Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2016, 09:50   #241
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En wat als we altijd terugkeren op onze keuzes en daar steeds ergere gevolgen van dragen?
Wat als ons denken in het hier en nu het archetype van ons hiernamaals is?
Denken wij dan wel juist? Ik blijf het zeggen: we're all mad here!
Balans vinden.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 juni 2016 om 09:51.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 09:53   #242
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Balans vinden.
En onze menselijkheid herwinnen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 10:07   #243
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In feite zou er VEEL ZWAARDER moeten getild worden aan heel dat fenomeen Moslims in "onze" maatschappij let wel op ONZE leefwijze en ONZE maatschappij .... heel die heisa is onderschat , gekeken Canvas De Afspraak ? gisteravond? het was weeral bingo ! in de kaart van de ramadan .... ongelooflijk , hoe ze hun eigen Westerse levenswijze verwerpen en verachten ....die media sletten ,sorry voor mijn grof zijn .... ze beseffen de grond niet meer onder hun eigen voeten... Ik zou eens willen vragen aan Bart of hij van plan is zicht zelf te bekeren tot de Islam binnenkort ? of wat zijn bedoelingen zijn in feite ? wat een bende sukkelaars..... totaal geen ruggengraat of is het slechte wil of is het geen besef ?
Och ja, begin deze week mocht er bij Van Gils ook een juffrouwke komen vertellen hoe leuk die ramadan wel is.
Los daar van zagen die twee er perfect geïntegreerd uit (ja, die uitzonderingen bestaan). Wat ik de VRT hierin vooral verwijt door datt systematisch opvoeren , is dat ze de kijkers op die manier de illusie willen geven, dat alle islamieten even goed ingeburgerd zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 10:51   #244
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Omdat de meeste Belgen uiteindelijk inzien dat ons land zodanig aan het veranderen is en aan het aanpassen is aan al dat gespuis dat van einde ende verre komt aangevaren/gereden/gevlogen en die dan meestal nog van alle mogelijke voordelen/diensten kunnen gebruik maken, werk krijgen en ga zomaar voort misschien?????

Misschien maakt dat de mensen wel depressief?

Misschien maakt dat de mensen ongelukkig?

Moeten we rekenen op de Politici waar de mensen voor gekozen hebben: NEEN!

Laat u niet kennen mensen, stort u zeker niet in die put, ga niet over op het nemen van antidepressiva of andere middeltjes (drugs/drank ... ) waar u van zou kunnen denken dat de problemen daar met van de baan zijn, want dat is juist waar men het op toelegt!

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 juni 2016 om 10:52.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 10:52   #245
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja dat komt er dan van nooit te reageren en alles te blijven pikken...
Ge weet ook dat ik begrijp dat mensen op straat komen en de boel afbreken.

Volgens mij is dat de enigste manier om de politiek tot luisteren te dwingen. Ze te verjagen uit hun parlement.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 10:55   #246
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ge weet ook dat ik begrijp dat mensen op straat komen en de boel afbreken.

Volgens mij is dat de enigste manier om de politiek tot luisteren te dwingen. Ze te verjagen uit hun parlement.
'Onze' brave mensen zullen dat niet doen want dan missen ze Thuis of Familie.

Begrijpt u mij niet verkeerd in de zin van dat ik er echt niet zit op te wachten voor er zo van die dingen zouden kunnen gebeuren en de mensen in opstand zouden komen want dat kan alleen maar van kwaad naar erger gaan.
Oud 9 juni 2016, 11:01   #247
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Omdat de meeste Belgen uiteindelijk inzien dat ons land zodanig aan het veranderen is en aan het aanpassen is aan al dat gespuis dat van einde ende verre komt aangevaren/gereden/gevlogen en die dan meestal nog van alle mogelijke voordelen/diensten kunnen gebruik maken, werk krijgen en ga zomaar voort misschien?????

Zijn er zo al veel gevallen bekend van mensen die zich omwille van die transformaties bij de psychiater melden?
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 11:14   #248
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
In mijn omgeving zijn we positief. We gaan regelmatig uit en nemen het leven op de goeie kant, met de glimlach. Maar ja, ik ben Franstalig en mijn omgeving is ook Franstalig : ik denk dat er nog een aspect "levensgenieter" in Franstalig België bestaat. Allez, een voorbeeld van vorige zondag. Er was een concert van een covergroep in de buurt : veel ambiance, mensen die dansen en zingen, mensen die lachen. Dat kan "banaal" voor sommigen klinken maar ik vind dit zeer belangrijk.
Dat bestaat ook bij veel vlamingen hoor, zij het dat het bij ons meestal wat formeler is. Maar buurtfeestjes, straat BBQ's enz dat kun je in elk vlaams stadje vinden. In de zomer bij ons in het bruulpark elk weekend een concertje, dat brengt de mensen buiten & samen.
Wat wel minder bij ons zal gebeuren is de buren die bij elkaar spontaan samen een pint pakken op een warme dag. Dat stukje bourgondische levenswijze hebben de walen beter weten te bewaren.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 11:18   #249
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mensen .... ik selecteer ze, ze zijn niet allemaal even goed van aard . Opletten met mensen.
Als ze een hoofddoek aanhebben, of lidkaart van het vlaams blok ==> buiten sjotten !
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 11:33   #250
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Moeten we rekenen op de Politici waar de mensen voor gekozen hebben: NEEN!

Laat u niet kennen mensen, stort u zeker niet in die put, ga niet over op het nemen van antidepressiva of andere middeltjes (drugs/drank ... ) waar u van zou kunnen denken dat de problemen daar met van de baan zijn, want dat is juist waar men het op toelegt!
Stel ge mist perceptie en zo'n pil helpt daarbij... waarom ze dan laten?
Ik ben 5 dagen gestopt geweest met mijn medicatie en ik kreeg een beklijvend gevoel. Ik ben ze meteen terug beginnen slikken.
Wellicht hangt ik daar nu voor de rest van mijn leven aan vast. Maar als het beter dan daarvoor gaat, zou ik ze dan moeten laten?
Oud 9 juni 2016, 14:59   #251
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als ze een hoofddoek aanhebben,
Citaat:
of lidkaart van het vlaams blok ==> buiten sjotten !
Ben jij echt een autochtone volwassen Belg ?? amai
Oud 9 juni 2016, 15:37   #252
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stel ge mist perceptie en zo'n pil helpt daarbij... waarom ze dan laten?
Ik ben 5 dagen gestopt geweest met mijn medicatie en ik kreeg een beklijvend gevoel. Ik ben ze meteen terug beginnen slikken.
Wellicht hangt ik daar nu voor de rest van mijn leven aan vast. Maar als het beter dan daarvoor gaat, zou ik ze dan moeten laten?
Zo'n pil lost niets op. Zoals u zelf zegt : wellicht hangt u er nu voor de rest van uw leven aan vast.
Probeer andere middelen te vinden om uw problemen op te lossen, zie de positieve kant van de dingen, sluit u aan bij een club of vereniging die veel activiteiten doet, let op wat er in uw gemeente aangeboden qua culturele en andere activiteiten. Als u dat probeert, hebt u binnenkort te weinig tijd om te piekeren!
Oud 9 juni 2016, 15:40   #253
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Zo'n pil lost niets op. Zoals u zelf zegt : wellicht hangt u er nu voor de rest van uw leven aan vast.
Probeer andere middelen te vinden om uw problemen op te lossen, zie de positieve kant van de dingen, sluit u aan bij een club of vereniging die veel activiteiten doet, let op wat er in uw gemeente aangeboden qua culturele en andere activiteiten. Als u dat probeert, hebt u binnenkort te weinig tijd om te piekeren!
Maar voor ik ze pakte ging het nooit goed. Nu gaat het bijna altijd goed.
Oud 9 juni 2016, 18:49   #254
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Boredom is a tough pill to swallow."
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 20:12   #255
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ach hij moet een wijf vinden die zijn hersenen uit zijn lul zuigt. Alles niet zo gecompliceert maken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 23:55   #256
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
gij natuurlijk niet, want in uw omgeving wonen er geen.
In mijn omgeving zijn er mensen van verschillende oorsprongen en ja, ook Moslims.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2016, 04:00   #257
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
In mijn omgeving zijn er mensen van verschillende oorsprongen en ja, ook Moslims.
gezellige vuile verwarde stront....ge weet dus nooit wat ze weer aan het beramen zijn... aan uw voor of achterdeur voor het zelfde geld zijn ze weer aan het regelen om u morgen de kop af te schieten samen met heel t'cafeetje op den hoek ...erbij ... t'is naar de kloten jongk heel da continent hiere , t'ergste is dat het niet doordringt bij sommige mensen ,,,, valt op dat algemene TV omroep zorgt voor de grote afleiding ....we doen alsof er niks aan de hand is ,,,,

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 10 juni 2016 om 04:08.
Oud 10 juni 2016, 10:26   #258
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is een tijd geweest dat u ze niet nodig had, lang geleden misschien. Probeer u dat eens te herinneren. Wat is er sindsdien mis gegaan? Hoe en wanneer ontstond het probleem waarvoor u nu pillen slikt?
Oud 10 juni 2016, 10:46   #259
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche;8132957[QUOTE
]Maar voor ik ze pakte ging het nooit goed. Nu gaat het bijna altijd goed.
[/quote]
Wat pakte ? uw vriendin?
Oud 21 juni 2016, 22:12   #260
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zijn veel Belgen ongelukkig?
Dat is puur van contentement.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be