![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel dobbel .
Laatst gewijzigd door reservespeler : 5 juni 2016 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA heeft een dipje gehad maar gaat nu, dankzij de walen, weer steil bergop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, N-VA heeft de afgelopen jaren meer in de stokken van de belziek gestoken dan het VB in heel haar bestaan.
![]() |
#244 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
|
![]() ![]() Zoiets. Zal me leren om niet na te lezen.
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een herverkiezing organiseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet nog altijd breed grijnzen als ik aan de leeuw zijn gestamel denk: "maar mijnheer De Wever, maar mijnheer De Wever, maar mijnheer De Wever,..."
Hij zei nog net niet: maar mijnheer De Wever, u bent niet politiek correct!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vind onze regering nog altijd ferm communistisch, ze kunnen zelfs nog niet debatteren over de privatisering van de NMBS...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 6 juni 2016 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
|
![]() Er is wat aan het gisten in Wallobrux
![]()
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke grote verandering bracht deze regering? Op de aanslag na. Op de massa migratie van jihadstrijders na. Welke Brother? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
|
![]() Als de regering moet vallen omdat ze niets hebben uitgevoerd van hun kiesprogramma, zijn diegenen die tegen deze regering zijn dan kiezers van deze partijen?
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft deze regering verandert behalve haar eigen posje verzekerd en de PS schaakmat gezet? Voor velen is het voldoende dat de sossen er maar uit waren.... Maar wat is er nu hervormd in het sociaal economische etc? Het is de NVA die integratiecursussen voor jihadstrijders heeft ingevoerd. Het zijn de sossen die gematigden gingen halen om vuil werk te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kom op voor mijn eigen belangen. Europese belangen. Weer een vraag met een vraag beantwoord. Trouwens: hoe wist U laatst dat ik mijn haar goed legde? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ¿Qué? Niet echt.
Jullie moraliserende tsjeefse 'Bourgeois' overheden & hun bevallige priesters proberen het alleen wat meer te verstoppen. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 8 juni 2016 om 05:37. |
![]() |
![]() |