![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een vraagje hoeveel mensen leefden er in Belgie in uwen tijd. Toen dat gij 20 waart ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Europees Commissaris
|
![]() In vrgelijking met de buurlanden zijn de huurprijzen in dit koninkrijk laag...
De tendens is stijgend omdat we oa. door lintbebouwing het in razend tempo volgebouwd hebben. Bovendien wordt er onmiddelijk geprotesteerd tegen het bouwen van sociale woningen, zelfs als dat gemengde wijken zijn waar bv. sociale woningen tussen de koopwoningen ingepland worden en men er goed op let dat het geen "allochtonenghetto" wordt. Bovendien ziet men de overheid ook weer niet graag zich op de "renovatiemarkt" begeven , wat althans via een gunstige sociale mix e.d. toch gunstige resulaten zou kunnen geven. Ik las vandaag ergens dat de stad Brussel oa. leegstaande verdiepingen van winkelpanden wil bekijken om deze te transformeren tot "sociale woningen".. goed initiatief toch ?
![]() |
#244 |
|
![]() en nog voor necrofilius rectum
deze discussies start ik ook op met oprecht goede bedoelingen misschien nog in de eerste plaats naar mensen zoals jij toe. ik zou tenslotte niet graag hebben dat je jezelf in de nesten werkt... begrijp je.
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De babyboomers hebben allemaal al lang een woning neem ik aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
|
![]() Citaat:
omdat pandjesmelkers hun centen zouden kunnen doen opbrengen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2005 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Vreemdeling
|
![]() Als iedereen goede bedoelingen heeft...
En als er geen overeenstemming bestaat.. Dan is er iets mis met communicatie. En waarom zo vijandig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() sorry maar wat gij soms zegt werkt bij mij als nen rode lap op nen stier.
maar er scheelt toch ook iets met de communicatie dat denk ik wel ja Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2005 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
|
![]() of is het vijandig om zo n vraag te stellen ?
ik meen het dat ik dat niet weet he
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderen zitten in een rusthuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Vreemdeling
|
![]() De stier denkt dat de rode lap de oorzaak is van zijn irritatie.
Hij valt de rode lap aan. Verkeerd en dom. (is een dier) Ik zou meer bewondering hebben voor die torrero's,als de stieren zouden opgeleid worden om de echte oorzaak aan te vallen. De armen moeten niet afgesneden worden van de basisbehoeften, maar moeten er naar hunkeren terwijl men hen de mogelijkheid aanbied om dat te bereiken, mits kruiperijen en inspanning. Laatst gewijzigd door Necrofilius Rectum : 5 maart 2005 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Europees Commissaris
|
![]() Bobke, appartementen boven winkelpanden staan leeg omdat er niet (genoeg) mee verdient kan worden en er bovendien kosten aan zijn.
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks gaan we nog gaan beweren dat er geen huizen leeg staan.
Wie zin heeft mag mij eens een toerke doen door gent met een papierke en een stylo om ze allemaal op te schrijven. Het zijn er veel hoor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De huurwet bestond ook maar is ergens afgeschaft. Wij willen hem weer in voege hebben! |
|
![]() |
![]() |