![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wow apartheid ?
9/10 is het een inschakelingsles. |
![]() |
![]() |
#242 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In Neder-over-Heembeek heeft de politie het zigeunerkamp naast het militair hospitaal ontruimd. De zigeuners eisen nu een onderhoud met burgemeester Freddy Thielemans (PS) en blokkeren gedeeltelijk de weg aan het militair hospitaal. Bron: Brussel Nieuws 22/09/06
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Reza : 22 september 2006 om 16:36. |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zouden die racisten er nu écht iets tegen hebben om hun kinderkes naar een school te sturen waar de zigeunerkes vanaf hun zes jaar hun eigen cultuur mogen beleven en bijgevolg hun de (gepikte of gebedelde) sigaretten zitten te roken? NOTEER: ik ben dOl op de zigeunercultuur hoor en het CGKR zal me nooit horen zeggen dat ik de vlaamse cultuur hoogstaander vindt!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() Het is in ieder geval fatsoenlijk opgelost voor die kids!
|
![]() |