![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn de evenementen tegen het Vlaams Belang? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
103 | 96,26% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
12 | 11,21% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 107. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom ze zich aangesproken voelen? Kijk eens naar de eerste posting, dan weet je het wel. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Minister
|
![]() Heb even meegedaan met:
http://stemmenkampioen.hln.be/index2.html (Staat wellicht al op een andere plek) Laatst gewijzigd door Duym : 7 juli 2006 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Gouverneur
|
![]() nog eventjes over de verkiezing van de partijvoorzitter in het VB:
"Exact 27 jaar na de oprichting van het Vlaams Blok hield het Vlaams Belang zijn eerste voorzittersverkiezing. Maar in tegenstelling tot bij andere partijen waren het niet de circa 20.000 leden die mochten stemmen, maar een select kransje van nog geen 500 kaderleden. Tijdens een geheime stemming op het congres op 12 december 2004 werd Frank Vanhecke, de enige door de partijraad naar voren geschoven kandidaat, door 442 van de 469 kaderleden (94,24%) verkozen." http://www.blokwatch.be/content/view/92/128/lang,nl/ ik ben me natuurlijk wel bewust van het feit dat de bruintjes zich in allerlei bochten zullen wringen om dit niet als een goeie bron te moeten beschouwen, maar dat is dan hun probleem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 8 juli 2006 om 01:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eerder dat het vb groot geworden is door de haat van de linkse kerk tegen hun.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat het VB zo sterk werd is voor het grootste deel haar eigen verdienste, die pluim steek ik niet op de hoed van links |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() Zo is dat. Het VB groeit recht evenredig met de haat, verzuring, hypocrisie, uitsluitingsmechanismen, mediamanipulaties, muilkorfwetten en gedachtepolitie, kortom met de onverdraagzaamheid ter progressieve zijde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toch denk ik dat zonder het cs er al meerdere rechtse partijën zouden zijn (een verscheurdheid zoals onder links: groen, spirit, spa). NVA beschouw ik niet als een partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Burger
|
![]() Doordacht programma? Waarschijnlijk wel maar hoeveel van de kiezers weet wat daarin staat? Ik ken onderhand al een aantal VB'ers die toch wel aardig geschrokken zijn wanneer ze hun eigen programma lazen! Het probleem is dat vele (niet allemaal!) VB-kiezers de holle slogans achterna roepen en niet verder kijken dan die slogans.
Laatst gewijzigd door zeef : 8 juli 2006 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Burger
|
![]() En die realiteit is de onverdraagzame Vlaming! Wist je dat wij (=Vlamingen) in het buitenland bekend staan als rascisten? Net zoals Hollanders gierig zouden zijn en Duitsers zwijnen zijn wij rascistisch. En neen met buitenland bedoel ik niet Marokko of Turkije.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Andere partijen maken bochten van 180°, hebben linkse en rechtse kopstukken, en wat aan de ene kant van Vlaanderen wordt verteld, wordt door dezelfde spreker aan de andere kant heel anders uitgelegd. De meeste SPIRIT kiezers weten niet eens voor wat dat letterwoord staat. Het strafste is wel dat ik mensen heb ontmoet die voor de VLD stemden om redenen die lijnrecht tegenover elkaar lagen. Toch noem ik ze niet dom. Geen hond die er nog aan uit kan. Laatst gewijzigd door Duym : 8 juli 2006 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |