![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen zimmerman gewoon niet oppakken voor moord, omdat daar niet genoeg bewijs voor is.
Maar ik ben van mening van Zimmerman wel heeft gezorgd voor een onverantwoordelijke situatie, omdat hij als een gewapende idioot in het donker achter een jonge aan ging rennen, wat op wat voor manier dan ook heeft geleid tot een confrontatie waarbij de jongen uiteindelijk is doorgeschoten met Zimmerman's wapen. het is vanzelfsprekend dat je een gevaarlijke situatie creëert wanneer je in het donker als gewapende man iemand anders gaat achtervolgen. Als het dan verkeert afloopt, dan is het hoe dan ook de schuld van degene die de achtervolging starten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Btw, Zimmerman kreeg niet de opdracht, maar het aanraden. Wat de hulpdiensten overigens altijd doen als je belt. Van vooral niet zelf te reageren en rustig te blijven wachten tot de hulpdienst arriveren. Dat heeft geen enkel juridisch sluitstuk en daarvoor ook irrelevant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 24 juli 2013 om 22:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als wanneer je ligt te stikken in je eigen bloed een schot vuren op de persoon die je met je hoofd tegen de stenen stampt en roept dat hij je gaat vermoorden geen zelfverdediging is volgens jullie maar een pure racistische daad wat is dan het omgekeerde? Wat is dan iemand willen vermoorden omdat je denkt dat die persoon je achtervolgt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarbij is het inderdaad zo dat er geen bewijs is dat Zimmerman uit racistische motieven heeft gehandeld. Alleen ik durf te wedden dat als de burgerwacht een neger was geweest, en het slachtoffer een een blank jochie dat de kans best aanwezig was dat de burgerwacht aan het wachten was op de Death row.
En als je je ook maar een beetje gaat verdiepen in het het Amerikaanse rechtssysteem, en dan vooral de geschiedenis ervan. Zul je zien dat dat niet zomaar speculatie is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk wordt er hier ook in elke bocht gewrongen om aan te tonen dat het er niet toe doet. Maar het is wel een feit dat hij onder invloed was. Laatst gewijzigd door OMGClayAiken : 24 juli 2013 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die manier heeft het geen zin om te discussiëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Partijlid
|
![]() Jij zegt dat Zimmerman geen recht had om zich te verdedigen. Stikkend in je eigen bloed je dood voor ogen zien is volgens jullie geen reden om jezelf te verdedigen. De arme Martin die achtervolgt werd (achtervolgt ! niet met de dood bedreigd, niet zijn neus gebroken kreeg, niet met zijn hoofd tegen de straatstenen gesmeten werd) heeft volgens jullie alle recht om Zimmerman te vermoorden omdat die man zelf voor een gevaarlijke situatie had gezorgd. Je kan discussiëren over moest Zimmerman als buurtwacht in zijn auto blijven. Maar waarom is Martin zijn actie tegenover Zimmerman dan wel legitiem en die van Zimmerman niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit je eigen link: "That’s a mistake that only serves to distort an already contentious case. The levels of THC detected don’t reflect Martin’s character or even his state of mind the night he was shot. For one, they are so low as to almost certainly not be connected to recent intoxication: *1.5 nanograms of THC were found as well as 7.3 nanograms of THC-COOH, a metabolite of THC that can stay in the system for weeks after cannabis has been smoked. Immediately after inhaling, THC levels typically rise to 100 to 200 nanograms per milliter of blood, although there can be a great deal of variation." Misschien moet je zulke dingen eerst zèlf eens lezen voor je ze als argument gebruikt. Hiermee spreek je jezelf immers tegen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook was Zimmerman geen echte burgerwacht, hij was geen lid van het bekende Neighbourhood Watch programma (National Sheriff’s Association, Neighborhood Watch) wat leden instructies geeft over hoe te handelen.
Nee, Zimmerman was een zelfbenoemde burgerwacht die op dat moment ook totaal niet herkenbaar was als burgerwacht. Het is dus niet een kwestie van "hij deed gewoon zijn werk", integendeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon echt dat gehele rechtssysteem in Amerika is een grote faal.
Het doodschieten van iemand daar kom je gewoon mee weg. Maar als je als 18 jarige je 15 jarige vriendinnetje neukt dan kun je daar soms voor jaren de bak in. Sadness. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door OMGClayAiken : 24 juli 2013 om 22:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zimmerman kan niet gepakt worden voor poging tot moord, daar gaat het dan ook helemaal niet om. Het gaat om de situatie die hij heeft gecreëerd door het achtervolgen van die jongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten hem vermoorden, bedoel je? Gewapend de achtervolging inzetten van een onschuldige jongen, terwijl daar niet alleen geen enkele reden voor was, maar terwijl de politie hem uitdrukkelijk zie om de jongen niet te achtervolgen.
![]() |
![]() |