![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moesten we nu de legerdienst terug invoeren is de kans groot dat helft van de rekruten moslim zijn.
Stel je voor dat die dan in de Antwerpse straten moeten wachtlopen om de joden te beschermen tegen aanslagen van moslims. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn Moslims geweest die hielpen bij het verzorgen van de gewonden bij de aanslagen in Brussel. Er zijn Moslims die actief opzoek zijn aan extremitische Moslims. Vele (zelfs Moslims) vergeten dat er binnen de Islam evenveel sterkingen zijn als binnen het Christendom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens de Koran, die ze gelukkig niet zo goed kennen (oud-Arabisch), is het de plicht van de moslim om de Joden te haten en zo nodig om te brengen en dat geldt ook voor alle andere ongelovigen, uitgenomen als ze te talrijk zijn. De Joden zijn met veel minder en dat valt dan ook gemakkelijker.
![]() |
![]() |
#248 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken joden en heb geen enkel probleem met hen. Hun jood zijn verdwijnt zelf volledig naar de achtergrond als ik met hen contact heb. Ik zou wel problemen hebben met die orthodoxe onnozelaars met een taartendoos op hun kop en denk trouwens niet dat die contact zoeken met goy's. Hetzelfde geld voor moslims, veel hangt er van af hoe zichzelf aanpassen en gedragen. Met mijn Marokkaanse coiffeur lach ik me soms te pletter en als we over de vrouwen beginnen is het niet bestemd voor gevoelige puriteinse oortjes. Ik heb trouwens geen probleem met eender welk volk of "ras". Buiten Indiërs misschien, die kunnen serieus op mijn kloten werken, maar voor de rest nee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al jaaaaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zal je zelf aanbrengt, staan de mensen niet te springen voor aanvaarding van gelijke welke extremist binnen een geloofsovertuiging. En met indiIers zal je wel de sikh, volgelingen van Sikhisme, bedoelen, want in veel gevallen kan je de Indiërs niet onderscheiden van de andere Aziatische volkeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cristenen zijn een minderheid in Indië, maar ze zijn er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van het ogenblik men de mensen kent is dat meestal zo. Maatschappelijke problemen zijn meestal het gevolg dat mensen mekaar niet kennen.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 december 2021 om 07:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Motten geven kon niet. Het cachot was dan ook bijna nooit leeg. Iedere dag cachot was één dag langer in dienst. Op het eind van de rit werden die extra dagen wel kwijt gescholden. Laatst gewijzigd door reservespeler : 9 december 2021 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je nu een draai rond de oren durft te geven heb je veel kans dat je het aan de juge moogt komen uitleggen. 14 dagen voorwaardelijk en een boete. Geen werkstraf, dat is voor drugdealers, verkrachters, hooligans enz...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uiteraard. Lippendienst is dan toegelaten. Alle aanslagen groot of klein worden door verwarden gepleegd.
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste aanslagen worden gepleegd door idealisten die bereid zijn tot moord en zelfopoffering voor hun idealen. De vraag is enkel of het hun eigen idealen zijn, of aangeprate idealen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat verwart? Waarschijnlijk niet.. Is dat uit eigen wil? Waarschijnlijk niet, maar meer dan waarschijnlijk kunnen ze geen andere kant meer uit. |
|
![]() |
![]() |