![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik begin te begrijpen waarom ze bij Spirit begonnen te beven en te zweten toen gij voorzitter wilde worden.... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
|
![]() Citaat:
Dit is iets heel anders dan via een folder, een tijdschrift, een site op het internet mensen te indoctrineren. Hier is er sprake van een "gepushte" informatie ten nadele van onvoorbereidde mensen. Negationistische boeken zijn ook overal te vinden, zelf op de site van het CGKR staan er voorbeelden. Dit is niet schadelijk. Men dient echter er rekening mee te houden dat negationisten iets wensen te propageren. Dat het activisten zijn. Voor zover hun werken "historisch" (in die zin dat ze tot de geschiedenis behoren "an sich" ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 januari 2006 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een autochtoon een boek moest schrijven met dezelfde strekking als dat boek volgt er ongetwijfeld een resem klachten, literair boek of niet. Laatst gewijzigd door daiwa : 20 januari 2006 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
|
![]() Citaat:
Een minderheidsstandpunt zet namelijk nooit tot beven en zweten aan maar vermaakt de enen en irriteert lichtelijk de anderen. De reacties waren echter nogal flauw... Ik heb er nog altijd plezier in, want indien je geen reactie krijgt is dat erg. Voor de rest doen ze het allemaal zeer goed zonder mij, wat mij veel tijd en moeite bespaart. Niet iedereen is tuk op een hondenstiel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
|
![]() Citaat:
De bedoeling van de wet op het racisme en de xenofobie heeft geen ander doel dan opruiën tegen groepen mensen hic et nunc, in onze maatschappij, strafbaar te stellen. Het is geen poging om de geschiedenis te herschijven of om aan boekverbranding te doen. Het is ook geen aanslag op de vrije meningsuiting met als hoogste top de literatuur. Wie "Mein Kampf" of "Handboek van de anarchist" of "Kuifje in Kongo" gaat lezen alsof het een pamflet was, die is gewoon gaga. Groot respect is nodig voor de vrijheden. Maar daar staat ook groot respect voor de wetten die het verbieden om de dag van vandaag nog "Mein Kampf" te schrijven tegen de huidige bewonders van de planeet en dit boek te gaan verspreiden. Wie nu in kostuums rondloopt van de achtiendeeeuw met een daarbij passend zwaard op de bloedprocessie in Brugge zal niet worden aangehouden wegens verboden wapendracht. Wie met een pennemeske een vliegtuig opstapt krijgt 5 jaar effectief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
|
![]() Citaat:
maar men was zo eerlijk van iedereen zot te verklaren: Lambert noemde zichzelf een "pretentieuze zot" en Stijn Beckx noemde Jan Bucquo een "plezante zot", mij een "ambetante zot". Er is dus in elk geval een zot verkozen. En dat verheugt me! Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 januari 2006 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Europees Commissaris
|
![]() meteen wordt ook duidelijk hoezeer het voor de anti-VB'ers om "de grote bedreidging" te doen is....
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Besluit: FDW mag een boek schrijven, uitgeven en verspreiden waarin hij argumenteert dat Marokkanen een minderwaardig ras zijn en dus dringend uitgemoord dienen te worden, maar als dat in een pamfletvorm gebeurt, of als hij hetzelfde zegt op TV, dan is dat opeens strafbaar?! De racismewetgeving wordt met de dag ingewikkelder... ![]()
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#253 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is de essentie... Jij vernoemt die niet. Ik denk dat je klem zit schatje... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nergens heeft het VB trouwens opgeroepen tot geweld, terwijl dat in dat boek wél het geval was. Toch moet het VB vernietigd worden voor die Onckelinckx, terwijl ze "de vrije meningsuiting" inroept voor een boek waarin rechtstreeks wordt opgeroepen tot het vermoorden van homo's. En dan nog zijn er kiekens die zulke hypocrisie en inconsequentie niet eens kunnen zien en het zelfs nog verdedigen ook... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hopelijk zullen je ogen openen wanneer de NVA in 2007 mee federaal gaat onderhandelen... Citaat:
Turkje heeft al mooi aangetoond, adhv jouw heilig manifest, dat er helemaal geen mensenrechten worden overtreden door het VB. Jij had daar geen atnwoord op. Een van de belangrijkste punten van datzelfde manifest wordt daarentegen wél door diegene geschonden die jij als grote democraten beschouwt...
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan vragen ze zich af hoe het komt dat ze zo bitter weinig kiezers aanspreken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | ||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
wanneer mogen we een klacht vanwege u verwachten tegen Hitler.org? Citaat:
Citaat:
dus als een jood via de site van het CGKR op de site van Verbeke komt, dan zal hij niet gekwetst worden? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daar moet IK eens goed mee lachen en terecht
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
Naar mijn mening is het een speelvogel die meent zomaar woorden te kunnen verdraaïen, teksten te strippen zodat ze het tegenovergestelde zouden zeggen van wat ze in feite bedoelen en conclusies te trekken uit de teksten die absurd zijn om die daarna zelf aan te klagen. Men noemt dat zeveraars, commaneukers en liegebeesten. Bij nader inzien is dat een goede jobdiscription om bij het VB te gaan werken als juridisch adviseur. Succes Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 januari 2006 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tja. Als dat de essentie is, dan zie ik toch niet goed in hoe ik klem zou zitten ![]()
![]() |
![]() |
#260 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De conclusie die Turkje eraan verbond is 100% jouw redenering: Citaat:
Als democratisch niet-VB'er krijg ik het schijt van zoveel hypocrisie...
Laatst gewijzigd door Seba : 20 januari 2006 om 13:50. |
|||
![]() |
![]() |