan is er geen discussie. Ik begrijp dan ook niet waarom jij überhaupt op mijn posts reageert, gezien je elke discussie bij voorbaat uitsluit want de discussiepartner is per definite "muzel", "onopgevoed" en "testosterongedreven". Wees dan gewoon consequent en reageer helemaal niet.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 3 september 2012, 11:35   #244
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat ook helemaal niet over waarom, maar over de definitie van een discussie. Als men a priori geen boodschap wil ontvangen, dan is er geen discussie. Ik begrijp dan ook niet waarom jij überhaupt op mijn posts reageert, gezien je elke discussie bij voorbaat uitsluit want de discussiepartner is per definite "muzel", "onopgevoed" en "testosterongedreven". Wees dan gewoon consequent en reageer helemaal niet.
u plaatst zichzelf dus op gelijk niveau met die muzelmaanse (normaal nederlands woord trouwens) testosteronboys die vrouwen niet met rust kunnen laten en ze voor hoer uitschelden als ze geen respons krijgen?
Het is dat ge het zelf gezegd hebt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 3 september 2012, 11:40   #245
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
u plaatst zichzelf dus op gelijk niveau met die muzelmaanse (normaal nederlands woord trouwens) testosteronboys die vrouwen niet met rust kunnen laten en ze voor hoer uitschelden als ze geen respons krijgen?
Het is dat ge het zelf gezegd hebt.
Jij gebruikt termen als "muzelmaanse testosteronboys" en dergelijke. Ik gebruik dergelijke termen nooit, of ze nu "normaal" zijn of niet. Gelieve mij dus geen woorden in de mond te leggen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 3 september 2012, 11:46   #246
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik denk dat je nu eens even rustig moet ademhalen, of een glas koud water nemen.
Je hebt het over genocidaire plannen, alsof dit werkelijk en realiteit is, en niet de opgeklopte waanzin van jou voorstellingen.
Er is geen sprake van genocide, of zelfs maar plannen in die richting, dat verkondigen al " waar"is dus een leugen van jewelste, waarmee u enkel beoogt mensen tegen mekaar op te zetten.
Maar laat ik u toch wat ruimte geven, welke problemen moeten worden aangepakt, wie veroorzaakt ze , hoe ontstonden ze en wie draagt verantwoordlijkheid (wanneer u dit zou kunnen benoemen en voorstellen doen) die tot verbetering kunnen leiden?

En nog iets, iemand die eer van vrouwen een zaak van leven of dood noemde moet zich hier niet als humanist voordoen die anderen de les kan spellen, die morele eerlijkheid zou u sieren in dit debat!
beste Kallikles, voordat u anderen de les spelt over hoe zij zich dienen te gedragen discussies, kunt u misschien eens zelf beginnen met vragen die u gesteld worden te betantwoorden!
IK heb nog steeds geen antwoord gekregen op deze vraag, mogelijk luistert u niet, of selectief, of heeft u geen antwoord?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 12:51   #247
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
beste Kallikles, voordat u anderen de les spelt over hoe zij zich dienen te gedragen discussies, kunt u misschien eens zelf beginnen met vragen die u gesteld worden te betantwoorden!
IK heb nog steeds geen antwoord gekregen op deze vraag, mogelijk luistert u niet, of selectief, of heeft u geen antwoord?
Ik lees in je post helemaal geen nieuwe vragen hoor, enkel wat zielige persoonlijke aanvallen en een mislukte poging tot character assassination. Eristiek is nu eenmaal een kunst die jij nonvoldoende beheerst.

Die ene vraag over wat de problemen zijn, heb ik al behandeld in mijn antwoord aan forummer Nietzsche: eerst moet je in een cirkel tot een gemeenschappelijke probleemdefinitie te komen. Daarop is onder andere door Superstaaf geantwoord dat je "autochtoon" moet zijn om in de cirkel plaats te nemen en dat alleen "autochtonen" aan de probleemdefinitie mogen deelnemen - met dien verstande dat de voornaam "Yves" of het beleven van een "verkeerde" spiritualiteit voldoende is om je "autochtone" status te verliezen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 3 september 2012 om 13:01.
Oud 3 september 2012, 13:06   #248
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik lees in je post helemaal geen nieuwe vragen hoor, enkel wat zielige persoonlijke aanvallen en een mislukte poging tot character assassination. Eristiek is nu eenmaal een kunst die jij nonvoldoende beheerst.

Die ene vraag over wat de problemen zijn, heb ik al behandeld in mijn antwoord aan forummer Nietzsche: eerst moet je in een cirkel tot een gemeenschappelijke probleemdefinitie te komen. Daarop is onder andere door Superstaaf geantwoord dat je "autochtoon" moet zijn om in de cirkel plaats te nemen en dat alleen "autochtonen" aan de probleemdefinitie mogen deelnemen - met dien verstande dat de voornaam "Yves" of het beleven van een "verkeerde" spiritualiteit voldoende is om je "autochtone" status te verliezen.
dat standpunt van Superstaaf lijkt me doodnormaal. Als lid van de voetbalclub stoort het dat er mensen van de club rugby willen spelen op onze grasmat. Jij vindt dus dat de nieuwbakken rugbyspelers dus zeggenschap moeten krijgen ipv zelf een rugbyclub op te richten?

Waarom moeten ingepakte onderdanige "met een mankement aan hun hersenen (dixit mohammed) vrouwen MIJ eens gaan uitleggen waarom hun onopgevoede testosteronzonen mijn dochters als hoer mogen bestempelen?

Oud 3 september 2012, 13:17   #249
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat standpunt van Superstaaf lijkt me doodnormaal. Als lid van de voetbalclub stoort het dat er mensen van de club rugby willen spelen op onze grasmat. Jij vindt dus dat de nieuwbakken rugbyspelers dus zeggenschap moeten krijgen ipv zelf een rugbyclub op te richten?
Het gaat erom dat Superstaaf en jij alleen de stichtende leden van de voetbalclub, als en in de mate zij akkoord zijn met jouw ideologie, discussie- en stemrecht willen geven. Ook stichtende leden die toevallig de voornaam "Yves" hebben, sp.a stemmen of een andere religie aanhangen, hebben voor jullie niet alleen geen stemrecht, maar zelfs geen recht om aan de discussie op de ledenvergadering deel te nemen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Circe
Waarom moeten ingepakte onderdanige "met een mankement aan hun hersenen (dixit mohammed) vrouwen MIJ eens gaan uitleggen waarom hun onopgevoede testosteronzonen mijn dochters als hoer mogen bestempelen?
Ben je intellectueel echt niet in staat om te discussiëren zonder te schelden? Straks gaan we nog denken dat jij het mankement hebt dat je tevergeefs bij anderen tracht te ontwaren!

Alle gekheid op een stokje: als je bij voorbaat je discussiepartners beledigt, of op voorhand bepaalt wat je gaat zeggen, dan plaats je jezelf buiten de discussie. Dan moet je niet verbaasd zijn dat je eeuwig verstoken blijft van machtsdeelname en de Vlaamse minister-president je partij "mestkevers" noemt, omdat ze het imago van Vlaanderen alleen maar besmeuren en de posite van Vlaanderen, in Brussel en in de wereld, onherroepelijke schade toebrengen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 3 september 2012 om 13:18.
Oud 3 september 2012, 13:30   #250
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat erom dat Superstaaf en jij alleen de stichtende leden van de voetbalclub, als en in de mate zij akkoord zijn met jouw ideologie, discussie- en stemrecht willen geven.
Dat lijkt me dan ook doodnormaal.
'Baas in eigen huis (club-gemeente-regio-land)' lijkt me een principe dat niet voor discussie vatbaar is, gezien iedereen dit principe tot eigen voordeel kan toepassen.

Citaat:
Ook stichtende leden die toevallig de voornaam "Yves" hebben, sp.a stemmen of een andere religie aanhangen, hebben voor jullie niet alleen geen stemrecht, maar zelfs geen recht om aan de discussie op de ledenvergadering deel te nemen.
'Yves' en zijn achterlijke religieuze vriendjes genieten probleemloos datzelfde voorrecht, in eigen moskee, op eigen redactie, in eigen 'bruin cafee'.

Citaat:
Ben je intellectueel echt niet in staat om te discussiëren zonder te schelden? Straks gaan we nog denken dat jij het mankement hebt dat je tevergeefs bij anderen tracht te ontwaren!
Hebben niet-intellectuelen in jouw ogen minder rechten om aan een discussie deel te nemen?
Op dit forum althans niet, zo dacht ik.

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 3 september 2012 om 13:56.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 17:25   #251
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat erom dat Superstaaf en jij alleen de stichtende leden van de voetbalclub, als en in de mate zij akkoord zijn met jouw ideologie, discussie- en stemrecht willen geven. Ook stichtende leden die toevallig de voornaam "Yves" hebben, sp.a stemmen of een andere religie aanhangen, hebben voor jullie niet alleen geen stemrecht, maar zelfs geen recht om aan de discussie op de ledenvergadering deel te nemen.
nee hoor, van mij mag iedereen vrijwillig mee lid worden van de VOETBALclub, zich houden aan de reglementen van die voetbalclub en mee de nodige bijdrage leveren voor het goed werken van die voetbalclub.
Alleen: mensen die persé willen rugby spelen moeten hun eigen rugbyclub gaan oprichten en niet de leden van de voetbalclub gaan opleggen dat rugby leuker is (lees: verplicht wordt).
Bovendien moeten nieuwe leden evenzeer een inspanning leveren om vb. de kinderen mee op verplaatsing te brengen (blijkbaar ook niet de mode bij rugbyspelers) en terug af te halen (weer geen enkele ouder van een would-be rugbyspeler aanwezig).

Citaat:
Ik ben ontzettend blij dat U merkt welke zware beledigingen uw profeet tegenover zijn vrouwelijke volgelingen heeft geuit. Ik zet er dus specifiek "dixit Mohammed" bij om te duiden dat dit niet mijn woorden zijn, maar die van uw grote roerganger. Me dunkt moet je dan wel met je vingertje naar Mohammed gaan wijzen en niet naar mij.

Citaat:
Alle gekheid op een stokje: als je bij voorbaat je discussiepartners beledigt, of op voorhand bepaalt wat je gaat zeggen, dan plaats je jezelf buiten de discussie. Dan moet je niet verbaasd zijn dat je eeuwig verstoken blijft van machtsdeelname en de Vlaamse minister-president je partij "mestkevers" noemt, omdat ze het imago van Vlaanderen alleen maar besmeuren en de posite van Vlaanderen, in Brussel en in de wereld, onherroepelijke schade toebrengen.
Volgens jou is het dus een belediging om de woorden van uw profeet te gebruiken om dezelfde vrouwelijke volgelingen aan te duiden? Hoe verklaar je zoiets?
Je weet toch dat volgens de door U zo gegeerde sharia, de getuigenis van één man slechts kan gecountered worden door twee vrouwen, of één andere man. Niet door één andere vrouw: en net d�*t komt omdat hun hersenen niet goed werken volgens mohammed. Kijk jongen, ik heb dat dus echt niet zelf uitgevonden hoor.

Over dat mestkevergedoe..... we hebben het hier nog altijd over uw PROFEET hoor.... ik durf die geen mestkever te noemen, maar ik zal om je te plezieren even de betreffende hadith aanhalen zodat anderen ook kunnen zien wie de mestkevers zijn nietwaar?

Komt uit Sahih Bukhari (dat zijn de correcte overleveringen hé):

Citaat:
Narrated Abu Said Al-Khudri:

Once Allah's Apostle went out to the Musalla (to offer the prayer) on 'Id-al-Adha or Al-Fitr prayer. Then he passed by the women and said, "O women! Give alms, as I have seen that the majority of the dwellers of Hell-fire were you (women)." They asked, "Why is it so, O Allah's Apostle?" He replied, "You curse frequently and are ungrateful to your husbands. I have not seen anyone MORE DEFICIENT IN INTELLIGENCE and religion than you. A cautious sensible man could be led astray by some of you." The women asked, "O Allah's Apostle! What is deficient in our intelligence and religion?" He said, "Is not the evidence of two women equal to the witness of one man?" They replied in the affirmative. He said, "This is the deficiency in her intelligence. Isn't it true that a woman can neither pray nor fast during her menses?" The women replied in the affirmative. He said, "This is the deficiency in her religion." (Sahih al-Bukhari, Volume 1, Book 6, Number 301)

Narrated Abu Said Al-Khudri:

The Prophet said, "Isn't the witness of a woman equal to half of that of a man?" The women said, "Yes." He said, "This is because OF THE DEFICIENTCY OF A WOMAN’S MIND." (Sahih al-Bukhari, Volume 3, Book 48, Number 826)

Ga uwe eigen mestkever maar voederen!

Laatst gewijzigd door circe : 3 september 2012 om 17:28.
Oud 3 september 2012, 17:41   #252
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Best wel grappig dat je er de zevende eeuw moet bijhalen om het totale failliet van je partij en de schade die ze de Vlaamse zaak toebrengt te verdoezelen!

Het steekt echt wel, hé?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 3 september 2012, 20:29   #253
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Best wel grappig dat je er de zevende eeuw moet bijhalen om het totale failliet van je partij en de schade die ze de Vlaamse zaak toebrengt te verdoezelen!

Het steekt echt wel, hé?
Met je neus in de korandrek gedrukt worden is pijnlijk.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 20:37   #254
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

Het steekt echt wel, hé?
Je bedoelt het vlaams blok denk ik? Dan moet ik je eigenlijk gelijk geven, ze hebben door hun racisme en het blijven hameren op de buitenlanders de vlaamse zaak zeker geen goed gedaan. Al hebben ze gelijk op veel punten maar dat maakt niet uit, hun discussies gingen meestal niet verder dan café-praat en verzonnen zelf hun statistieken. Nu zijn ze wat realistischer geworden maar te laat natuurlijk, hopelijk haalt de NVA zoveel stemmen dat ze er niet meer rond kunnen met een cordon.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 21:32   #255
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Je bedoelt het vlaams blok denk ik? Dan moet ik je eigenlijk gelijk geven, ze hebben door hun racisme en het blijven hameren op de buitenlanders de vlaamse zaak zeker geen goed gedaan. Al hebben ze gelijk op veel punten maar dat maakt niet uit, hun discussies gingen meestal niet verder dan café-praat en verzonnen zelf hun statistieken. Nu zijn ze wat realistischer geworden maar te laat natuurlijk, hopelijk haalt de NVA zoveel stemmen dat ze er niet meer rond kunnen met een cordon.
²
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 3 september 2012, 23:32   #256
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Voetbalsupporters vallen allochtonen aan

ma 03/09/2012 - 11:52 Op de parking van de E17 in Kruibeke hebben voetbalsupporters gisteravond enkele allochtonen aangevallen. Ze spuwden, gooiden met blikjes en deelden slagen uit. Hun vier slachtoffers, onder wie een zwangere vrouw, raakten lichtgewond. De verdachten zijn door de politie geïdentificeerd.

De vier slachtoffers, Duitsers van Turkse afkomst, zaten iets te eten toen een bus met Club Bruggesupporters kwam aangereden. Een achttal verdachten maakten volgens getuigen racistische opmerkingen, spuwden, gooiden met blikjes en sloegen hun slachtoffers.

De vier slachtoffers zijn met lichte verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. De zwangere vrouw is enkele dagen arbeidsongeschikt maar er zou geen gevaar zijn voor het ongeboren kind.

Na de feiten reed de bus weg, maar getuigen konden de nummerplaat noteren. De bus werd later door de politie onderschept. Niemand werd aangehouden maar de verdachten zijn geïdentificeerd door de politie. Het gaat om jonge mannen uit de Kempen. Het parket van Dendermonde onderzoekt de zaak.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...beke_hooligans

In het Laatste Nieuws lezen we dan nog erbij:
Sanctie
Club Brugge reageert op de eigen website op het incident. "Club heeft kennis genomen van de berichtgeving betreffende de incidenten te Kruibeke. Momenteel stellen we een intern onderzoek in naar de feitelijkheden, in samenwerking met de Supportersfederatie. Mocht blijken dat er geregistreerde Clubsupporters zijn die zich schuldig maken aan dergelijke praktijken dan hebben zij noch bij de Supportersfederatie noch in Jan Breydel iets te zoeken en zal hen vanaf nu dan ook de toegang tot alle wedstrijden en supportersevents worden ontzegd", klinkt het duidelijk.

"Club is een familieclub waar solidariteit en verdraagzaamheid basiswaarden zijn. Dergelijk gedrag staat daar haaks op en verdient een strenge sanctie."

Zeer goed antwoord van Club, ik hoop dat die racistenbende verbannen worden van de tribunes. Dit is het rechtstreekse resultaat van haatspuierij naar getinte mensen. Racisten vinden het niet erg dat er op andersuitziende mensen wordt afgereageerd want zogezegd zijn ze zelf onder dreiging en is dit allemaal de schuld van "links" en nog zoverder. Berouw zullen deze mensen niet gauw hebben, hun onbaatzuchtige ideologie houdt hen voet bij stuk, de slachtoffers hebben ze toch altijd minderwaardig verklaard.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 23:50   #257
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

"De laatste nacht van 700 Brusselaars in 1942
Op 2 september 2012 is het 70 jaar geleden dat in de Marollen te Brussel zo’n 700 mannen, vrouwen en kinderen hun laatste nacht in vrijheid ingingen, niet bewust van het feit dat zij de volgende nacht uit hun huizen zouden worden gesleurd en amper enkele goederen konden meenemen, de kinderen zich met slaapogen aanklampend aan moeders rok, de ouderen zich hulpeloos afvragend wat er gebeurde.
Enkele kinderen konden nog vlug bij de buren onderduiken maar de meesten kwamen in de camion richting Mechelen terecht, waarna ze al op 8 september met het achtste konvooi naar Auschwitz werden afgevoerd, de selectie meemaakten en vergast werden, ver weg van de Brusselse cocon waarin ze tot voor enkele dagen nog leefden."

http://www.dewereldmorgen.be/artikel...r-1942-en-2012

Als ik sommigen hun houding naar moslims lees denk ik dat het hun natte droom is om moslims met geweld te deporteren uit Europa net zoals nazi's dat deden met joden.

"De Duitse bezettingsmacht beschikte in Brussel, zoals in Antwerpen, wél over een register waarin alle namen en adressen van Joden reeds vanaf 1940 genoteerd waren. Dit register werd samengesteld door de Brusselse administratie, die hier nochtans niet toe verplicht was, in opdracht van de nog voor de oorlog verkozen Brusselse verantwoordelijken en hun 19 burgemeesters."

Heeft Filip De Winter ook niet een gelijkaardige lijst met vreemde namen in Antwerpen gepubliceerd op zijn website? Hameren zovele anti-islam racisten er ook niet voortdurend op dat nationaliteiten en godsdienst moet bekend gemaakt worden rond allerlei volgens hen negatieve gegevens?

"De voorzitter van het Coördinatiecomité van Joodse Organisaties in België, Maurice Snosnowski, wees erop dat de herinnering aan de Holocaust andere drama's zoals de Rwandese genocide niet kon verhinderen. De nagedachtenis van de Jodenvervolging moet dienen als waarschuwing voor de toekomst, klonk het."

Maar helaas is de Moslimvervolging reeds begonnen. Een deel van de mensen (overal in de wereld) zijn zo negatief en verzuurd ingesteld dat zij zo zouden instappen na een oproep om aan te sluiten in een officiële racistische ijzeren ploeg met de bedoeling geweld te plegen tegen die anders zijn dan de gewensten. Zij haten omdat zij hatelijke mensen zijn denk ik.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.

Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 3 september 2012 om 23:52.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 23:53   #258
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Voetbalsupporters vallen allochtonen aan

ma 03/09/2012 - 11:52 Op de parking van de E17 in Kruibeke hebben voetbalsupporters gisteravond enkele allochtonen aangevallen. Ze spuwden, gooiden met blikjes en deelden slagen uit. Hun vier slachtoffers, onder wie een zwangere vrouw, raakten lichtgewond. De verdachten zijn door de politie geïdentificeerd.

De vier slachtoffers, Duitsers van Turkse afkomst, zaten iets te eten toen een bus met Club Bruggesupporters kwam aangereden. Een achttal verdachten maakten volgens getuigen racistische opmerkingen, spuwden, gooiden met blikjes en sloegen hun slachtoffers.

De vier slachtoffers zijn met lichte verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. De zwangere vrouw is enkele dagen arbeidsongeschikt maar er zou geen gevaar zijn voor het ongeboren kind.

Na de feiten reed de bus weg, maar getuigen konden de nummerplaat noteren. De bus werd later door de politie onderschept. Niemand werd aangehouden maar de verdachten zijn geïdentificeerd door de politie. Het gaat om jonge mannen uit de Kempen. Het parket van Dendermonde onderzoekt de zaak.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...beke_hooligans

In het Laatste Nieuws lezen we dan nog erbij:
Sanctie
Club Brugge reageert op de eigen website op het incident. "Club heeft kennis genomen van de berichtgeving betreffende de incidenten te Kruibeke. Momenteel stellen we een intern onderzoek in naar de feitelijkheden, in samenwerking met de Supportersfederatie. Mocht blijken dat er geregistreerde Clubsupporters zijn die zich schuldig maken aan dergelijke praktijken dan hebben zij noch bij de Supportersfederatie noch in Jan Breydel iets te zoeken en zal hen vanaf nu dan ook de toegang tot alle wedstrijden en supportersevents worden ontzegd", klinkt het duidelijk.

"Club is een familieclub waar solidariteit en verdraagzaamheid basiswaarden zijn. Dergelijk gedrag staat daar haaks op en verdient een strenge sanctie."

Zeer goed antwoord van Club, ik hoop dat die racistenbende verbannen worden van de tribunes. Dit is het rechtstreekse resultaat van haatspuierij naar getinte mensen. Racisten vinden het niet erg dat er op andersuitziende mensen wordt afgereageerd want zogezegd zijn ze zelf onder dreiging en is dit allemaal de schuld van "links" en nog zoverder. Berouw zullen deze mensen niet gauw hebben, hun onbaatzuchtige ideologie houdt hen voet bij stuk, de slachtoffers hebben ze toch altijd minderwaardig verklaard.
En toen werd hij wakker.
Oud 3 september 2012, 23:59   #259
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
"De laatste nacht van 700 Brusselaars in 1942
Op 2 september 2012 is het 70 jaar geleden dat in de Marollen te Brussel zo’n 700 mannen, vrouwen en kinderen hun laatste nacht in vrijheid ingingen, niet bewust van het feit dat zij de volgende nacht uit hun huizen zouden worden gesleurd en amper enkele goederen konden meenemen, de kinderen zich met slaapogen aanklampend aan moeders rok, de ouderen zich hulpeloos afvragend wat er gebeurde.
Enkele kinderen konden nog vlug bij de buren onderduiken maar de meesten kwamen in de camion richting Mechelen terecht, waarna ze al op 8 september met het achtste konvooi naar Auschwitz werden afgevoerd, de selectie meemaakten en vergast werden, ver weg van de Brusselse cocon waarin ze tot voor enkele dagen nog leefden."

.
Hitler, het vriendje van de moslims had het inderdaad, net als de huidige moslims, niet goed voor met de Joden.

Citaat:
Hitlers socialisten zijn niet alleen links, maar ook groen. De nationaal socialisten legden grote sympathie aan de dag voor de Islam. Minister Albert Speer, ”architect van het Derde Rijk’ en nauw bevriend met Hitler, schrijft dat de Führer warme gevoelens voor de Islam heeft.

Hitler zei meerdere malen: ‘Het is ons ongeluk dat we het verkeerde geloof hebben, de mohammedaanse godsdienst zou ons beter passen dan het christendom.’
Oud 4 september 2012, 00:14   #260
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Hitler, het vriendje van de moslims had het inderdaad, net als de huidige moslims, niet goed voor met de Joden.
En niet alleen dat (uit diezelfde link):

"Het blijft niet bij woorden. De moefti werft tienduizenden soldaten voor de islamitische ss-divisie zoals Handschar (‘kromzwaard’). Daarin vechten halal etende moslims in speciale islamitische ss-uniformen, met als hoofdbedekking een fez met de nationaal socialistische adelaar.

De mohammedanen vechten daadwerkelijk mee aan de zijde van de nazi’s en zetten zich bijvoorbeeld in voor het uitmoorden van de Bosnische en Hongaarse Joden."

Hier houden onze forummoslims ook liever de tong achter de kiezen, maar ondertussen wél islamcritici uitkreten voor nazi's.
Fuckin' hypocrites.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be