![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wij niet (meer) ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snellere drukpersen.
![]() |
#243 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's gelul zoals alleen die van naast Herne het 'cum laude' kunnen.
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geloof je zelf niet. Je overschat de mensen door hen een discipline aan te meten om zelf in te staan voor hun keuze om middelen opzij te voor hun eigen gezondheid te verzekeren. Door de invloed van de achterlijke Amerikaanse cultuur is de grootste maatschappelijke kost van de gezondheidszorg de strijd tegen obesitas en mentale toestanden.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De fiscus zelf heeft discretieplicht.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien heeft het feit dat bijna 20% van de Amerikaanse inwoners jaarlijks beroep doet op foodstamps daar iets mee te zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt niet. Per capita is er in België veel meer geld dan in de VS.
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bewijst Coucke die ontduiking ?
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U moet het zo bekijken: stel dat de overheid een belasting invoert op het dragen van een rode trui. Belastingontwijking is uw rode trui uitdoen en een groene trui aandoen. Belastingontduiking is een groene trui bovenop uw rode trui aandoen: u blijft zich in de door de belasting geviseerde positie bevinden (u draagt namelijk een rode trui), maar u doet alsof dat niet het geval is. Via de antimisbruikbepaling wil de wetgever ook in het eerste geval belasten, omdat men enkel een andere trui aandoen om die belasting niet te moeten betalen. Die antimisbruikbepaling wil dus de reikwijdte van belastingen uitbreiden naar situaties die door het belastingreglement al dan niet bewust niet geviseerd werden.
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De vraag is dus niet waarom hij zou moeten betalen, zoals de anti-alles meute hier stelt, de vraag is waarom hij dat niet zou moeten doen nu hij plots zo'n berg dankzij de staat (zijn woorden) verworven winst in zijn handen krijgt... Laat ze maar vlug die wetgeving aanpassen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 9 november 2014 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Coucke verdient bewondering. Vertrekken van een klein bedrijfje dat in het prille begin een soort aanhangsel was van een apotheek tot iets waar hij nu miljarden voor krijgt, weinigen zullen het hem nadoen. Vooral dan dat Amerikanen "hard nosed businessmen" zijn en de gewoonte hebben om een onderneming die hen interesseert eerst uit te pluizen tot op het bot.
Coucke zou wel dringend iets moeten doen aan zijn imago. Zo een twintig jaar geleden zag hij er nog heel aantrekkelijk uit. Nu is het een echte ramp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Coucke heeft gelijk. Mijn maag draait ook om als ik zie waar mijn belastingen naartoe gaan. Ik hoef niet minder belastingen te betalen, gewoon het gevoel hebben dat er echt mensen mee geholpen worden zou al voldoende zijn. Nu heb ik dat gevoel niet ...
|
![]() |
![]() |