Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2015, 00:46   #241
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
dan ben je dus een genetisch buitenbeentje want anders zie ik ook niet hoe je dat fixt, lolz i'm jealous ..... !
Misschien ben ik wel een mutant !
Mager zijn en blijven = uw metabolisme verbrand alles direct, maakt geen reserve's aan.
Als je metabolisme alle overschot opslaagt voor later, kan je zoveel dieet doen als je wil, t' zal er enkel erger van worden.
Dieet : je hongert je lichaam uit. Wat doet dat als je met dieet stopt ? Dan legt het onmiddellijk reserve's aan voor de volgende " hongersnood ".
Snap je ?
Daarom, voor mensen als jij die neiging hebben om aan te vetten is het nefast om aan een dieet te beginnen. En zéker een streng dieet, waar je je toch niet lang aan kunt houden alvorens in je oude slechte gewoontes te hervallen.
Je moet vanalles eten, op geregelde tijdstippen, zonder overdrijven, en niet snoepen tussen de maaltijden.
En beweging hebben. Aan sport doen. Zonder je kapot te sporten ook niet.
Op die manier heb je een kans om slankt te worden, en te blijven.
Veel geluk.

Laatst gewijzigd door griezel : 29 juli 2015 om 00:48.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 00:56   #242
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

hmm ik zou maar niet te vroeg juichen griezeltje .. op een dag zul je geen sport meer kunnen doen, en dan zal je metabolisme vet beginnen opslaan, vooral met al de suiker die je binnenkrijgt door de drank .. believe me
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 10:58   #243
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
het is nog veel merkwaardiger dan gij denkt!

hoe minder ge drinkt hoe zatter ge wordt immers.

zelftest :

-bestel 6 pinten en giet kap die achterover
-bestel nu 5 pinten en doe t zelfde
-4...
-3...
-2...

en ge zult zelf hebben vastgesteld dat ge "hoe minder ge drinkt, hoe zatter werd".

puur wetenschap.
Mijn gedacht zeg!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 15:10   #244
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Draad te lang na een weekje vakantie ... maar toch mijn gedacht, zelfs al is het misschien een herhaling:
Vanaf wanneer is men alcoholieker volgens jullie ?

Vanaf dat iemand één pint meer drinkt dan ik.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 16:10   #245
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
hmm ik zou maar niet te vroeg juichen griezeltje .. op een dag zul je geen sport meer kunnen doen, en dan zal je metabolisme vet beginnen opslaan, vooral met al de suiker die je binnenkrijgt door de drank .. believe me
Zorgen voor morgen.
Eet niet teveel taartjes en chips hé, anders gaan ze u kunnen rollen binnenkort.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2015, 21:07   #246
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
In Kin dronk ik dagelijks 4 �* 5 flessen bier (van die 75cl flessen). Ik dacht echt dat ik voorgoed vertrokken was als alcoholicus. In België aangekomen echter nooit meer één pint aangeraakt. Heel vreemd en een opluchting.

Laatst een tof experimentje gezien rond "binge drinking". Schijnt dat elke dag een paar borrels even erg is als elke week één zaterdag stomdronken te zijn. Oppassen dus met kleine verzetjes waarvan je denkt dat ze niet erg zijn.

Terzijde en tenslotte: de nieuwste inzichten over verslaving (in elke vorm, van alcohol en drugs tot paffen, seks, smartphones en facebook) luiden dat verslaving voornamelijk een expressie is van eenzaamheid en een gebrek aan sociale relaties. Er bestaat vrijwel geen genetische of biochemische basis voor verslaving, vooral een sociale.

Hier: "Everything you think you know about addiction is wrong" http://www.ted.com/talks/johann_hari...ction_is_wrong
Het is volgens mij exact omgekeerd. Op een gelegenheid veel drinken veroorzaakt vaak zaken als korsakov, elke dag een biertje drinken kan nauwelijks tot geen kwaad.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be