Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Bekijk resultaten enquête: Is de islam een godsdienst?
De islam is een godsdienst 24 52,17%
De islam is geen godsdienst 14 30,43%
Weet het niet 2 4,35%
De islam is geen godsdienst want god bestaat niet 6 13,04%
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 1 april 2006, 16:06   #241
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Aha, maar nu komen we tenminste tot iets concreet. Maak dan meer kinderen ipv te zeuren op een forum. Bied wat demografisch weerwerk!
Stel jij een demografische oorlogvoering langs onze zijde voor tegenover de demografische oorlog langs islamzijde?

Onze baarmoeders tegen die van de arabieren, zoals Boumedienne en Arafat etc. dreigden?
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 16:08   #242
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
m.a.w. je stelt je hoop op de POLITIEK. Je zou toch beter moeten weten!

Als je het niet zelf doet, dan zal er niks veranderen.
Wat stel jij dan voor? Dat elke weerbare Vlaming iedere moslim die zijn pad kruist eigenhandig de strot oversnijdt?

Is dat wel koosjer?
Oud 1 april 2006, 16:21   #243
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Ik reageerde op je eerste bericht, daar was helemaal geen sprake van doden.
Volgens je eigen bron
Noord-Afrika en Midden-Oosten: inwoners 654.000.000 HIV/AIDS 510.000 pro mille 0,78
West-Europa: inwoners 392.000.000 HIV/AIDS 720.000 pro mille 1,84

Het aantal HIV/AIDS hangt af van sexueel gedrag (ik laat even de ongevallen als besmet bloed buiten beschouwing)
Het aantal doden hangt niet af van sexueel gedrag maar wel van de kwaliteit van de geneeskunde.
Stel dat de AIDS-cijfers van de moslimlanden kloppen, dan blijft nog het feit dat de arabieren een superieure beschaving hebben waar de vuile onhygiënische ongelovigen al hun medische kennis vandaan hebben.

Als we er dus vanuit gaan dat het AIDS in Noord-Afrika en het Midden Oosten en in West-Europa hetzelfde is, moet daarom het aantal AIDS-gevallen in de moslimlanden noodzakelijkerwijs veel hoger liggen dan men daar wil toegeven.

Anders is het niet te verklaren, dat de arabieren met hun superieure medische kennis meer dodengevallen hebben dan de vuile en vieze ongelovigen uit West-Europa die ver achter het vernuft en wijsheid van de arabieren nahinken.
Oud 1 april 2006, 16:53   #244
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht
Stel dat de AIDS-cijfers van de moslimlanden kloppen, dan blijft nog het feit dat de arabieren een superieure beschaving hebben waar de vuile onhygiënische ongelovigen al hun medische kennis vandaan hebben.

Als we er dus vanuit gaan dat het AIDS in Noord-Afrika en het Midden Oosten en in West-Europa hetzelfde is, moet daarom het aantal AIDS-gevallen in de moslimlanden noodzakelijkerwijs veel hoger liggen dan men daar wil toegeven.

Anders is het niet te verklaren, dat de arabieren met hun superieure medische kennis meer dodengevallen hebben dan de vuile en vieze ongelovigen uit West-Europa die ver achter het vernuft en wijsheid van de arabieren nahinken.
Tja, als ge jezelf wilt belachelijk maken, doe maar. Op dat niveau wens ik niet verder te discussiëren.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 17:17   #245
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Wat voor een kleuterbedoening is dat nu hierboven

Het is perfect mogelijk zijn om godsdienstig te zijn en toch 'niet achterlijk', net zoals het perfect mogelijk is om godsdienstig te zijn binnen onze seculiere samenleving. Mensen dit laatste ontzeggen is een schending van dit artikeltje http://www.unhchr.ch/udhr/lang/dut.htm .

Zoals ik al een aantal keren heb gepost hier op politics.be : vrijheid van godsdienst BINNEN de wetten van ons land. Maw, die laatste post was ook al kwatsch.
Jouw recht op vrijheid van godsdienst omvat dus ook het recht op al wat hieronder staat :moord en mutalitie, oorlog, ongelijke rechten, verdrukking, etc. op basis van 200 verzen.
Die moordproza maakt deel uit van het godsdienstboekske dat koran heet. Meer nog, die moordproza is zogezegd het woord van allah.

Past het recht op islamo-religieus geïnspireerd opruingstaal dan BINNEN de wetten van ons land?
NEE !
Er is een anti-racismewet in dit land. Helaas hebben onze instellingen niet het lef om de koran te verbieden die bulkt van racisme en haatprozoa tegenover de niet- en andersgelovige.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 19:38   #246
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Als die mensen nou in de middeleeuwen willen leven, laat ze dan toch in de middeleeuwen leven?
Kijk eens aan, dit is wat ik bedoel. Horen jullie het ook eens een keer van iemand uit jullie eigen midden.

Take it easy, take a pilsje (in jullie geval dan) lol.
Braveheart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 19:49   #247
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Oh, mijn beste brave hartje, als je nog even op dit forum durft te blijven zal je ras merken dat er nog wel enige andere bronnen zijn. Ik zou zelfs durven stellen dat je weer niet helemaal hebt opgelet wanneer andere bronnen geciteerd werden. Inderdaad heb ik naast dat boekje van Driessen (met een twintigtal wetenschappers die daaraan medewerkten) ook nog Lewis geciteerd, en het Arab Human Development Report, waaraan dozijnen Arabische intellectuelen (ja, die bestaan ook!) hebben meegewerkt.

Het is wel zielig van te moeten vaststellen dat er nooit enige inhoudelijke reactie komt van iemand zoals Braveheart. Hoe zou dat komen???
You are slippin my friend. Moslim zijn, heeft nix met ras te maken beste kamerraad. Je vindt moslims in alle rassen, age groups and klassen.
En die bronnen die jij aan het noemen bent, willen nog nix bewijzen.

Waar zijn de WOM (weapens of mass destruction) in Irak? Volgens mij hadden we wel duizende bronnen en bewijsstukken van de amerikanen gezien, dat ze bestonden in Irak. En wat ging het westen doen? Sadam aanvallen, terwijl die gast niet eens over de grens heen kon pissen, laat staan dat hij WOM had. En jullie durven te beweren dat moslims de koran blindelings volgen. Het is duidelijk te zien dat jullie 'a ochtens nooit in de spiegel kijken.

Het is grappig dat jullie weinig zelfkritiek hebben, voor mensen die heel kritisch tegenover anderen zijn (best ironisch eigenlijk).

Maaruh Basje maak je geen zorgen vriend, ik ga voorlopig nog nergens heen. Ik heb het veelste gezellig hier met jullie belgen.
Oud 1 april 2006, 19:56   #248
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat stel jij dan voor? Dat elke weerbare Vlaming iedere moslim die zijn pad kruist eigenhandig de strot oversnijdt?

Is dat wel koosjer?
fantaseer je vaak over pogroms tegen moslim?
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 19:57   #249
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Als die mensen nou in de middeleeuwen willen leven, laat ze dan toch in de middeleeuwen leven?
Probleem is wel dat de moslims niet kunnen verdragen dat wij in onze landen in de 21ste eeuw willen leven. Omdat wij onszelf in onze eigen landen willen zijn komen ze naar hier en snijden onze keel over en gaan massaal liggen kontbidden voor de kathedraal. Louter en alleen omdat wij in de 21ste eeuw in ons eigen land onszelf willen zijn. En dat mag niet van hen.

1 op 3 van de moslims die zich in onze landen bevinden wil er zelfs alles aan doen om onze samenleving te vernietigen.

http://www.forum.kifkif.be/showthread.php?t=1954
http://forum.politics.be/showthread.php?t=37340

Laatst gewijzigd door Darwin : 1 april 2006 om 19:58.
Oud 1 april 2006, 20:00   #250
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
fantaseer je vaak over pogroms tegen moslim?
Nee, ik zie ze als zieke mensen die drager zijn van een gevaarlijke besmettelijke ziekte. Een quarantaine lijkt mij meer aangewezen.
Oud 1 april 2006, 20:01   #251
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Nee. Ik zou dus graag het antwoord krijgen, of anders zal ik maar concluderen dat je het ook niet weet.

Waarom heb je alle moslim-landen die hoger staan dan Peru eruit gefilterd? Wil je per se iets bewijzen?

Basje doet dit altijd Rund. Hij verdraait informatie en heel vaak laat hij informatie weg om zijn ''punten'' te bewijzen.

Weet je hoe dit ook wel genoemd wordt Basje? Propaganda!!!!!!!

Daar zijn ze hier op deze forum heel goed in, dat zul je nog wel merken Rund.
Oud 1 april 2006, 20:04   #252
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nee, ik zie ze als zieke mensen die drager zijn van een gevaarlijke besmettelijke ziekte. Een quarantaine lijkt mij meer aangewezen.
we moeten ze verzamelen in kampen dus?
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 20:09   #253
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braveheart Bekijk bericht
You are slippin my friend. Moslim zijn, heeft nix met ras te maken beste kamerraad. Je vindt moslims in alle rassen, age groups and klassen.
Waar heb ik het over rassen??
Citaat:
En die bronnen die jij aan het noemen bent, willen nog nix bewijzen.
Wat willen ze niet bewijzen?

Citaat:
Waar zijn de WOM (weapens of mass destruction) in Irak?
De doorgaans gebruikte afkorting is WMD, maar wat komen die bij dit onderwerp doen? Een dankbare "straw man"?

Citaat:
Het is grappig dat jullie weinig zelfkritiek hebben, voor mensen die heel kritisch tegenover anderen zijn (best ironisch eigenlijk).
Kranten, tijdschriften, TV en radio brengen heel wat zelfkritiek. De boekhandels liggen vol met boeken met zelfkritiek. Althans in de Vrije Wereld. In de mohammedaanse wereld staat dat zowat gelijk met zelfmoordneiging.

Citaat:
Maaruh Basje maak je geen zorgen vriend, ik ga voorlopig nog nergens heen. Ik heb het veelste gezellig hier met jullie belgen.
Blijf maar rondhangen, zou ik zo zeggen. Ik kan me levendig voorstellen dat een beetje gezelligheid een armoedig bestaan kan opfleuren. Bovendien kan je misschien toch nog een beetje kennis opdoen.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 20:14   #254
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
we moeten ze verzamelen in kampen dus?
Wat mij betreft mag het Arabisch schiereiland in één groot moslimkamp veranderd worden ja.

En de rest van de wereld in een niet-moslimkamp.
Oud 1 april 2006, 20:17   #255
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Jouw recht op vrijheid van godsdienst omvat dus ook het recht op al wat hieronder staat :moord en mutalitie, oorlog, ongelijke rechten, verdrukking, etc. op basis van 200 verzen.
Die moordproza maakt deel uit van het godsdienstboekske dat koran heet. Meer nog, die moordproza is zogezegd het woord van allah.

Past het recht op islamo-religieus geïnspireerd opruingstaal dan BINNEN de wetten van ons land?
NEE !
Er is een anti-racismewet in dit land. Helaas hebben onze instellingen niet het lef om de koran te verbieden die bulkt van racisme en haatprozoa tegenover de niet- en andersgelovige.
Ik denk dat de meest moorden uit de laatste deccenia meestal uitgevoerd wordt door de brave blanke man uit de cowboy streken en dat zonder boekske!!!
Oud 1 april 2006, 20:21   #256
Lincoln

Standaard

Citaat:
Probleem is wel dat de moslims niet kunnen verdragen dat wij in onze landen in de 21ste eeuw willen leven. Omdat wij onszelf in onze eigen landen willen zijn komen ze naar hier en snijden onze keel over en gaan massaal liggen kontbidden voor de kathedraal. Louter en alleen omdat wij in de 21ste eeuw in ons eigen land onszelf willen zijn. En dat mag niet van hen.

1 op 3 van de moslims die zich in onze landen bevinden wil er zelfs alles aan doen om onze samenleving te vernietigen.

http://www.forum.kifkif.be/showthread.php?t=1954
http://forum.politics.be/showthread.php?t=37340
Wat jij wilt is de taart helemaal voor je eigen houden en dat noem ik natuurlijk egoism,.
Oud 1 april 2006, 20:25   #257
Lincoln

Standaard

Citaat:
Wat mij betreft mag het Arabisch schiereiland in één groot moslimkamp veranderd worden ja.

Maak je geen zorgen vroeg of laat zullen de "moslims" terug verhuizen naar hun oorden nadat europa één ijsklonter wordt en vroeg of laat zul jij de vreemdeling zijn in onze oorden! (de film van the day after tommorow is en heel goed voorbeeld van, wanneer je ziet dat de mensen uit amerika massaal zich emigreren naar mexico.)

Laatst gewijzigd door Lincoln : 1 april 2006 om 20:43.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 20:29   #258
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Waar heb ik het over rassen??

Wat willen ze niet bewijzen?

De doorgaans gebruikte afkorting is WMD, maar wat komen die bij dit onderwerp doen? Een dankbare "straw man"?
Basje ga nou niet de domme spelen. Wat ik wil aantonen is, dat je elke theory kunt bewijzen, maar dat hoeft nog altijd niet de waarheid te zijn.
Snappe vous
Oud 1 april 2006, 20:30   #259
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:

Jah tog vergassen die handel. Hmmmm waarom komt mij dit tog zo bekent voor? Aaaw well zal wel aan mij liggen .
Oud 1 april 2006, 20:34   #260
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee. Ik zou dus graag het antwoord krijgen, of anders zal ik maar concluderen dat je het ook niet weet.
Het is vaak vermoeiend van met mensen te moeten discuteren die wereldvreemd zijn, en/of absoluut willen bewijzen dat ze over geen enkele kennis beschikken.

Overigens bouw je verder op je "straw man" en zou ik graag over de topic verder discuteren.

Citaat:
Waarom heb je alle moslim-landen die hoger staan dan Peru eruit gefilterd? Wil je per se iets bewijzen?
Toch laat ik me nog even verleiden van hier verder op in te gaan. Ik ben begonnen met te stellen: "Ook al vraag ik me af wat de relevantie van de opmerking is -- je voert hier enkel een "straw man" op -- hieronder een lijstje met enkele landen in beide werelden, samen een niet onaardig gedeelte van de bevolking: [volgt een lijst van 7 belangrijke mohammedaanse en 7 belangrijke Latijns-Amerikaanse landen] ". Het lijstje van zeven mohammedaanse landen en zeven Latijns-Amerikaanse landen bevat inderdaa een niet onaardig gedeelte van de respectieve bevolkingen. Voor Latijns-Amerika ontbreken er ook een hele rits. Indien je zelf iets wil bewijzen kan je misschien ook wat huiswerk maken?
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be