![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat degene die alhier zo fanatiek "extreem rechts" veroordelen, het aldaar voeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het gewoon op zijn beloop laten gaan en ons terug met ons eigen land bezig houden. Langs de ene kant veroordelen ze de politiek voor haar migratiebeleid, onderwijs, wooncrisis, ... en langs de andere kant roepen ze haar tot redder uit om ze te redden van vijandsbeelden die den televies in onze kop steekt. Degene die ik al lang voor deze oorlog als slechte heb geplaatst, kunnen dus onmogelijk de goeie in dit verhaal zijn. Hun versie van de feiten, zowel als die van Rusland zijn deeply flawed. In mijn naam moeten ze geen wapens gaan uitdelen en oorlog voor onderhandelingen plaatsen om een absolute overwinning te behalen. Die absolute overwinning zal ons allemaal zéér duur komen te staan. Maar toen ik waarschuwde voor aanslagen door eerdere interventies werd ik ook als wappie weg gezet. De gevolgen die hieruit kunnen ontstaan zijn van ongeziene proportie en niet georganiseerd door een handjevol terroristen onder een draconisch wakend oog he. Bezin en mediteer er eens diep over of het wijzer is een stuk grond op te offeren of voor de absolute overwinning te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw oproep is natuurlijk prietpraat. In onze tijd waarbij zovele elementen met elkaar verwezen zijn, is complete onzin om een soort terugplooien van het eigen land te bepleiten. De Russische oorlog tegen Oekraïne beïnvloedt ook ons, bij uitbreiding het Westen en zelfs ook de Derde Wereld. Onze energievraag is zodanig verweven met andere landen, dat een oorlog als die in Oekraïne sowieso een destabiliserend effect heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitstekend verwoord, CUFI! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u ziet dat een vrouw op straat wordt lastig gevallen, haalt u ook die stoplap boven: "Ik ga niets doen, hoor, want ik heb geen enkele relatie met die vrouw". Laat de belager dus maar zijn zin doen... Uw moreel kompas staat dus volledig uit. Uitgeschakeld door een overdosis aan Russische leugenpropaganda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zou nog minder een derde opstoken om die vrouw te gaan helpen omdat ik me liever verrijk op het probleem door er geld mee wit te wassen ofzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet Rusland. Dus ook al is Rusland heel "foei", die eugenetische psychopaten, die het equivalent van derde rijkers zijn geworden, moeten mij daar niet van redden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilt U de duivel zijn minions dan verder als uw god behouden ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het is Oekraïne! Je weet toch dat er in dat niet bestaande land overal biolabo's zijn waar een leger van Frankensteins wordt klaar gemaakt om de aanval te openen op de Rechtschapenen van deze wereld. Daarom moeten de Russen dat niet bestaande land bezetten en de biolabo's vernietigen.
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk he, oorlog is vreselijk. Dus moeten we een andere optie zoeken dan altijd oorlog. Is het u nog niet opgevallen dat het ALTIJD oorlog is? Als de ene oorlog opgelost is begint de andere. Wat als dit moedwil is omdat er altijd moedwillig op aangestuurd wordt als business? Dus zolang mensen hun tv en dien politiek blijven nablaten, zal het altijd oorlog zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom is het aan de mens naar iets hoger te grijpen dan een politiek die telkens aanstuurt op oorlog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duvel!
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge er tegen kunt en er plezant van wordt, mij niet gelaten
![]() Maar ge moet den duvel in een diverse samenleving niet als enige verleiding aanbieden hey. De roze bril is zoveel beter. I can see the sun coming up and I need it ![]() Voorwaar, ik leef in het meest grappige land ter aarde!
Laatst gewijzigd door CUFI : 7 juni 2024 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zo in Belziekske anno 191x 194x, bezet geweest door Duitsers, echter niet MET, maar TEGEN hun goesting, Er waren hier overal mensen die terug bij de Geallieerden wilden en dat was de uitleg die de Geallieerden gaven voor alle aanvallen. Dat was voor al dat Geallieerd regime, wèl reden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grappig is trouwens ook dat de Russische delegatie in de Veiligheidsraad van de VN begin maart 2022 aangekondigd had om "het onweerlegbaar bewijs" te leveren van die labo's waarin er biologische vernietigingswapens werden geproduceerd. Het bewijs is er nooit gekomen. De Russen hebben er nadien met geen woord meer over gerept. In Moskou staat alles in het teken van leugen en bedrog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Wij zijn de goei”
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar vertel, wie zijn dat dan volgens u? Want mij ben je nu kwijt. Maar ondertussen wel een oorlogszuchtig en imperialistisch Rusland goedpraten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het was oa mijn eigen overheid? En ik betreur dat, want zonder corona, dien energie en al die oorlogen hadden wij misschien nog wel een goede overheid gehad. Los van hun abortusbeleid om hun eugenetische experimenten op bot te vieren. |
|
![]() |
![]() |