![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er geen klasseverschil is, zijn er zowiezo ook geen rijken of armen... Binnen de islam hanteert men hetzelfde basisprincipe..maar net zoals bij andere totalitaire ideologieën is het recht om kritiek te uiten of uit het systeem te stappen onbestaande... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een prachtige metafoor voor de EU ......
![]() |
#243 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Voor zover ik op de hoogte ben beschouwen de meeste moslims de koran als het letterlijke en onveranderlijke woord van god, dus hoezo historische context. De jaagt op ongelovigen in het winkelcentrum, de kerk de in vlammen op gaat in Pakistan, de rapporten op Opendoors en iHEU allemaal verdomd hedendaags, dus hoezo historische context. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...kistan_aanslag
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is hetzelfde als zeggen "Jood fraudeerde op grote schaal en veroorzaakte bankencrisis". Met zo'n titel word je gegarandeerd aangeklaagd wegens antisemitisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen problemen met m'n Marokkaanse collega's, noch met de Pakistanees van de nachtwinkel, wel met Marokkaans straatcrapuul, maar veralgemenen is gewoon idioot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat we in de media zien is nooit representatief voor de grote meerderheid gewone moslims die zich ver van zulke zaken houden. Het is net alsof je een of andere doorgeslagen Amerikaanse dominee gelijk zou stellen aan alle christenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was destalinisatie in de jaren 60, maar voor veel Russen en bvb. GeorgiËrs blijft Stalin een van de grootste leiders ooit, zoals bleek uit opiniepeilingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals, ik kom ook veel in de Somalische wijk van Nairobi, drink er koffie, rook shisha en kouw Chat, zoals alle Somaliërs doen, en ook veel christelijke Kenianen komen daar, zonder enig probleem. Vele SomaliËrs drinken er ook graag een biertje bij, en worden daarom niet scheef bekeken door de andere. Ik ben een zeker van dat de islamradicalen maar een klein percentage van de Somalische bevolking uitmaken. Klein, maar wel met veel geld uit de Golfstaten. Geld dat ze krijgen van vooral de VS in ruil voor olie... Ook niet vergeten waar de wieg licht van alle radicale soennitische moslimorganisaties, in het Afghanistan van de jaren 80, waar de VS op grote schaal moslimextremisten trainde, bewapende en betaalde om de communisten omver te werpen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
namaste Belgian Kurd, HOe durf je dit te zeggen nu? Is dit geen islam? Kom maar goed vertelllen op dit forum nu meteen wat jou geweldige, vreedzame islam dan is, ik daag je uit. Ik ben in islam opgevoed door mijn moslim moeder uit Nickerie en hier maak ik geen geheim van. Dus ik ken de jihad erg goed en ik weet hoe je moet denken en voelen als radicale moslimman om in naam van Allah iemand maar een kopje klleiner te maken en elke moslimman weet dit ook anders is hij geen moslimman. Islam kan niet bestaan zonder de jihad in de hoofd van elke moslimman en het absolute geloof dat alle kaffir mannen dus geelimineerd moeten worden, zoals de 'heilige' KOran dit letterijk voorschrijft. Nou Belgian Kurd, kom en vertel in een open debat waarom deze moslim terroristen in Nairobi volgens jou valse moslims zijn en waarom jij dus de goede en ware moslimman bent. Zo denk jij gewoon man, jij bent in je grootheidswanen de enige perfecte, reine, ware en vrome moslimman op aarde in je kleine islamitische viskom. Nou en de arme blanke Belgen gooien het visvoer voor je in de kom omdat zij barmhartig zijn en te beschaafd zijn om jou uit je lijden te verlossen door je nek om te draaien in die kom met water. Jij parasiteert hier in hun Germaanse land en ze haten jou en je andere moslim soortgenoten, incl mij en andere nutteloze koelie aapjes met vieze bruine poepkleurtjes. Ja, hun democratische recht hoor om ons te haten, de wet kan haat niet verbieden en liefde ook niet. Haat en rassenhaat is legaal toegestaan in elke democratische westerse natie. dewanand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Minister-President
|
![]() noot aan allen, moslims en niet moslims:
Ik heb in mijn engelstalige boek 'koran forbid or rewrite' die twee jaar geleden internationaal gepubliceerd werd duidelijk gemaakt dat ik het hindoeisme een vreselijk geloof vind, omdat hindoes in india vanaf de jaren 1960 tot op heden zich schuldig maakten aan een heuse Holocaust van hindoe meisjes embryo's en babies door minstens 50 miljoen van hen te vermoorden danwel te aborteren. Het Hindoeisme is feitelijk tegen abortus omdat een vrouw leven moet geven met haar vagina via seks en het vrucht nooit mag vermoorden in haar buik, hierom moet een hindoevrouw alles doen om zwangerschap te voorkomen via anti conceptie technieken als zij wil seksen zonder te baren, puur om als sletje te genieten met veel mannen uit alle vier windstreken, ook dit is iets wat een hindoemeisje zelf mag beslissen als haar vagina dit wil om te evolueren. Ook de vagina moet de hoerige plichten vervullen van hindoemeiden. dewanand hindoe fundamentalist |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk zie ik de Bijbel, net als de Koran, als een verzameling geschriften die een grote historische waarde hebben, maar het is natuurlijk te belachelijk voor woorden dat mensen zich in de 21ste eeuw nog steeds beroepen op die antieke verzameling geschriften en sprookjes. Nu goed, dat zeg ik nu op dit forum, maar het echte leven respecteer ik de levensvisie van zowel christenen en moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg dat niet, ik ben heel gastvrij ontvangen in de Somalische delen van Kenia. Als er al een rattenvolk is in Afrika dan moeten het wel Nigerianen zijn. Het woord "Nigeriaan" en "scam" komen dikwijls voor in dezelfde zin... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet alleen
Citaat:
De hieruit te trekken conclusie lijkt mij duidelijk.
![]() |