![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Elke werkende betaalt. Maak je geen illusies. Dat heet het "omslagsysteem".
Een beetje dankbaarheid zou op zijn plaats zijn. Dus buitenlanders hoeven zich niet aan te passen? |
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar anderzijds begrijp ik die mensen wel, maar op café gaan bij den Belg en om typisch Belgisch voedsel gaan vreten tussen Belgen in een land waar men zo lekker kan eten is wel mijn ding niet. Eender waar ik ga trouwens vermijd ik Vlamingen, ik wil een land of een streek en mensen leren kennen en eten en doen wat de lokalen doen. |
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#244 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want Spanje moet wel Spanje blijven he, als het overal hetzelfde wordt na Duitsland, moeten we eerst dat Duits probleem oplossen. Waarom volgden we niet in het voorbeeld van Polen? Daar is het veilig en geen wooncrisis desondanks een recordopname van Oekraïnse vluchtelingen.
|
|
|
|
#246 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Elk jaar verliezen die 200.000 inwoners. Dat land is zoooo aantrekkelijk dat hier 124.000 Polen wonen en in Polen 944 Belgen. |
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Onbekend is onbemind.
|
|
|
#248 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.worlddata.info/europe/po...tiongrowth.php Waarom zouden wij Duitsland volgen als Duitsland spuwt op de normen en waarden van onze voorouders en Europese landen demoniseert die zichzelf willen blijven? Den Duits is iets te efficiënt om die buiten zijn eigen grenzen beleid te laten voeren, dat mondt altijd uit op conflict met mensen die liever niet meelopen. Nooit meer Duitsland.
|
|
|
|
#249 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
In 2023 woonden er 68800 Poolse staatsburgers in België. Dat zijn er 50000 minder dan in uw bewering. |
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het lijkt erop dat Polen een optie is. Of anders een boot, dan is het simpel, teveel Ebertjes, , we varen wel door.
|
|
|
|
#251 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De huizenprijzen op het Poolse platteland zijn al aan het zakken.
Logisch want er gaan meer en meer mensen weg. En er komt niets bij. Misschien een wanhopige verdwaalde Belg? Veel gaat hij daar niet meer aantreffen. Wegdeemsterende voorzieningen. Citaat:
Veel vruchtbare Poolse vrouwen zitten in Zweden, Ierland, het VK en bij de Hollanders. Vaak met een lokale man (drinken minder?) Polen wordt met het jaar triester. De hoofdstad dan nog als uitzondering. Daar kun je nog wel goed toeven. |
|
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is daar in vergelijking met uw inkomen ook veel beter leven als hier. https://www.expatarrivals.com/europe...-moving-poland
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 21 november 2024 om 21:17. |
|
|
|
|
|
|
#253 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar de extreme ironie. De Polen (en Poolsen) die ik persoonlijk ken drinken minder dan ik.(1 ervan is een geheelonthouder, raar he) Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 november 2024 om 21:39. |
|||||||
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#255 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De 2 "vermelde" Poolse vrouwen die een Nederlandse man hebben opgescharreld zijn even gelovig als ik. Op zijn best doen alsof om "de kerk in't midden te houden".
|
|
|
|
#256 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Laat me raden: 97% van de Polen zijn vrome katholieken, ondanks 40 jaar communisme?
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En Polen is een christelijke natie, je hoeft geen christen te zijn om daar de vruchten van mee te plukken he. Als hem die wokiste ruilde voor een Poolse, ga ik er vanuit dat ie een tradwife wou.maar ik ga dan op een algemeen beeld van een Poolse vrouw voort. https://www.careersinpoland.com/arti...t-polish-women
|
|
|
|
#258 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou echter bij de orthodoxen of de protestanten gaan.
|
|
|
|
#259 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al die vroegpensioenende Vlamingen trekken dus en masse naar .....de Costa Blanca. Nog meer mocro's als percentage van de bevolking dan hier. Kennelijk vindt die Vlaming het roomwitte Polen helemaal geen droom en mocro's geen probleem. |
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook, veel mensen op elkaar is onleefbaar als de steden en winkels zich daar niet op aanpassen. Alles is gewoon teveel op 1 geworden. Maar ik vind Polen, Hongarij, Roemenië, Litouwen,.. wel meer Europees aanvoelen. West Europeanen vluchten dus niet van moslims, maar hun politici die sollliciteerden naar aanslagen en wereldoorlog 3.
|
|