![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van VOKA, van Engie Electrabel (energiedossier), van vastgoedontwikkelaars, ...
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen holle frasen over confederalisme en voortdurende campagnetaal.
![]() |
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() Ook van Twitter en Facebook de "like junkies".
Laatst gewijzigd door dpg : 8 januari 2018 om 17:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarover "loog" dan Francken zo hard. Toch niet over het uitwijzen van die Soedanezen ! Het was inderdaad zo dat er geen groepsuitwijzingen in Januari meer gepland waren met als uitzondering 1 enkele "terug te drijven" Soedanees ! Daar gaat het over 1 (één) speciaal gevalleke dat tussen de plooien gevallen was. Dat wordt hier "staalhard liegen" genoemd. Citaat:
Niettemin wordt er een campagne "beschadiging Francken en daarmee verbonden de N-VA" georganiseerd waarbij het niet meer om de feiten gaat. Daarover wordt er niet concreet gesproken ,maar altijd omfloerst met nadruk op het "liegen". Kijk de media er maar op na : Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 8 januari 2018 om 17:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zou het Calvo, Beke, Rutten en hun forumkeffertjes überhaupt nog iets kunnen schelen of die Soedanees al dan niet gemarteld zou zijn? Enkel en alleen daaraan is te zien met wat voor hypocrieten we hier te maken hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man maakte zich volstrekt onbetrouwbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet mijn schuld dat u blijkbaar niet mee bent met het grotere plaatje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad juist Marie. Zij zwijgen. Toch nog meer dan ik doe. Maar dat is niet zo erg hoor. Dit forum kent blaasbalgen die alles weten zonder iets te lezen. Ik probeer wel Marie om iets te staven als ik iets zeg. Doe ik het niet dan zit er op dit forum ene te janken dat ik geen bron vermeld. En doe ik het niet worden mijn bijdragen te lang en lezen ze het toch niet. Al eens hooligans gezien Marie die na een match met mekaar praten? One-liners brullen, tegen mekaars kop slagen en alle mogelijke voorwerpen die bruikbaar zijn op mekaars hoofd timmeren. Dat wel. Maar dat weet je al wel Marie. Wat je hier vertelt zal altijd tegen je gebruikt worden. Ik catalogeer mezelf niet bij de wijzen maar....dat het reeds lang te laat is weet ik wel. Moet je daar een wijze voor zijn? Goed. Dan ben ik een wijze dus. Het flatteert mijn imago. Direct die lege doos van "La vache qui rit" opnieuw op mijn jas spelden. Gekregen na zoveel jaren dienst aan den Belgique. Mogelijk was er ook een ezel-stamp bij maar ik was toen te zat om dat nog te beseffen. Die geestrijke drank mocht ik wel zelf betalen. Maar kom. Peanuts. Iedereen was tevreden dat er weer een episode voorbij was. Ik nog het meest. Denk ik toch. Verdomd; wat is het moeilijk om gevoelens van mummies in te schatten! Of moet ik zeggen :"levende doden"? Maar nu stel ik wel vast dat die niet alleen op de administratie werken maar ook op dit forum. Zitten toch! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 8 januari 2018 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als een staatssecretaris, die gelijktijdig met honderden uitwijzingen bezig is , abstractie maakt van 1 (één) enkel nakomertje tussen die duizenden dossiers, dan is hij een leugenaar. Man!Man! Voor jouw is er nog plaats bij de SGP. Die maken van mierenneukerij hun kenmerk.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 8 januari 2018 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Minister-President
|
![]() Ik concludeer gewoon dat enkel regeringen vallen waar de PS inzit en dat regeringen waar NVA inzit de rit uitrijden
![]() |
#253 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je moet in "braille" schrijven voor hem! Zijn neus staat voor zijn ogen. Maar rieken kan hij wel. (ruiken is er niet bij) Laatst gewijzigd door werkman : 8 januari 2018 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grotere plaatje van in de aars te zitten van het oerbelgische Engie Electrabel in het energiedossier?
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net of ik de verenigde oppositie bezig hoor... Die geraken ook niet verder dan wat geroep vanaf de zijlijn.... ![]() |
|
![]() |
![]() |