![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw antwoord was namelijk dit: er vallen vast ook doden door bestuurders die onder invloed van cannabis zijn (al lees je niet al te vaak dat dat het geval is) maar waarom zouden we cannabis dan verbieden terwijl gsm's, alcohol, medicijnen ed. wel toegelaten zijn en enkel het besturen van voertuigen onder invloed ervan verboden is? En ge snapt mijn vraag niet eens! Het gaat over de leugen die hier verspreid wordt dat cannabis nog nooit 1 dode heeft veroorzaakt. Dat is alles. Enkel daarover gaat het. Niet over gsm's, niet over medicijnen, niet over heel uwen JvdB blablabla |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Hans Bonte :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#247 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij blijft maar met je Berre zwaaien maar zoals ik met mijn Kreuners verhaal al trachtte duidelijk te maken; niets of niemand bewijst dat het effectief de cannabis was die Berre de dood injoeg. Dat er mensen sterven door ongevallen waarbij bestuurders betrokken waren die cannabis gebruikt hebben ontken ik nergens. Ik pleit dan ook nergens voor het toelaten van chauffeuren onder invloed van cannabis. Ik ontken enkel dat cannabisgebruik een doodsoorzaak is bij gebruikers. Een overdosis is immers praktisch onmogelijk en het is niet omdat iemand sterft die ooit cannabis gebruikte dat zijn cannabisgebruik ook de oorzaak van zijn dood is. Jij maakt er dat wel van maar tot op heden heb ik nog nooit van zo'n geval gehoord. Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar het zullen toch maar uitzonderingen zijn anders was dat effect al lang aangetoond in allerlei studies. En of je er nu van houdt of niet; dan kom ik weer met onze hypocrisie van het toelaten van alcohol of tabak. Die doden wel rechtstreeks duizenden gebruikers per jaar. Het is dus onzin om het verbod op cannabis te verdedigen op basis van het gevaar voor de gebruikers want dat is er niet of is nog nooit aangetoond dus vaak voorkomen zal het niet. En produkten die veel dodelijker zijn laten we wel toe dus hou maar op over het gevaar van cannabis.
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoewel de vraag volgens u wel te stom zal zijn om op te antwoorden; ik wacht nog steeds op een antwoord op mijn vraag waar ik uw nobelprijsverdiende analogie even gebruikte om uw tegenstrijdigheden even aan te tonen;
Nog steeds onbeantwoord: Citaat:
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het dan echt zo gevaarlijk is als jij laat uitschijnen zouden er dagelijks tientallen mensen aantoonbaar door cannabisgebruik moeten sterven. Ik vind er echter geen voorbeelden van. Meer nog; ik vind nergens dat cannabisgebruik de echte oorzaak van Berre's dood was. En dat de journalist die het artikel schreef de link legde wil niks zeggen eh? Ik onthoud dus; jij beweert dat cannabis levensbedreigend is maar verder dan 1 (één) twijfelachtig voorbeeld kom je niet.
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij vooral stoort is dat iemand als geertvdb ontkent dat alcohol een drug is terwijl dat alcohol dagelijks honderden, zo niet duizenden, gebruikers de dood injaagt.
Maar tegen een drug als cannabis, waar tot op heden nagenoeg nog geen enkele gebruiker aan gestorven is voert hij een kruistocht van jewelste. Schoolvoorbeeld van hypocrisie vind ik dat.
![]() |
#252 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Jongen jongen jongen! Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kom hier enkel op tegen een gewetensloze cannabislobby die door mirakel eigenschappen toe te schrijven aan een plant, zieke en zwakke mensen misbruikt om een politieke agenda door te drukken. Ik vind dat degoutant. En mensen die zulke praktijken hanteren zullen mij altijd op hun weg vinden.Ja ja, probeer het nog even met een valse beschuldiging. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
|
![]() Citaat:
'omdat ge het beu waart dat uw argumenten niet aanvaard werden, en omdat ge daar zo moe van werd' boehoehoe .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||
Europees Commissaris
|
![]() BigF zegt:
Wat mij vooral stoort is dat iemand als geertvdb ontkent dat alcohol een drug is. Waarop Geert antwoordt... Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Het Verzet : 27 april 2018 om 22:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een redenering die ook wel door de rechtbank zal gevolgd worden bij een ongeval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
Let op het woord PERSOONLIJK. Ik heb dat dan daarna ook duidelijk gemaakt wat ik ermee bedoelde: ik vind niets aan alcohol, en ik zal er nooit aan verslaafd raken. ik heb uitdrukkelijk mijn persoonlijke situatie NIET getransponeerd naar de rest van de mensheid. Wat BigF mij in de mond legde was dus een dikke vette smerige leugen. Gij wilt dat spelletje meespelen? Géén probleem. Doe maar! Ge hebt zo al heel weinig politieke medestanders voor legalisatie. Bonte van de Spa is er ook al tegen. Denkt ga dat ge door uw leugens veel medestanders gaat krijgen? Blijft maar de tak waarop ge zit doorzagen! Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 april 2018 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan dat een leugen noemen, tot in de eeuwigheid, nu nog even duiden ook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Hoe komt het dan dat een bestuurder onder invloed een hogere boete krijgt dan een bestuurder niet onder invloed bij een ongeval. Leg mij dat eens uit! ![]() ik wil uw gespartel wel een zien. |
||
![]() |
![]() |