![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Waar wacht je op om je te melden als buschauffeur of machinist? Vacatures met hopen, en gemotiveerde mensen als jij die staan te springen om een laatavondtrein/bus te verzorgen worden er als vorsten ontvangen naar het schijnt !! Of moet iemand anders voor jou, die in weze 's nachts buiten niets te zoeken heeft, wegens leven op de kap van de werkende medemens en 's avonds uitgeput van het zoeken naar werk, zijn werkritme op een onnatuurlijke manier gaan indelen ? Waarom?
![]() Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood... Waar een Bill is, is een weg... Laatst gewijzigd door Bill : 21 augustus 2006 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() Vroeger hadden we humanisten, nu hebben we autochauffeurs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Momenteel hebben we lamzakken, binnenkort niet meer. Het softe voorzetje van Daems gehoord vandaag? The times they are a changin' ![]()
![]() |
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() Om de haverklap worden alle radio-programma's onderbroken voor het signaleren van zaken van nationaal belang zoals daar zijn: afgewaaide matrassen, stukken palet, verdwaalde fietsers op de autostrade, achtergelaten schoonmoeders op de pechstrook, of een band op het rechterrijvak.
Je gelooft niet wat je hoort. Inplaats van die band weg te nemen, neen, de hele natie moet gealarmeerd... Ik denk soms dat het studio-personeel grapjes uithaalt met de omroeper en hem zulke flauwiteiten influistert. Dat ze zich beperken tot signalement van spookrijders en andere verkeerszaken van nationaal belang, zolas de files van Brussel tot de Kust op ozon-dagen. Die flauwiteiten hoor je op geen enkele buitenlandse zender, het is een typisch Vlaamse verkeers-keuterigheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() Vanwege de natuurkundige wetten van de trage massa en van de opeengehoopte kinetische energie, is het onmogelijk voor een voertuig om te stoppen als er zich een hindernis voordoet BINNEN de remweg.
mv²/2 = kinetische energie Dat noemen ze dan ; onder de auto duiken... (voor het geval dat je in het begin van de remweg duikt). Laatst gewijzigd door eno2 : 23 augustus 2006 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() Een echte winnaar dient glorieus deel te nemen aan de Grote Wereld-Kermis van de Botsautootjes..
Die Kermis heb ik twintig jaar lang als professioneel Road-Warrior overleefd. Dat, niet zozeer dank zij mijn excellente bestuurders-capaciteiten (die ik ook wel bezit), maar eerder dank zij een speciale Engelbewaarder. Niettemin is mijn nostalgie naar die helse periode allesbehalve ondraaglijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() En toch zeg ik het, SUV en pick ups zijn asociaal. 1 tot 2 ton metaal nodig on een passagier van 80 kg te vervoeren...hoe belachelijk inefficient.
Maar ik wil een andere oplossing. Lichtgewicht autos, die serieus minder verbruiken maar toch nog aan de noden van de bestuurder voldoen. Kan best door het gebruik van innovatieve technologien en materialen.... Tzullen alleen geen dikke bakken zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen gaat het hier om tot het in het oneindige opgeblazen eigenliefde, of egoïsme. Egocratie... Laatst gewijzigd door eno2 : 24 augustus 2006 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood... Waar een Bill is, is een weg... Laatst gewijzigd door Bill : 24 augustus 2006 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() Drie wagens in brand gestoken in Anderlecht
Waarschijnlijk iemand met een 'Autopsychose', de meest in opmars zijnde psychische aandoening van het Blikken Tijdperk dat we nu beleven.. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 augustus 2006 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dit weekend de motor van mijn wagen nog eens in zijn element gehoord/gezien/gevoeld, en hierbij +/- 300 liter benzine verbruikt. Een ritje naar Omaha Beach. Weeral een maandje huishuur voor de loser verdampt!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() The car is killing the planet
In one hundred years Mankind will be a souvenir In the memory of ants -If they have one- Technology is not the Great White Horse that's going to save us Change your life or die Eno2 Laatst gewijzigd door eno2 : 29 augustus 2006 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood... Waar een Bill is, is een weg... Laatst gewijzigd door Bill : 29 augustus 2006 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() @ Havana
Ze mogen ook eens denken aan de uitstoot van de oudere wagens. Die is nog erger. Laatst gewijzigd door eno2 : 30 augustus 2006 om 08:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() @Havana
Hoeveel zou een gemiddelde auto in de welvaartstaat Cuba verbruiken/uitstoten? ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 30 augustus 2006 om 09:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() Opnieuw Spookrijder gemeld, gelieve uiterst rechts te parkeren op de pechstrook en uw voertuig te verlaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() Na zes jaar 'gprobeerd' hebben om zijn kost te verdienen en dan maar afgeven op de auto, is dat niet een beetje té?...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2006 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |