![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huidskleur en/of afkomst spelen voor mij geen enkele rol, maar strenggelovige moslim(a)s komen er bij niet in. Dus zeker geen "gehoofddoekten".
En het kan anders eh, denken we maar aan vrouwen als Mimount Bousakla, actrice Kadèr Gürbüz enz. Dus wat mij betreft, zijn vrouwen met een Turkse of Marokkaanse achtergrond, wel welkom, maar geen extreem religieuzen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 21 mei 2015 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat heeft dat met racisme te maken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie wil er nu een modderaap in huis om te komen poetsen.
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Als klant moet je die keuze hebben, wat uiteindelijk niets met racisme te maken heeft. Als klant kan ik kiezen voor bakker A of bakker B. Misschien heeft mijn keuze niets te maken met de kwaliteit van diens waren, maar alles met bijvoorbeeld de juffrouw die achter de toonbank staat en met wie het niet klikt. Als klant heb ik de vrijheid loodgieter X te vragen en niet loodgieter Z, ook voor eigen motieven. Net zo hoort de klant op andere vlakken over zijn volledige vrijheid te blijven beschikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moslims in normale klederdracht, dus zonder hoofddoek komen er wel in. Nederlands- of frans sprekend op z'n minst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Gouverneur
|
![]() Het is pure domheid te selecteren op geloof of anders. Een intelligent recruteerder gaat selecteren op of de persoon goed poetst of niet. Dat doe je na een proefperiode. Daarna weet je of de kandidaat bekwaam is of niet. Hoe achterlijk ben je als je al op voorhand potentieel goede krachten afwijst op basis van totaal irrelvante criteria.
Laatst gewijzigd door Tomas : 23 mei 2015 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#252 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen : het systeem van dienstencheques betekent voor de staat een serieuze bijdrage om net een bepaalde bevolkingsgroep aan het werk te krijgen. Dus vind ik wel dat ik hier als "klant" niet altijd mijn eigen keuze hoef te krijgen. Wil ik wel zelf kunnen kiezen dan is er op de zwarte markt nog altijd alle keuze voor illegale poetsvrouwen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bv met een winkel waar men niet aan bepaalde mensen / groeperingen verkoopt ??
Zoals: http://forum.politics.be/showthread.php?t=199083
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok , wanneer er "klanten" zijn die er komen pikken ,
of de boel vernielen , of bv iemand van het gezin , of werknemers vermoord , of doelbewuste boelmakers , anders .... Of op een hoop cafe's geven ze onbekende zatten ook geen zuip !! Maar dan is het gerechtvaardigd !! Enkel kraantjeswater kan dan !!!! Als een winkel mij niet aanstaat , ga ik er niet naartoe , de allersimpelste oplossing !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |