Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2004, 21:50   #241
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Kom kom ... We weten wel dat je 2 pc's hebt... Geniepigaard dat je bent.
Wederom een derde loze beschulding vanwege Links. Ik kan je verzekeren dat ik slechts 1 PC heb. Liever 1 peperdure krachtige en snelle pc dan 2 minder dure en tragere pc's.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2004, 21:53   #242
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Dank je wel voor deze compleet overbodig info.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2004, 21:53   #243
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen vraag neen, hij quotte je.
Geen vraag gesteld dus ! En geen vraag betekent logischer wijze geen antwoord schuldig.
Oud 1 oktober 2004, 21:57   #244
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Dit lijkt toch wel op een vraag, of niet?
Oud 1 oktober 2004, 22:00   #245
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
ik wil je gerust een antwoord geven hoor. maar dat heb ik al eens gedaan, en dat is blijkbaar gewist door de mods.

wat jij hier allemaal uitkraamt, kan volgens mij niemand menen. jij bent helemaal geen neonazi, en niet extreem-rechts, je bent een faker. jij bent gewoon iemand die hier wat komt provoceren, om er eens goe mee te lachen. maar ondertussen heeft het spelletje lang genoeg geduurd, naar mijn mening.
Daar de moderatie jou posting of deel van je posting gewist heeft, betekent het logischer wijze dat de inhoud ervan niet al te fraai geweest moest zijn. In ieder geval, of het nu op eigen initatief vanwege de moderatie gebeurde, of via klacht van een forummer, ik kan je in alle eerlijkheid zeggen dat ik er niets mee te maken had. Ik klik niet op rode driehoekjes wat de inhoud van een posting ook mag zijn. Heb immers niemands hulp nodig om de desbetreffende inhoud te weerleggen, en in geval ik het niet kan weerleggen, dan geef ik toe openlijk toe dat de persoon in kwestie gelijk had. Om maar te zeggen, het kwam zeker niet ter mijner wege. Ook dit mag je gerust aan de moderatie vragen als je me niet op m'n woorden wil geloven. Ze zullen (indien ze antwoorden) je bevestigen dat het niet mijn toedoen was (in de veronderstelling dat ze nog weten uiteraard door wie de tekst moest weggeveegd worden als dit al niet op eigen iniatief was van een moderator).
Oud 1 oktober 2004, 22:08   #246
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
ik wil je gerust een antwoord geven hoor. maar dat heb ik al eens gedaan, en dat is blijkbaar gewist door de mods.

wat jij hier allemaal uitkraamt, kan volgens mij niemand menen. jij bent helemaal geen neonazi, en niet extreem-rechts, je bent een faker. jij bent gewoon iemand die hier wat komt provoceren, om er eens goe mee te lachen. maar ondertussen heeft het spelletje lang genoeg geduurd, naar mijn mening.
Jouw mening staat niet synoniem aan een ieders mening linkie !
Ik ben zowel neo-Nazi als extreem-rechts in m'n visie en helemaal geen faker.
Ik kan je verzekeren dat het niet in m'n bedoeling ligt dit forum te bezoeken gewoon om wat fun te beleven, of het als een spelletje te beschouwen om m'n vrije tijd te verdrijven. Ik weet wel degelijk wat ik zeg en sta er voor 100% achter. Blijkbaar kan je het gewoon niet verkroppen dat een Rechtse op het forum vrouwvriendelijk is tenopzichte van een hoop linkie-winkies en kun je het niet verkroppen dat een neo-Nazi nobele zelfs ridderlijke waarden nastreeft, hetgeen niet in jouw gedemoniseerd beeld past hoe je Nazi's en Blokkers wil afschilderen.
Je gelooft zodaning in je waanbeeld dat je het gewoon voor onmogelijk acht dat jouw gedemoniseerd waanbeeld totaal niet strookt met de werkelijkheid.
In ieder geval, hoe jij me aanschouwt, ik zal er niet wakker van liggen.

Laatst gewijzigd door Sunshine : 1 oktober 2004 om 22:09.
Oud 1 oktober 2004, 22:12   #247
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Dank je wel voor deze compleet overbodig info.
Stel dan ook geen overbodige loze beschuldiging die wel heel gratuite overkomt.
Dan zal ik me ook onthouden van "compleet overbodige info".
Oud 1 oktober 2004, 22:17   #248
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Ik kan je verzekeren dat het niet in m'n bedoeling ligt dit forum te bezoeken gewoon om wat fun te beleven, of het als een spelletje te beschouwen om m'n vrije tijd te verdrijven. Ik weet wel degelijk wat ik zeg en sta er voor 100% achter. Blijkbaar kan je het gewoon niet verkroppen dat een Rechtse op het forum vrouwvriendelijk is tenopzichte van een hoop linkie-winkies en kun je het niet verkroppen dat een neo-Nazi nobele zelfs ridderlijke waarden nastreeft, hetgeen niet in jouw gedemoniseerd beeld past hoe je Nazi's en Blokkers wil afschilderen.
Je gelooft zodaning in je waanbeeld dat je het gewoon voor onmogelijk acht dat jouw gedemoniseerd waanbeeld totaal niet strookt met de werkelijkheid.
Welke waanbeelden? Welke vrouwvriendelijkheid? WELKE NOBELE EN RIDDERLIJKE WAARDEN???

Ik hoop maar dat u een faker bent, en zoniet , dat ze u maar stante pede het land uitkegelen op een vlucht naar Afghanistan; Daar weten ze wel raad met uw soort.

Oud 1 oktober 2004, 22:46   #249
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Welke waanbeelden? Welke vrouwvriendelijkheid? WELKE NOBELE EN RIDDERLIJKE WAARDEN???

Ik hoop maar dat u een faker bent, en zoniet , dat ze u maar stante pede het land uitkegelen op een vlucht naar Afghanistan; Daar weten ze wel raad met uw soort.

Wederom stelt een linkie-winkie de allochtoon op de eerste plaats en wordt eigen Volk op eigen grondgebied als tweederangsburger beschouwd die maar moet oprotten ten voordele van de criminele allochtoon !
Over lef gesproken !!!
Oud 1 oktober 2004, 22:54   #250
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Wederom stelt een linkie-winkie de allochtoon op de eerste plaats en wordt eigen Volk op eigen grondgebied als tweederangsburger beschouwd die maar moet oprotten ten voordele van de criminele allochtoon !
Over lef gesproken !!!
Zo is dat.
Oud 1 oktober 2004, 23:00   #251
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Over lef gesproken !!!
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2004, 23:04   #252
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Eindelijk iemand die iets zinnigs zegt !
Oud 2 oktober 2004, 08:24   #253
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Is Sunshine zijn vrouw al de baas?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2004, 08:34   #254
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Daar de moderatie jou posting of deel van je posting gewist heeft, betekent het logischer wijze dat de inhoud ervan niet al te fraai geweest moest zijn. In ieder geval, of het nu op eigen initatief vanwege de moderatie gebeurde, of via klacht van een forummer, ik kan je in alle eerlijkheid zeggen dat ik er niets mee te maken had. Ik klik niet op rode driehoekjes wat de inhoud van een posting ook mag zijn. Heb immers niemands hulp nodig om de desbetreffende inhoud te weerleggen, en in geval ik het niet kan weerleggen, dan geef ik toe openlijk toe dat de persoon in kwestie gelijk had. Om maar te zeggen, het kwam zeker niet ter mijner wege. Ook dit mag je gerust aan de moderatie vragen als je me niet op m'n woorden wil geloven. Ze zullen (indien ze antwoorden) je bevestigen dat het niet mijn toedoen was (in de veronderstelling dat ze nog weten uiteraard door wie de tekst moest weggeveegd worden als dit al niet op eigen iniatief was van een moderator).
nee, dat betekent het niet. mijn post stond op een pagina die door de mods volledig is verwijderd, wegens geflame. de mijne stond er toevallig tussen, maar werd dus niet verwijderd op basis van de inhoud. jammer voor jou hé.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2004, 08:40   #255
ingenious

Standaard

Citaat:
inderdaad, het is mijn mening, niet die van anderen. heb ik ooit anders beweerd?
Citaat:
jij bent gewoon 1 grote karikatuur. daarom hoop ik voor jou dat je en spelletje speelt.

dat er hier grapjes over vrouwen worden gemaakt, heeft niks met vrouwonvriendelijkheid te maken, maar met humor. dat dat een concept is wat jij,of je rolletje, niet begrijpt, was hier al eerder duidelijk geworden. mss is het dan best om uit k&k weg te blijven.

Citaat:
Oud 2 oktober 2004, 08:54   #256
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Aaaaaaaanyway, heb wat research gedaan naar de eventualiteit dat vrouwen het voor het zeggen hebben, maar ik moet zeggen dat de uitkomst me een beetje zorgen baart. In de archieven van professor dr. P.Eace, expert in hersenonderzoek bij andersseksuelen en vrouwen (en gaarne de 2 met elkaar in verband brengen al moet hij het zelf creeren) vond ik namelijk deze doorsnede:

Ingenious gaf net al een lichtend voorbeeld dat deze theorieen onderschrijft
[font=Garamond](nu lijkt het mij dringend tijd voor nog wat k&k-gelul, dus bij deze!)[/font]

helaba, ik ben helemaal geen goed voorbeeld voor deze theorie! ik ben geen shopaholic, telefoneren doe ik ook niet veel (ik gebruik mijn maandelijks beltegoed meestal niet op), ik heb geen handtas (das iets voor ouw madammen), ik kan kaartlezen, ik ben al een tijd vrijgezel, dus die need voor commitment is ook relatief, jaloers ben ik wel eens, maar ik weet dit wel te relativeren. die besluiteloosheid is ook niet echt van toepassing.

luisteren kan ik wel, maar ik weet niet wat dat met seks te maken heeft. wat wel klopt, is dat chocolade voor mij momenteel veel belangrijker is dan seks, maar dat is volledig toe te schrijven aan het feit dat ik vrijgezel ben.

dus, DrP.Eae, en nou nou kennen er niks van, en met deze post bewijs ik nog maar eens mijn grote gelijk. what's new?

Citaat:
Oud 2 oktober 2004, 08:55   #257
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
mss is het dan best om uit k&k weg te blijven.
Negeer em gewoon

Zijn quotes zijn gewoon soieso al te gek voor woorden

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Citaat:

Laatst gewijzigd door Griffin : 2 oktober 2004 om 08:55.
Oud 2 oktober 2004, 09:00   #258
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Negeer em gewoon

Zijn quotes zijn gewoon soieso al te gek voor woorden
dat ben ik van plan, maar als hij mij quote, en er dan een idiote reactie bijzet, is het sterker dan mezelf.

ik heb niet genoeg zelfdiscipline, zou dat typisch vrouwelijk zijn?

Citaat:
Oud 2 oktober 2004, 09:24   #259
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
dat ben ik van plan, maar als hij mij quote, en er dan een idiote reactie bijzet, is het sterker dan mezelf.

ik heb niet genoeg zelfdiscipline, zou dat typisch vrouwelijk zijn?
Ik denk het Meestal bewijst hij trouwens net het omgekeerde van wat hij beweert Je moet er maar eens goed op letten

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 2 oktober 2004, 12:17   #260
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
[font=Garamond](nu lijkt het mij dringend tijd voor nog wat k&k-gelul, dus bij deze!)[/font]

helaba, ik ben helemaal geen goed voorbeeld voor deze theorie! ik ben geen shopaholic, telefoneren doe ik ook niet veel (ik gebruik mijn maandelijks beltegoed meestal niet op), ik heb geen handtas (das iets voor ouw madammen), ik kan kaartlezen, ik ben al een tijd vrijgezel, dus die need voor commitment is ook relatief, jaloers ben ik wel eens, maar ik weet dit wel te relativeren. die besluiteloosheid is ook niet echt van toepassing.

luisteren kan ik wel, maar ik weet niet wat dat met seks te maken heeft. wat wel klopt, is dat chocolade voor mij momenteel veel belangrijker is dan seks, maar dat is volledig toe te schrijven aan het feit dat ik vrijgezel ben.

dus, DrP.Eae, en nou nou kennen er niks van, en met deze post bewijs ik nog maar eens mijn grote gelijk. what's new?
Rustig kind, het ging toch immers slechts om een grapje, of wanneer het over jou gaat is het plots geen grapje meer ?
Ik weet niet in welke mate je chocolade belangrijk vind, maar als je het heel belangrijk zou vinden, kan ik maar al te best begrijpen dat je nog steeds vrijgezel bent.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be