![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Voel jij de kracht van verandering al? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 35,48% |
Nee, het is een grote teleurstelling geworden |
![]() ![]() ![]() |
20 | 64,52% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor de doven en hardhorigen..............
Lees a.u.b. http://www.tijd.be/politiek_economie...34663-3137.art |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Voel jij de kracht van verandering al? "
Zij wel .... http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...gcentrum.dhtml Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 februari 2016 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 40 jaar geleden was het een heel andere tijd ...niet alleen hier maar overal ook in de VS China en Afrika.Trouwens ik denk dat de meeste mensen op leeftijd wel graag terug 40 jaar in de tijd zouden willen gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe onze sociale zekerheid functioneert is inderdaad een kunst....ga eens in meer dan de andere helft van de wereld zien hoe ze opkijken naar die kunst van hier ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 februari 2016 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat voel ik aan mijn reuma! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. weet u .. in strikte zin hoeft flaendren daartoe niet onafhankelijk te worden noch te zijn ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 februari 2016 om 08:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. meneire heert ziet er goed uitgeslapen uit tegenwoordig , de tol van jaren andermans goed bestuur wellicht ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarvan zou zo een mens er slecht moeten uitzien? Lintjes knippen voor de nieuwe industrie is al een tijd niet meer zo vermoeiend. Van het uitwuiven heeft hij zo nu en dan een beetje een vermoeide arm, maar dat valt niet op als hij hem kordaat langs zijn lijf laat slungelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() .. parbleu quelles belles ciseaux, monsieur heert ? .. .. merci Sire, je les ai bien cirées moi-même ce matin, rien que pour vous plaire ..
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 februari 2016 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat de ondernemer belastingen zou betalen op zijn winst die dus niet of veel minder verhoudingsgewijs wordt afgeroomd wegens het gebruik van het net is evenmin steekhoudend. U gaat ervan uit dat die ondernemer de opbrengst aangeeft als belastbare bedrijfswinst. Vooreerst is zulkdanige ondernemer dan een complete gek. Een ondernemer kan toch zonnecellen aanbrengen als particulier; zelfs op de daken van de bedrijfsgebouwen waarop hij afschrijvingen toepast. Hij kan de geproduceerde energie wel gebruiken in zijn bedrijf maar dan zal hij die gesubsidieerde zonnepanelen zeker ook wel afschrijven als bedrijfskost. Goed. Ik weet er dus nog steeds het fijne niet van. En met uw uitleg zal ik er nooit het fijne van te weten komen. Maar overwegende dus de geheimzinnigheid die er heerst rond deze problematiek betrouw ik de hele bedoening voor geen haar. Ik blijf dus achterdochtig. Zal mogelijk mijn licht op een ander eens gaan opsteken. ![]() Hopelijk vind ik iemand wiens lamp brandt. Want brandende lampen vinden is tegenwoordig ook al een probleem; zelfs op de autostrades. Maar dat is dan weer een ander probleem. Hebben wij hier in dit apenland nog andere dingen buiten problemen? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 21 februari 2016 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar als ik U goed begrijp kan die ondernemer dus met zijn installatie op het dak van zijn bedrijfsgebouw geen stroom leveren aan het net als privaat persoon dan en dit omdat hij een zelfstandige activiteit als ondernemer uitoefent. Ik heb die vraag gesteld aan iedereen. Je moet dus niet de persoonlijke toer opgaan omdat ik mij nog vragen stel na uw uitleg. Die vraag is dus gericht aan Bob. Ik heb uw commentaar niet gevraagd Schuppen zot. Want ik denk voor de zoveelste keer dat jij uw klepel wel weet hangen maar dat hij serieus vastgeroest is. Kun jij nu werkelijk niks anders dan anderen op dit forum aanvallen en U ongevraagd moeien met iedere gedachten wisseling van anderen? Beleefdheid ken je ook al niet dus. En materuteit van een volwassene evenmin. Trouwens; waarom smijten de moderators je iedere dag van dit forum? Ik vermoed dat ze ook al vastgesteld hebben dat er iets niet in orde is met jou. En ben dus niet de enige die vermoedens heb. Laatst gewijzigd door werkman : 21 februari 2016 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens technisch. Veronderstel dat zeer grote installaties, hun energie uiteindelijk op hogere spanning dan 380V, het net opsturen. En twijfel er eigenlijk aan, of een privaat persoon een aansluiting kan krijgen op dit net met hogere spanning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn grote ergernis bij voorbaat is de wetenschap dat een Belg waar mogelijk alle zijsprongetjes zal benutten om zijn zakken te vullen. Ik ken weinig uitzonderingen op die regel. Daarom noemt men het ook uitzonderingen op een regel. ![]() Alleszins bedankt voor de bijkomende informatie. |
|
![]() |
![]() |