Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat er een clash tussen de islamitische wereld en het Westen zal komen?
Ja 31 93,94%
Nee 1 3,03%
Ik weet het niet/ben onzeker 1 3,03%
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 6 mei 2014, 06:40   #241
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Nigeria is het Westen volgens u?
Het Westen is geen locatie maar meer een ideologie, die van wetenschap boven de religie. Die meisjes kregen een scholing op Westerse basis, daarom werden ze ontvoerd en als slaven verkocht aan 12 euro per stuk.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 07:14   #242
vlaams realist
Banneling

Standaard

Ik wil ook een schoolmeisje aan 12 euro, waar is die markt?
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 07:17   #243
vlaams realist
Banneling

Standaard

Beetje feministjes boos maken. Want die zijn opvallend stil in deze discussie.
Oud 6 mei 2014, 07:20   #244
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Wanneer in een gemeenschap iedereen zichzelf kan blijven dan heeft dat een naam. Dat noemt totale anarchie...
Een gemeenschap is er dan eigenlijke zelfs niet meer.
Als ge natuurlijk heel de wereld binnenlaat, en er beginnen 5 religies op één te wonen... Dan kunt ge niet meer zeggen eigen volk eerst he Joris.
Zeker niet wanneer er mensen zijn die evenveel bijdragen als de rest. Of even weinig. Of ga je Vlamingen die niets afdroegen voorsteken op allochtonen die al heel veel bijdroegen? Gewoon eerlijk zijn en consequent zijn, dat is al goed. Zelfs Amerika komt van haar zero tolerantie terug, en de Afrikanen worden daar al sinds de sixties als gelijke behandeld. Skinheads zijn er wel, maar dat manifesteert daar allemaal anders als hier. Waarom? Misschien is de Green Card daar niet zo gemakkelijk te krijgen als hier.

Citaat:
Om een gemeenschap te vormen heb je een consensus nodig.
De consensus in België is dat er een aantal zaken onaantastbaar zijn.
Om er maar een paar te noemen die door moslims, als ze tenminste moslim zijn, en ik betwijfel heel erg dat jij dat bent. Of op zijn hoogst een kaviaarmoslim (vandaar je liefde voor de sossen degenen die groen van buiten en rood van binnen zijn?).
De consensus blijft verschuiven. We zijn nu eenmaal met veel moslims in BE, je kan ze niet in een hokje drummen Joris. Doe je dat wel, dan ga je dingen gewoon erger maken. Want extremisme gaat meer extremisme zaaien. We mustn't be overcome by evil, but overcome evil by good.
Echte moslims lopen 's nachts niet op straat overvallen te plegen.
Heeft U trouwens ooit enige liefde voor de sossen van mij gelezen? Dacht het niet! U vergist mij met iemand anders of verward SPA met PVDA.
Ik ben, nogmaals, geen moslim. Ik ben rechts Christelijk opgevoed en zo was mijn eerste stem voor het Belang. Jammer genoeg. Maar gelukkig ben ik op een cultuur gebotst die hele deze cultuur met één simpele microgram kom uitwissen. Mijn thuishaven, die jouw partij ook maar al te graag afzeikt.
Fuck die conservativiteit en laat anarchie heel de maatschappij overheersen wanneer conservaitiveit mij een consensus oplegt. Dat zal averechts aflopen. En ik ben al zo'ne brave, wat met die minder goed van wil zijn? Of is dat de bedoeling? Als ge de macht hebt hard genoeg gaan duwen om daarna te zeggen 'zie je wel'?

Citaat:
1 gelijkheid van man en vrouw
zie erfenisrechten, inspraak in het gezin, rol in de samenleving...
2 scheiding van staat en religie
Nochtans kan ik u zo een pedo pastoor aanwijzen die bescherming heeft genoten, wij als jeugd conerotte zijn gaan roepen omdat hij te diep in de spaghetti ging bijten voor informatie, en diezelfde pedo's heel hun straf bescherming genoten in de beste cellen, beste eten en medische zorg kregen, en vooral na haar vrijlating nog een circus kan maken om de nabestaanden diep in het hart te raken. Justitie heeft zo een ander geval laten verjaren om een ander nabestaande in de koude te zetten ...
Scheiding van staat en kerk, maar de staat neemt ze wel heel goed in bescherming en het pedonetwerk loopt nog vrij rond...

En dan heb ik het nog niet over al die procedurefouten in dit land...
Maarja, het zijn de "moslims' dat wij geen justitie kunnen voeren en liever onze eigen zakken volgraaien. 't Is altijd een ander geweest he, behalve onze eigen keuzes

Citaat:
onbespreekbaar tenzij de staat zelf de sharia respecteert. Zo een beetje als het VRM dat door de moslims goedgekeurd werd. nagenoeg een letterlijke kopie van de Europese versie alleen... in alles en overal ondergeschikt aan de Islam.
Dat lijstje kan zonder veel moeite ellenlang gedetailleerd en uitgebreid worden.
Sharia for Belgium heeft een schoon voorbeeld gesteld... Moslims hebben Belkacem eens goed uitgelachen en hem nooit moslim genoemd. De hele gemeenschap heeft nog berichten uitgestuurd dat deze geen moslims maar salafisten zijn.

Citaat:
De echte Islam, de vorm dus die heden de hoofdmoot van de uitbreiding vormt, is gewoon niet verenigbaar met de Westerse normen en of wetten.
Net zoals kanibalisme.
Dat hier de wetten zelfs aangepast worden om tegemoet te komen aan premiddeleeuwse barbaarsheden is een kardinale ( ) fout waarvoor wij nog zwaar gaan betalen...
Nee nee, we gaan zwaar betalen verkeerde dingen te kiezen.
We vinden het belangrijker dat Fatima geen hoofddoek meer draagt dan dat de koppen rollen van de verantwoordelijken voor Dexia. Dat het pedonetwerk uitkomt, ... We huichelen dat staat en kerk hier gescheiden is??? Ik zou toch eens beter kijken.... En ik zou ineens eens heel goed kijken en het beestje in de ogen kijken, zonder er laf van weg te zien. Het waren kinderen gvd!!!!

Laatst gewijzigd door Peche : 6 mei 2014 om 07:23.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 07:29   #245
vlaams realist
Banneling

Standaard

Gisteren anti godsdienst, vandaag moslim. Beetje hypocriet? quote Peche;

"De consensus blijft verschuiven. We zijn nu eenmaal met veel moslims in BE, je kan ze niet in een hokje drummen Joris."
Oud 6 mei 2014, 07:31   #246
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Beetje feministjes boos maken. Want die zijn opvallend stil in deze discussie.
Vrouwen zijn zo opstandig tegen het patriarchaat in de Islam, maar vergeten dat Islam de "extreme" vorm van hun eigen patriarchaat is, enkel iets rebelser. Die hebben het monotheïsme gewoon gekopieerd van ons eigenlijk. Maar het monotheïsme heeft wel een heel onvrouwvriendelijke oorsprong.
Wat als ik U zeg dat Eva de eerste vrouw was en daarna pas Adam volgde?
Moet je de sneeuwbal van daar eens tot nu inbeelden.
Oud 6 mei 2014, 07:35   #247
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Gisteren anti godsdienst, vandaag moslim. Beetje hypocriet? quote Peche;

"De consensus blijft verschuiven. We zijn nu eenmaal met veel moslims in BE, je kan ze niet in een hokje drummen Joris."
Ik weet waar godsdienst vandaan komt en hoe ze ons gevangen hebben gezet.
De vrucht is nooit verboden geweest, het verbieden ervan was essentiëel om onze geest gevangen te zetten. DMT zat eigenlijk vroeger in onze voedingspiramide.
Geloof heeft dat gehijacked, dus ja zéér anti.
Maar ik geloof zéér sterk dat iedereen vrij is om te geloven wat ze willen, en dat wanneer we dan toch geloof gaan afbashen, het beter ineens bij iedereen doen...
Je kan niet bezorgd zijn om besnijdenissen terwijl de andere het kunnen blijven doen omdat ze de (bloed)diamant in handen hebben he.
Oud 6 mei 2014, 07:36   #248
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Vrouwen zijn zo opstandig tegen het patriarchaat in de Islam, maar vergeten dat Islam de "extreme" vorm van hun eigen patriarchaat is, enkel iets rebelser. Die hebben het monotheïsme gewoon gekopieerd van ons eigenlijk. Maar het monotheïsme heeft wel een heel onvrouwvriendelijke oorsprong.
Wat als ik U zeg dat Eva de eerste vrouw was en daarna pas Adam volgde?
Moet je de sneeuwbal van daar eens tot nu inbeelden.
Anti godsdienst mensen denken niet dat Adam of Eva de eerste mensen waren. Ik vind die bewering dus ook dom.
Oud 6 mei 2014, 07:40   #249
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet waar godsdienst vandaan komt en hoe ze ons gevangen hebben gezet.
De vrucht is nooit verboden geweest, het verbieden ervan was essentiëel om onze geest gevangen te zetten. DMT zat eigenlijk vroeger in onze voedingspiramide.
Geloof heeft dat gehijacked, dus ja zéér anti.
Maar ik geloof zéér sterk dat iedereen vrij is om te geloven wat ze willen, en dat wanneer we dan toch geloof gaan afbashen, het beter ineens bij iedereen doen...
Je kan niet bezorgd zijn om besnijdenissen terwijl de andere het kunnen blijven doen omdat ze de (bloed)diamant in handen hebben he.
Uw geest zit blijkbaar wel gevangen in een geloof dat altijd de splinter ziet bij een ander,ondanks de boom in het eigen oog.
Oud 6 mei 2014, 07:42   #250
vlaams realist
Banneling

Standaard

Hoeveel grootouders heb je? 2
Oud 6 mei 2014, 07:49   #251
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Even wat off-topic: ik zat vandaag op de bus. Ik hoorde niets dan vreemde talen om me heen. Is dit wat België geworden is? Oh, maar in Gent zullen de kindjes wel Nederlands leren hoor...door Turks te spreken in de klas...
In Antwerpen is het nog leuker. Doe voor de lol eens een totaal ritje op tram3 - tram24 blijkt nog leuker te zijn. Die wordt vierkant gemeden door autochtone Antwerpenaars: ze durven er niet meer op. Een blik in de toekomst.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 6 mei 2014 om 07:50.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 07:50   #252
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Anti godsdienst mensen denken niet dat Adam of Eva de eerste mensen waren. Ik vind die bewering dus ook dom.
Er zijn sporen gevonden van een beschaving, 9000 voor christus. Alle signalen wijzen daar sterk op een vrouwelijke hiërarchie... Daar zijn nog restanten van te horen zoals "moeder aarde". Toen wist men al dat alles een oorzaak is van een seksuele daad en dat de vrouwen de levensdragers waren. Dit is meer dan mythologie, want de signalen zijn zeer sterk en we erkennen minder sterke signalen om iets toe eigenen aan een cultuur. Bon, kort: Vrouwelijke goddelijkheid was het besturingsssysteem van de mensen ergens rond 9000 voor christus tot 4500 a 2500 voor christus.

Ergens tussen 4500 en 2500 voor christus is dat overgenomen door het mannelijke. Die hebben dat paganistische zowat met de kop gelijk gemaakt, die hebben van de slang een duivel gemaakt. Van Eva maakte ze een dom wicht die zich aan haar man moet onderwerpen als aan haar heer, terwijl Eva een heel wijs vrouwke met veel plantenkennis was. Maar het paganisme mocht niet zijn... En toen het terug boven kwam gedreven hebben ze dat weer opnieuw uitgeroeid en de teller opnieuw op 0 gesmeten.

Geloof heeft het paganisme gehijacked en de "profeten" en andere met hun visioenen bereikte dat door de vrucht. Don't believe it? Ik wil daar gerust een topic aan toewijden, not today.
Oud 6 mei 2014, 07:53   #253
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw geest zit blijkbaar wel gevangen in een geloof dat altijd de splinter ziet bij een ander,ondanks de boom in het eigen oog.
Wat doe ik fout dan? Jullie zeiken op moslims. Ik zeg dat ik jullie begrijp maar we niet mogen gaan veralgemenen. We zouden een algemeen bestuur moeten hebben dat voor iedereen opgaat. Als we tegen ritueel slachten zijn, volg ik je.
Zijn we tegen besnijdenissen volg ik je oog. Maar de jood mag het blijven doen en dan volg ik niet meer...
Oud 6 mei 2014, 08:10   #254
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat doe ik fout dan? Jullie zeiken op moslims. Ik zeg dat ik jullie begrijp maar we niet mogen gaan veralgemenen. We zouden een algemeen bestuur moeten hebben dat voor iedereen opgaat. Als we tegen ritueel slachten zijn, volg ik je.
Zijn we tegen besnijdenissen volg ik je oog. Maar de jood mag het blijven doen en dan volg ik niet meer...
Er zijn bijna 1 miljard jongens besneden, dat gaan we niet meer kunnen uitbannen ook omdat het niet zo misdadig is, dus je gezever over Joden is enkel om lastig te doen. Bij besnijdingen gaat het momenteel enkel over meisjes en daar doen 350 miljoen moslims die praktijk en nog wat afrikaanse stammen, niet de Joden. De Katholieken in de VS hebben het vroeger ook nog eens geprobeerd met de eigenaar van Kellogs maar daar zijn we ook al voorbij. Blijft over de moslims en het beste is als ze dit intern oplossen maar daar doen ze niet veel moeite voor.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 08:12   #255
Peche
Banneling

Standaard

En nu valt mijn euro!!!! Het is niet direct het paganisme dat hiermee gesneuveld is. Het paganisme is pas met de kop gelijk gemaakt toen Jezus de mensen met deze gereedschappen leerde omgaan.... Het is de mannelijke jaloezie die zijn vrouw onderdrukt heeft en niet God.... Aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh I've connected the whole. Zieke denkwereld he Vlaamse Realist, een vrouw gevangen zetten uit jaloezie... Je hele beschaving is erop gebouwd verdomme

Laatst gewijzigd door Peche : 6 mei 2014 om 08:13.
Oud 6 mei 2014, 08:16   #256
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Er zijn bijna 1 miljard jongens besneden, dat gaan we niet meer kunnen uitbannen ook omdat het niet zo misdadig is, dus je gezever over Joden is enkel om lastig te doen. Bij besnijdingen gaat het momenteel enkel over meisjes en daar doen 350 miljoen moslims die praktijk en nog wat afrikaanse stammen, niet de Joden. De Katholieken in de VS hebben het vroeger ook nog eens geprobeerd met de eigenaar van Kellogs maar daar zijn we ook al voorbij. Blijft over de moslims en het beste is als ze dit intern oplossen maar daar doen ze niet veel moeite voor.
Als gij onverdoofd een jongetje besnijdt, dat nog niet voor zichzelf kan beslissen, is dat niet misdadig? U bent niet consequent, Uw denkwereld is danig beïnvloed, if not besmet.
Dat gebeurt aanzienlijk meer in België dan moslima besnijdenissen, niet waar?
Ik ben even hard als U tegen besnijdenissen gekampt, maar misschien is er ene daar wat consequenter in dan de andere.
Als je een verbod legt op besnijdenissen, moet dat voor iedereen opgaan.
Er zullen medische achterdeurtjes zijn zeker?
Oud 6 mei 2014, 09:23   #257
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Laat dat onverdoofd maar weg, besnijdenis van kinderen is hoe dan ook een schending van de lichamelijke integriteit van het kind en van diens recht om zelf een geloof te kiezen.
In principe is het ook verboden hé, alleen is er net zoals bij de slachtwetgeving een uitzondering voorzien voor religie en die moet eruit.

Iets gelijkaardig zien we bij de antiracismewetgeving, als niet-gelovige moet je uitkijken of het CGKR staat in je nek te hijgen, in het ene geval is iets racisme en in een identiek geval is het geloof.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 10:40   #258
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Islamic militants warn they will SELL 200 kidnapped Nigerian schoolgirls into sex slavery

Boko Haram snatched around 270 girls from school in northern Nigeria
Leader releases video declaring: 'I will sell them in the market, by Allah'
He added: 'I will marry off a woman at the age of 12, a girl at the age of 9'
Gordon Brown calls on British Government to offer military assistance
Foreign Office may step in, but refuses to confirm if SAS will be used
Comes amid social media campaign backed by stars including Mary J Blige

The leader of an Islamist militant group which has abducted hundreds of Nigerian schoolgirls today vowed to sell them as sex slaves despite international outrage at the kidnappings.

Abubakar Shekau, the head of Nigerian extremists Boko Haram, said he would 'sell on the market' more than 270 girls captured by his fighters last month.

The group – whose name means 'western education is forbidden' – snatched the children during a raid in the village of Chibok in northeast Nigeria last month, the French news agency AFP reported, citing a video it had obtained.

In the video, Shekau declares: 'I abducted your girls. I will sell them in the market, by Allah.'

He is seen dressed in combat fatigues standing in front of an armoured personnel carrier and two pick-up trucks mounted with sub-machine guns.
Vroeg of laat zal de idee ontstaan dat deze ideologie radikaal moet vernietigd worden.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 10:41   #259
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Peche, bent u nu eigenlijk een moslim of doet u alsof?
Hij doet wat hij denkt dat het meeste opbrengt.
Maar het is dezelfde bende leugenaars en hypocrieten.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 10:48   #260
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Vroeg of laat zal de idee ontstaan dat deze ideologie radikaal moet vernietigd worden.
In elk geval gaan er steeds meer ogen open.

Citaat:
Steeds meer grote Amerikaanse entertainmentclubs en -organisaties weigeren voortaan de Dorchester-hotelketen van de homofobe sultan van Brunei te gebruiken voor hun bijeenkomsten, conferenties en events.

De stroom aan boycotverklaringen volgt na oproepen van invloedrijke homoseksuele sterren als Ellen DeGeneres en Stephen Fry. Zij willen hiermee een statement maken tegen de shariawetten die de sultan onlangs in Brunei heeft ingevoerd. Hierdoor kunnen openlijke homoseksuelen en lesbiennes worden gestenigd.
http://www.demorgen.be/dm/nl/16040/O...e-sultan.dhtml
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be