![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat weet u over Peak Oil? | |||
Niets, ik ben dom en lui. Ik verkies niet te weten. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 36,36% |
Voorlopig weinig. Maar ik doe mijn best om er zo snel mogelijk meer over te weten. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 27,27% |
Ik ken het fenomeen. Het heeft m'n leven veranderd. Ik bereid me stilaan voor. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 22,73% |
Als expert lobby ik nu al opdat politici een beleid van Peak Oil Preparedness implementeren voor het te laat is. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,64% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() Ja jong pindar, je hebt gelijk jong.
En nu terug in uw dwangbuis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
parcifal=Zzzzz Zzzzzz ZZzzzzzzzzzzzz LOL ha ha wat een intelligente opmerking maakt ie weer! LOL Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||
Banneling
|
![]() Jongens, kunnen we de solar man even buiten de discussie houden?
Hij is nooit door de NASA uitgenodigd geweest (dat was een puur internetgerucht). Hoofdstuk afgesloten. 'NASA: "We have no record of Manek" ': http://web.mid-day.com/news/world/2003/july/57637.htm Maar zie wel zijn website, het blijft een asceet, en da's altijd fijn om zien: http://www.solarhealing.com/ Nu terug naar de oliepiek please. Vandaag in de Standaard: de dure olie kost ons land dit jaar alleen al minstens 3 miljard euro, of 1.1% van onze al economische groei. Dat wordt een totale ramp (want de olie zal nooit meer dalen, en prijzen van rond de US$ 120 per barrel voor eind 2006 zijn niet uitgesloten). Wij zijn niet voorbereid. Er moet dringen een Peak Oil Preparedness plan opgesteld worden. De Fransen hebben er al een, waarop wachten wij?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door oliepiek : 13 augustus 2005 om 22:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | ||
Banneling
|
![]() Groentje-18, kunnen we de zwavelzuurproblematiek alstublieft uit deze thread houden? Gooi niet meer olie op het vuur!! (hihi, heb j'em?).
Deze thread gaat over peak oil, niet over sektes en conspiracy theories.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door oliepiek : 13 augustus 2005 om 22:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Energie-efficientie ... zet dat woordje maar in een kadertje ... big big business. Groentje ... protocollen van zion, je vind ze nergens in een boekhandel in dit land, op het net staan er afschriften van, maar weet niet meer waar. mister google : protocols elders zion. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() Goed Alcazar, je bent een leuke jongen, en af en toe draag je ook iets substantieels bij aan een discussie. Maar kan je vanaf nu graag je (ongetwijfeld boeiende) ideëen rondom zionistische netwerken en nieuwe wereldordes buiten deze thread houden?
Dank je. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() Dank je.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-een man komt 's avonds de slaapkamer binnen met een schaap op zijn schouders, en ziet zijn vrouw in het bed klaarliggen -zegt de man: "kijk, met dit varken slaap ik vannacht" -antwoordt zijn vrouw: "maar schat toch, dat is geen varken, dat is een schaap!" -grinnikt de man: "ik had het niet tegen u, madam." Ok, nu gij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gevoel voor humor hebt ge dus ook al niet, netzomin u overloopt van intelligentie, ironisch vermogen en diets meer ... zou u geen aardige pompbediende kunnen zijn ? noot : dank u dat u denkt dat ik gepensioneerd bent, ik heb nu eenmaal de wijsheid al verworven van een oud man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() Allez, nog eentje:
Een man bezoekt zijn oogarts voor een onderzoek. Terwijl de dokter de ogen van de man onderzoekt, beginnen ze te spreken. Losjes in de conversatie zegt de dokter plots: "je moet stoppen met masturberen." "Waarom?" vraagt de man, "word ik daar blind van?" "Neen, maar je maakt de andere forumbezoekers ambetant." |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() tja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vraagt een kleine aan zijn papa: ''papa, van waar kom ik''? ''Van de ooievaar'' zegt papa iet of wa verveeld met die vraag. Zegt die kleine: ''Welke idioot doet het nu met een ooievaar terwijl er zoveel mooie vrouwen rondlopen?''[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 14 augustus 2005 om 01:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Banneling
|
![]() Ja, da's een heel goeie, daiwa. Ik zeg dat ook altijd tegen mijne kleine: "nie naar de ooievaars loeren, gij ze sloeber, - naar de wijven kijken!" Hoe moet daar altijd mee lachen, want hij vindt ooievaars veel opwindender.
|
![]() |
![]() |