![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila!
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U begint met een denkfout: mensen neerzetten als racisten als ze kritisch aankijken tegen het huidige asiel- en migratiebeleid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onzin, (en ge weet het)ze moeten daar vaak een prijs voor betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zot zijn doet geen pijn.
Zot zijn van haat ook niet.
![]() |
#247 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edoch. Een partij uitsluiten die niet veroordeeld werd voor racisme is een schending van de wet.
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bullshit, elke partij mag de andere uitsluiten zonder zelfs een reden daarvoor op te geven, alleen de kiezer zal bepalen of het die handeling waardeert of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een wet die ik niet ken.
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als de kiezer dat dan niet waardeert, vindt u dan niet dat een partij aan introspectie mag doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het cordon zaaaalig. Het veroorzaakt de ondergang van wat men ermee wilde beschermen, en het laat groeien wat men ermee wilde versmachten, en men kan er zelf niet meer uit. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 december 2019 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik begrijp jouw stelling niet. Je ligt constant overhoop met Panda en nadien vraag je dat ik zou rekening houden met de wens van de grootste trol van het forum. Je geeft mij zelfs het advies van op te hoepelen. Dank U dus. Ik houd geen rekening met beloften gedaan aan trollen. Hun gebruikte methode tegengaan op een serieuze manier brengt je automatisch in de verdrukking. Panda moet het hebben van die leugens. Ik verwijs naar datgene wat ik vroeger reeds aantoonde betreffende die vent. En ik verwijs naar datgene wat Wikipedia schrijft over dit forum. Nu zou ik overwegen om volop mee te werken om dit forum om zeep te helpen op de door sommigen toegepaste manier maar ik bedank daarvoor. Met kinderen wil ik niet in discussie gaan. En zeker niet met gebruik van serieuze volwassen argumenten. Niet omdat ik iets zou beloofd hebben aan trollen. Integendeel. Maar wel dus omdat ik de gang van zaken op dit forum beneden alle peil vind. En of ik ga of blijf zal nooit nog enige waarde hebben voor trollen. Als ik het nodig oordeel zullen leugenaars ook leugens krijgen. Maar dat betekent niet dat ik mij ga laten verleiden om kinderachtig het spel mee te spelen. Dat vind ik totaal beneden mijn waardigheid. En ik trouwens niet alleen. Wat Wikipedia schrijft is voor mij veel waardevoller dan het kakelen van een bende leugenaars op een platvloers forum. Wat het meest waardevolle aan dit forum is blijft de mogelijkheid om na te gaan met welk vlaggetje de meest agressieve trollen zwaaien. En van mij mogen hun partijtjes die dit verder toelaten naar de catacomben van Rome verwezen worden. Het zal hen niet redden. Hopelijk toch. Voor de rest stop ik nu. Verder deelnemen heeft trouwens geen zin. En voor de rest ga ik zeker niet aan mee werken aan dat deponeren van drollen. Iemand die zijn eigen graf wil graven verdient respect. Krijgen ze ook van mij. Met plezier zelfs. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 22 december 2019 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zo zijn voetveegjes nu eenmaal. Anderzijds, de begroting is pas echt slecht beginnen gaan toen N-VA al weg was, toen zaten de voetveegjes alleen met hun blauwe broedergenoten, onder leiding van Mr. Potato, en met nog wat tjeefjes erbij.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 22 december 2019 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo krijgen ze de boemerang terug in hun eigen beterweterige smoel. ![]()
![]() |
![]() |
#258 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deelnemen aan de verkiezingen moeten ook plichten aan gekoppeld zijn. De traditionele partijen krijgen het maar niet in hun koker dat zij ten dienste staan van de kiezer en niet andersom. Laatst gewijzigd door Garry : 23 december 2019 om 01:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof nooit dat het nog tot maart zal duren. Het zal eerder eind januari of februari worden als ze voordien geen regering kunnen vormen.
Maar ze zullen waarschijnlijk hun heil wel weer gaan zoeken in een draak van een interim of noodregering die de kiezer uiteindelijk nog wat meer bij de neus genomen zal doen voelen en met bekende gevolgen, een nog veel sterker BV bij de eerst volgende verkiezingen. En dan staan ze weer te janken dat het de fout van de kiezer is. |
![]() |
![]() |