![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guantanamo: wal-ge-lijk!
Had ik reeds gezegd dat wat die residenten van het aktuele Guantanamo allemaal uitspookten voor gewelddadige, mooddadige, folterachtige toestanden, met hun eigen mensen, allemaal in opdracht van hun immams en allatoya's, het volgende is: nog veel meer wal-ge-lijk . 't Is misschien dus niet proper en niet juridisch korrekt, maar voor mijn part zitten ze vokomen terecht een ordinaire zware gevangenisstraf uit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of zoi jij graag hebben dat je voor een willekeurige overtreding 4 tot 5 jaar opsluiting kan krijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#245 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor de conspiracisten: wie zegt mij, dat ze aldaar geen nieuwe terroristen aan het opvoeden zijn? Brainwash en vervolgens loslaten, als een nieuwe Al Quaida terreurcel in waar-dan-ook?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 14 augustus 2005 om 17:19. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus vraag ik me af wat jij zou gedaan hebben: die gasten een "eerlijk" proces en een "objectieve" veroordeling aan hun broek naaien in Afganistan ??? Neen, wellicht weet jij nog iets veel beter. Dus zeg het ons: wat was jouw alternatief geweest ? Wat was volgens jouw "rechtvaardigheid" in de situatie van toen in Afganistan?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij zegt dat volgens jouw mening het terecht is, ik zeg dat volgens mijn mening het per definitie niet terecht is. Juridisch correct of niet is hierbij irrelevant. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
edit: met pedofielen bedoel ik pedofiele verkrachters. Die Gedanken sind Frei.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 15 augustus 2005 om 01:08. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tsstsstsss... Diezelfde mensen zeiden ook dat de onthoofding gewoon fake was, dat Nick Berg al dood was, voor de onthoofding... Zogezegd omdat het bloed niet 'spoot'... Dat waren dan zogezegde dokters die dat wisten te vertellen. Sinds de 200volgende onthoofdingen die dmv videocamera gedocumenteerd werden, hoor je uit die hoek niets meer... Waren deze ook allemaal fake? Ook hier spoot het bloed niet... En die zogenaamde dokters hoor je niet meer. Maar het is duidelijk dat het el degelijk allemaal echt is en niet in Abu Graib heeft plaatsgevonden.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het stoot mij ook tegen de borst dat de Amerikanen wèl al een aantal Guantanamo-gevangenen (die misschien zeer schuldig waren) hebben vrijgelaten via ruiloperaties en discrete onderhandelingen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door malinois : 15 augustus 2005 om 10:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij is vrijgelaten omdat hij rijk was...wat een onzin kerel! Schrijf een boek ok, daar kun je zoveel dingen in fantaseren als je wil ok.
![]() |
![]() |