![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja man,flikken uit Charleroi,wat een fascistisch volkje is me dat daar,den Adolf is daar nog lang niet dood ,begraven én vergeten in Magnette stad...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Parlementslid
|
![]() Mijn ongezouten mening:
- Het gaat over weerspannigheid van een allochtoon. Ja een ALLOCHTOON. - Politie mag voor mij dan eveneens geweld hanteren. Graag zelfs!!! - Ik zie een juffrouw die al lachend een onschuldig gebaar maakt. - Ik vind het alleszins een mooi gebaar! Niets verkeerd mee. - De feiten zijn al meer dan 2 jaar oud en nu opeens komen die boven? - Magnette was toen Burgemeester van Charleroi > waar is hij nu? - De Crem gebruikt dit voor wat oorlog tussen (C)D&V en NVA te stoken. - Hier wordt wel duidelijk weer eens aangetoond wat voor crapuul (C)D&V is. Een hele heisa en een hoop gezever en het gaat over 1 Slovaak die zich heel gewelddadig tegen politie gedroeg. Geen medelijden mee, opgeruimd staat netjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar neen, het is allemaal Jambon zijn schuld, hij had het allemaal moeten weten en voorkomen... Hij stond er zelfs bij en deed er niks aan volgens sommigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij hoeft dus ons niet wijs te maken dat het dossier "heel normaal" achterstand had o.a. door corona. Een kind v.h. 6de studiejaar doorziet zo'n fabeltje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In z'n politiecel sloeg hij zichzelf tot bloedens toe met z'n hoofd tegen de muur. "Toevallig" zien we DIE beelden niet meer. Kom zeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij hadden dat anders kunnen 'oplossen'. Men zou zich ook kunnen gaan afvragen: waarom verschijnt die zaak ineens terug ten tonele, wie wil men daar met 'kraken?'
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie wil men hiermee "kraken" ? Men heeft een zondebok gevonden maar men spreekt NIET over de eigenlijke oorzaak: het gedrag v.d. man op het vliegtuig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik moet zeggen dat ik het wel een goede grap vindt van de jonge politie dame. Ze heeft gevoel voor humor. Als ik nu de foto bekijk, weet ik wel niet zeker of ze een Hitler groet brengt dan wel dat ze de verkeerspolitie immiteert met een fluitje in de andere hand. Maakt eigenlijk niet eens zoveel uit. Een mens onder adrenaline maakt vaak de beste grapjes. Dan krijg je zo'n situatie waarbij je niet mag lachen en daardoor nog harder begint te lachen.
![]() |
#253 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dat is wat het begrip "gewelddadig" inhoudt.
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij werd door x aantal agenten weg gebracht; meer dan 2. (Ik was er niet bij en jij ook niet) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op welke manier is dat geweld? Daar blijkt uw antwoord zeer onduidelijk over te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dan mag je ongebreideld liegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook zonder mandaat kan men zinnige reacties neerpennen .....
![]()
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie heeft dat toegelaten, die Hitlergroet... Wat een enorm groot probleem en dat naast corona, waar la Belgique nu bovendien mee opgescheept zit Je zou voor minder het noorden verliezen... |
|
![]() |
![]() |