![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat er een clash tussen de islamitische wereld en het Westen zal komen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
31 | 93,94% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,03% |
Ik weet het niet/ben onzeker |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,03% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() Ik wil ook een schoolmeisje aan 12 euro, waar is die markt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() Beetje feministjes boos maken. Want die zijn opvallend stil in deze discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker niet wanneer er mensen zijn die evenveel bijdragen als de rest. Of even weinig. Of ga je Vlamingen die niets afdroegen voorsteken op allochtonen die al heel veel bijdroegen? Gewoon eerlijk zijn en consequent zijn, dat is al goed. Zelfs Amerika komt van haar zero tolerantie terug, en de Afrikanen worden daar al sinds de sixties als gelijke behandeld. Skinheads zijn er wel, maar dat manifesteert daar allemaal anders als hier. Waarom? Misschien is de Green Card daar niet zo gemakkelijk te krijgen als hier. Citaat:
Echte moslims lopen 's nachts niet op straat overvallen te plegen. Heeft U trouwens ooit enige liefde voor de sossen van mij gelezen? Dacht het niet! U vergist mij met iemand anders of verward SPA met PVDA. Ik ben, nogmaals, geen moslim. Ik ben rechts Christelijk opgevoed en zo was mijn eerste stem voor het Belang. Jammer genoeg. Maar gelukkig ben ik op een cultuur gebotst die hele deze cultuur met één simpele microgram kom uitwissen. Mijn thuishaven, die jouw partij ook maar al te graag afzeikt. Fuck die conservativiteit en laat anarchie heel de maatschappij overheersen wanneer conservaitiveit mij een consensus oplegt. Dat zal averechts aflopen. En ik ben al zo'ne brave, wat met die minder goed van wil zijn? Of is dat de bedoeling? Als ge de macht hebt hard genoeg gaan duwen om daarna te zeggen 'zie je wel'? Citaat:
Scheiding van staat en kerk, maar de staat neemt ze wel heel goed in bescherming en het pedonetwerk loopt nog vrij rond... En dan heb ik het nog niet over al die procedurefouten in dit land... Maarja, het zijn de "moslims' dat wij geen justitie kunnen voeren en liever onze eigen zakken volgraaien. 't Is altijd een ander geweest he, behalve onze eigen keuzes ![]() Citaat:
Citaat:
We vinden het belangrijker dat Fatima geen hoofddoek meer draagt dan dat de koppen rollen van de verantwoordelijken voor Dexia. Dat het pedonetwerk uitkomt, ... We huichelen dat staat en kerk hier gescheiden is??? Ik zou toch eens beter kijken.... En ik zou ineens eens heel goed kijken en het beestje in de ogen kijken, zonder er laf van weg te zien. Het waren kinderen gvd!!!! Laatst gewijzigd door Peche : 6 mei 2014 om 07:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() Gisteren anti godsdienst, vandaag moslim. Beetje hypocriet? quote Peche;
"De consensus blijft verschuiven. We zijn nu eenmaal met veel moslims in BE, je kan ze niet in een hokje drummen Joris." |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat als ik U zeg dat Eva de eerste vrouw was en daarna pas Adam volgde? Moet je de sneeuwbal van daar eens tot nu inbeelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vrucht is nooit verboden geweest, het verbieden ervan was essentiëel om onze geest gevangen te zetten. DMT zat eigenlijk vroeger in onze voedingspiramide. Geloof heeft dat gehijacked, dus ja zéér anti. Maar ik geloof zéér sterk dat iedereen vrij is om te geloven wat ze willen, en dat wanneer we dan toch geloof gaan afbashen, het beter ineens bij iedereen doen... Je kan niet bezorgd zijn om besnijdenissen terwijl de andere het kunnen blijven doen omdat ze de (bloed)diamant in handen hebben he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() Hoeveel grootouders heb je? 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Antwerpen is het nog leuker. Doe voor de lol eens een totaal ritje op tram3 - tram24 blijkt nog leuker te zijn. Die wordt vierkant gemeden door autochtone Antwerpenaars: ze durven er niet meer op. Een blik in de toekomst.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 mei 2014 om 07:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ergens tussen 4500 en 2500 voor christus is dat overgenomen door het mannelijke. Die hebben dat paganistische zowat met de kop gelijk gemaakt, die hebben van de slang een duivel gemaakt. Van Eva maakte ze een dom wicht die zich aan haar man moet onderwerpen als aan haar heer, terwijl Eva een heel wijs vrouwke met veel plantenkennis was. Maar het paganisme mocht niet zijn... En toen het terug boven kwam gedreven hebben ze dat weer opnieuw uitgeroeid en de teller opnieuw op 0 gesmeten. Geloof heeft het paganisme gehijacked en de "profeten" en andere met hun visioenen bereikte dat door de vrucht. Don't believe it? Ik wil daar gerust een topic aan toewijden, not today. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn we tegen besnijdenissen volg ik je oog. Maar de jood mag het blijven doen en dan volg ik niet meer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() En nu valt mijn euro!!!! Het is niet direct het paganisme dat hiermee gesneuveld is. Het paganisme is pas met de kop gelijk gemaakt toen Jezus de mensen met deze gereedschappen leerde omgaan.... Het is de mannelijke jaloezie die zijn vrouw onderdrukt heeft en niet God.... Aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh I've connected the whole. Zieke denkwereld he Vlaamse Realist, een vrouw gevangen zetten uit jaloezie... Je hele beschaving is erop gebouwd verdomme
![]() Laatst gewijzigd door Peche : 6 mei 2014 om 08:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gebeurt aanzienlijk meer in België dan moslima besnijdenissen, niet waar? Ik ben even hard als U tegen besnijdenissen gekampt, maar misschien is er ene daar wat consequenter in dan de andere. Als je een verbod legt op besnijdenissen, moet dat voor iedereen opgaan. Er zullen medische achterdeurtjes zijn zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Laat dat onverdoofd maar weg, besnijdenis van kinderen is hoe dan ook een schending van de lichamelijke integriteit van het kind en van diens recht om zelf een geloof te kiezen.
In principe is het ook verboden hé, alleen is er net zoals bij de slachtwetgeving een uitzondering voorzien voor religie en die moet eruit. Iets gelijkaardig zien we bij de antiracismewetgeving, als niet-gelovige moet je uitkijken of het CGKR staat in je nek te hijgen, in het ene geval is iets racisme en in een identiek geval is het geloof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |