![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat past niet in mijn kraam? isis had nooit deze macht verworven zonder amerika en dat is de essentie. de last zie je wel, maar de oorzaak weiger je te zien en schuif je af op een boek. maar de links die ik je gaf van islamitische landen voor een agressief buitenlands beleid negeer je. je wringt je wel tussen een discussie waar iemand nog niet eerst deftig naar de film wou kijken en met foute conclusies terugkomt... goe bezig bobke Laatst gewijzigd door Peche : 30 september 2014 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Films zijn de weergave van denkwijze van zijn maker en heeft weinig bewijswaarde. Maar gij weigert zelfs de beelden en verklaringen te geloven van duizende vluchtelingen die smeken om hulp van de internationale gemeenschap. Hoe Isis groot geworden is doet ook al niet terzake. Het enige wat telt is hoe ze zich nu gedragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() ik negeer hun roeping niet. men gaat alleen naar de roepingen waar ze zelf iets halen. Hoeveel maal nog? Hoe zit dat met Koney? Is die niet erger dan Saddam en Khadaffi? Daar roepen ook duizendtallen om hulp, maar u weigert ze te horen en loopt mee met die ene procent. Wanneer getraumatiseerde militairen met hun verhaal naar buiten komen trek je het in twyfel. en waarom bobke? om uw geweten te sussen omda ge weet dat er kinderen sterven. En we hebben nu een petroleumspoor van BE tot Irak getrokken . Het vuur bereikt nu onze kinderen.
|
![]() |
![]() |