![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Is de islam een godsdienst? | |||
De islam is een godsdienst |
![]() ![]() ![]() |
24 | 52,17% |
De islam is geen godsdienst |
![]() ![]() ![]() |
14 | 30,43% |
Weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,35% |
De islam is geen godsdienst want god bestaat niet |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,04% |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze baarmoeders tegen die van de arabieren, zoals Boumedienne en Arafat etc. dreigden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Is dat wel koosjer? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als we er dus vanuit gaan dat het AIDS in Noord-Afrika en het Midden Oosten en in West-Europa hetzelfde is, moet daarom het aantal AIDS-gevallen in de moslimlanden noodzakelijkerwijs veel hoger liggen dan men daar wil toegeven. Anders is het niet te verklaren, dat de arabieren met hun superieure medische kennis meer dodengevallen hebben dan de vuile en vieze ongelovigen uit West-Europa die ver achter het vernuft en wijsheid van de arabieren nahinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die moordproza maakt deel uit van het godsdienstboekske dat koran heet. Meer nog, die moordproza is zogezegd het woord van allah. Past het recht op islamo-religieus geïnspireerd opruingstaal dan BINNEN de wetten van ons land? NEE ! Er is een anti-racismewet in dit land. Helaas hebben onze instellingen niet het lef om de koran te verbieden die bulkt van racisme en haatprozoa tegenover de niet- en andersgelovige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Take it easy, take a pilsje (in jullie geval dan) lol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En die bronnen die jij aan het noemen bent, willen nog nix bewijzen. Waar zijn de WOM (weapens of mass destruction) in Irak? Volgens mij hadden we wel duizende bronnen en bewijsstukken van de amerikanen gezien, dat ze bestonden in Irak. En wat ging het westen doen? Sadam aanvallen, terwijl die gast niet eens over de grens heen kon pissen, laat staan dat hij WOM had. En jullie durven te beweren dat moslims de koran blindelings volgen. Het is duidelijk te zien dat jullie 'a ochtens nooit in de spiegel kijken. Het is grappig dat jullie weinig zelfkritiek hebben, voor mensen die heel kritisch tegenover anderen zijn (best ironisch eigenlijk). Maaruh Basje maak je geen zorgen vriend, ik ga voorlopig nog nergens heen. Ik heb het veelste gezellig hier met jullie belgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 op 3 van de moslims die zich in onze landen bevinden wil er zelfs alles aan doen om onze samenleving te vernietigen. http://www.forum.kifkif.be/showthread.php?t=1954 http://forum.politics.be/showthread.php?t=37340 Laatst gewijzigd door Darwin : 1 april 2006 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Basje doet dit altijd Rund. Hij verdraait informatie en heel vaak laat hij informatie weg om zijn ''punten'' te bewijzen. Weet je hoe dit ook wel genoemd wordt Basje? Propaganda!!!!!!! Daar zijn ze hier op deze forum heel goed in, dat zul je nog wel merken Rund. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Blijf maar rondhangen, zou ik zo zeggen. Ik kan me levendig voorstellen dat een beetje gezelligheid een armoedig bestaan kan opfleuren. Bovendien kan je misschien toch nog een beetje kennis opdoen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#257 |
|
![]() Maak je geen zorgen vroeg of laat zullen de "moslims" terug verhuizen naar hun oorden nadat europa één ijsklonter wordt en vroeg of laat zul jij de vreemdeling zijn in onze oorden! (de film van the day after tommorow is en heel goed voorbeeld van, wanneer je ziet dat de mensen uit amerika massaal zich emigreren naar mexico.)
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 1 april 2006 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Snappe vous |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Overigens bouw je verder op je "straw man" en zou ik graag over de topic verder discuteren. Toch laat ik me nog even verleiden van hier verder op in te gaan. Ik ben begonnen met te stellen: "Ook al vraag ik me af wat de relevantie van de opmerking is -- je voert hier enkel een "straw man" op -- hieronder een lijstje met enkele landen in beide werelden, samen een niet onaardig gedeelte van de bevolking: [volgt een lijst van 7 belangrijke mohammedaanse en 7 belangrijke Latijns-Amerikaanse landen] ". Het lijstje van zeven mohammedaanse landen en zeven Latijns-Amerikaanse landen bevat inderdaa een niet onaardig gedeelte van de respectieve bevolkingen. Voor Latijns-Amerika ontbreken er ook een hele rits. Indien je zelf iets wil bewijzen kan je misschien ook wat huiswerk maken? |
|
![]() |
![]() |