![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) met dat soort onderzoek heb ik niet echt een probleem, tenzij het een causale relatie vaststelt waar die er niet is, bv bij religie-criminaliteit. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doen we het wekelijks? of enkel met de nieuwe collectie?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een discussie over het beste soort linoleum slaag jij er waarschijnlijk nog in om het Vlaams-Nationalisme erbij te sleuren.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Minister
|
![]() Oh, wat een gezever.
Een vriend van mij is islamiet (docht interpreteert zijn godsdienst vrij), spreekt perfect nederlands (=taal), behandelt zijn vriendin met respect en houdt zich tóch nog bezig met Afrikaanse vormen van expressie (=cultuur). |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Minister
|
![]() Toch mooi hoe jullie blasé kunnen doen over de oorzaak van de problemen waar jullie zelf altijd moord en brand over schreeuwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je ook al een gemengd koppel tegengekomen wiens kinderen een 'Westerse' naam kregen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijne gebuur/huisbaas, is ook zo eenen, die mens moet zowat zwemmen in het geld, staat gezellig met ons te babbelen, en is zielsgelukkig als ons kat eens vriendelijk is tegen hem. Maar ja die mens heeft wel heel zijn leven staan fakken in zijnen wijngaard, elken eurocent is, er dus wel eenen waar hij voor moeten werken heeft. Ik moet er ook wel bijzeggen dat ik arrogante figuren die denken dat de nul meridiaan van greenwich door hun gat loopt , doorgaans wel eens duidelijk maak, dat die nul meridiaan echt wel in greenwich ligt, en dus niet door hun gat kan lopen. Zelf de meest degoutante zakken, hebben dat na verloop van tijd door, en stellen dan hun vraag op een beleefde manier. Ik ben zo iemand met een slecht karakter, die u altijd wel op een of andere subtiele manier met uw kloten heeft, als ge nie vriendelijk zijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf opgegroeid in een buurt vergelijkbaar met de Marrollen. Nooit heb ik daar rellen meegemaakt, wel veel stakingen zonder .vernielingen en brandstichtingen. Maar toen schoot de rijkswacht wel nog met scherp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja zie ik trek daar dan ook mijn conclusies uit hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe vaak ben je al bij die vriend van jou op bezoek geweest terwijl hij ook bezoek had van zijn ....ahum....cultuurgenoten?
![]() |
#254 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#255 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat is de enige oplossing.
![]() |
#256 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De Marokkaanse politie in Casablanca heeft geen "Robocop-uitrusting" nodig en toch lukt 't hen met "vriendelijke hand" de orde te bewaren. Vreemd toch. Daar is nog nooit iemand in een gevangenis overleden. Tenzij het een natuurlijke doodsoorzaak was, natuurlijk. Oke, we zullen moeten erkennen dat Links gelijk heeft en dat iedereen (uitgezonderd Links en de "onaangepasten) in Belgie ongelijk heeft. Daarom moeten we met z'n allen naar Marokko gaan en hun technieken leren en hier toepassen. Ik verzeker U : er zal orde heersen in dit land!
![]() |
![]() |
#257 |
Partijlid
|
![]() vrt nieuws
Geen echte relletjes................. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Provinciaal Gedeputeerde