![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat er een clash tussen de islamitische wereld en het Westen zal komen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
31 | 93,94% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,03% |
Ik weet het niet/ben onzeker |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,03% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Gisteren hadden mijn vader en ik een discussie over de islam, en hoe, gezien bepaalde landen zoals Nederland en Frankrijk momenteel steeds een rechtsere koers beginnen te varen, er misschien wel een clash zou komen tussen de islam en het Westen. Mijn vader vertelde me dat hij niet denkt dat er een echte 'clash' zal komen, maar dat we over 50 jaar zullen beseffen dat diversiteit er nu eenmaal is en dat mensen nu eenmaal anders zijn. Hij gaf hierbij het voorbeeld van New York, een echte kosmopolitische stad waar mensen van allerlei slag elkaar ontmoeten. Ikzelf weet het niet zo goed. Ik ben voor diversiteit en zie daar zeker geen graten in. Maar iets vertelt me dat een clash toch nodig is. Vooral na het lezen van de wantoestanden die momenteel in de UK plaatsvinden (dagelijkse verkrachtingen door taxichauffeurs, extremistische moslims die Britse scholen willen veranderen in islamitische scholen, enz.)
Wat denken jullie? Zal er een clash tussen de islamitische wereld en het westen komen? Is deze clash noodzakelijk? En zo ja, waarom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Interessante lectuur hieromtrent, geschreven begin/midden jaren 90. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Die clash is al lang bezig buiten het Westen, er is geen reden om aan te nemen dat het niet naar hier zal verplaatsen. In Engeland en Frankrijk wordt dat al langer duidelijk omdat ze daar meer moslims hebben door hun kolonies, vooral Engeland met hun extreem achterlijke Pakistaanse moslims (inteelt percentage 85%).
Laatst gewijzigd door Doge : 26 april 2014 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Nee, dan heb je het antwoord waarom een clash bijna niet te vermijden is. Terwijl wij moslims een zeer ruime mate van vrijheid bieden om hun geloof te belijden, staat daar in door de islam gedomineerde regio’s hoegenaamd niets tegenover. De Saoedi ’s hebben recent atheïsme nog gelijkgesteld aan terrorisme, in dertien landen riskeer je als atheïst de doodstraf, de hitparade christenvervolging bestaat bijna uitsluitend uit islamlanden. Ik hoef me voor die conclusie ook niet te baseren op schimmige figuren of mij te bezondigen aan stemmingmakerij, het volstaat de websites en rapporten te consulteren van bv. Opendoors (christelijk) of IHEU (humanistisch). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle godsdiensten moeten wijken voor de vooruitgang. Als je nog wat in de Middeleeuwen wil verder leven, blijf dan maar in je eigen land. Indoctrinatie is de vijand, niet de Marokkanen. Salonmoslims worden nog net getolereerd.
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De basis voor onze vreedzame samenleving is etnische en culturele homogeniteit. Vandaar dat West-Europa is kunnen uitgroeien tot een gebied dat in geen zeventig jaar nog oorlog heeft gekend (op zijn eigen grondgebied althans): de etnische zuiveringen die zich hebben voltrokken tussen 1912 en 1948 hebben geleid tot relatief homogene staten die onze werkelijke tolerantie nauwelijks op de proef stelden. Daardoor is de illusie ontstaan dat West-Europeanen supertolerante mensen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 26 april 2014 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Er komt geen clash, het Westen, vooral Europa, zal gewoon traag maar zeker geïslamiseerd worden. De blanke Vlamingen zullen dan zo'n beetje zoals de kopten in Egypte worden die zich koest houden uit angst voor een holocaust.
![]() |
#10 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Volgens Gerald Celente smijten wel alle moslims buiten voor 2016: Citaat:
Mijn mening: Citaat:
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 27 april 2014 om 00:45. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat veel moslims verwesteren in plaats van te islamiseren. We zouden er van verschieten, maar er zijn er al redelijk wat die regelmatig wat gebeden en bezoekjes aan de moskee skippen. Het is dan ook niet de bedoeling u koest te houden. Maar ga dan bij de wortel. Als men weet waar het radicalisme vandaan komt, sluit die moskee? Geef mannen als Belkagem geen enkelband, maar een vliegtuigticket naar Syrië? Doe iets concreet dat werkelijk strijdt tegen terrorisme, in plaats van meer terrorisme te creëren door burgers aldaar plat te bombarderen. Kuis het hier op, en niet daar. En met opkuisen bedoel ik de salafisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, zijn we eindelijk van het juk van die domme christenen vanaf komt de volgende religie ons weer wat brainwashen en de les lezen. Zo geraken we nooit vooruit.
Straks wordt dat religieuze vacuüm weer opgevuld met de volgende ideologie die de waarheid zogezegd in pacht heeft. Kunnen we nu eindelijk verder met de mensen die vooruit willen in plaats van achteruit ?
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom vechten de zogezegde 'verwesterde' moslims zelf niet tegen deze salafisten, het is toch ook in hun belang? Waarom betogen zij bijvoorbeeld niet voor de uitwijzing van Belkacem??
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 april 2014 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al die zaken zouden ervoor zorgen dat het Westen voor hen Haram wordt, wat het uiteraard ook is. Dat die islamisten oprotten, we zijn er niets mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In hoeveel van onze Westerse landen is men die oprukkende islam ondertussen beu?
Het zijn niet "de Vlamingen", lamlendig of niet, die dat varkentje zullen en moeten wassen! Dringend tijd dat bovengenoemde landen de koppen bij elkaar steken, vaststellen dat ze met dezelfde problemen zitten en beslissen er samen iets aan te doen! Samen dezelfde strengere migratieregels ontwerpen en uitvoeren zodat het niet meer loont om van het ene land naar het andere te verhuizen waar meer kan en mag! En samen tegen het geleuter van "Europa" over die kwestie hun middenvinger opsteken! Die bovenstaande landen zijn Europa, niet die kliek die van uit hun ivoren toren de pretentie hebben te zeggen hoe die landen zich moeten gedragen! Of...we laten alles verder verprutsen zoals we bezig zijn en we dragen er de gevolgen van. Of liever: niet wij maar de volgende generaties... Laatst gewijzigd door andev : 28 april 2014 om 00:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verval van het Romeinse Rijk , politiekers zijn bangschijters !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen dat de europeaan wakker wordt is het schaap al lang verdronken. Onder het mom van verdraagzaamheid uw eigen 2000 jaar oude cultuur wegcijferen voor een importreligie, je moet het maar doen. We gaan de geschiedenis in als de Europese Aboriginal. |
|
![]() |
![]() |