![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zullen we daar mischien al eens mee beginnen?
![]() |
#242 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#243 |
Minister-President
|
![]() Het punt is, de sjaria is de sjaria. Dat verandert niet. In 'n democratie kan het parlement altijd besluiten om de wetten aan te passen. Zo waren die taxi's in Londen vroeger verplicht om een baal stro in hun bagageruimte te hebben voor de paarden. Nu de taxi's auto's zijn, hoeft dat niet meer. De sjaria is barbaars en houdt de vooruitgang tegen.
|
![]() |
![]() |
#244 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Van vrouwelijke besnijdenis tot scheiding tussen kerk en staat hebben we hier een half dozijn isseus de reveu zien passeren en daar waar ik links naar externe sites gebruikte om mijn argumenten te staven en te proberen uit leggen waarom uw gedachtengang niet strookt met de werkelijkheid bestaat uw uitleg erin om ISLAM IS EVIL EN GEVEINS EN GEKRONKEL EN LEUGENS re blijven herhalen. Ik begin medelijden te krijgen met u, het moet verschrikelijk zijn om te moeten leven met zoveel haat in het hart.
![]() |
#245 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#246 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het vermoorden van een onschuldige, het opdringen van persoonlijke waarden en normen, vrouwelijke besnijdenis. Het zijn allen dingen die regelrecht tegen de religie ingaan maar die u blijkbaar met de religie blijft vereenzelvigen. Ik probeer gewoon duidelijk te maken dat dat niet de Islam is waar ik en de overgrote meerderheid van de andere Moslims in geloven. DIT is wat ik geloof: Tolerance and non-violence
![]() |
#247 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar zeg eens, wij leefden hier vreedzaam en toen pleegden moslims aanslagen in Londen en Madrid. Dat zijn de feiten. Wie moet er dan leven met haat? Dat is ook weer zo'n staaltje van valse beschuldigingen richting westen. Hebben jullie jezelf al eens goed bezien? |
|
![]() |
![]() |
#248 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#249 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat wel straf. Die moslims komen hier in het westen aanslagen plegen en dan zou ik diegene zijn die vol haat zit??
|
![]() |
![]() |
#250 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Sharia bestaat ook bij Christenen en Joden. Het zijn de religieuze regels die dienen gevolgd te worden, zoals daar zijn geen varkensvlees eten, vasten tijdens de Ramadan, het helpen van de minderbedeelden in de maatschapij, mens dier en natuur met respect behandelen etcetera. De enige Sharia die u en vele anderen blijken te kennen is die die wordt toegepast in een aantal represieve dictaturen en die bestaat uit de meest enge intrepetaties van de religie. Die landen moeten dringend uit de middeleeuwen geraken. Het is ook niet iets dat uniek is aan Islam, achterlijkheid is van alle landen en religies. Van honour killings bij de Sikh in Indie en Christenen in Italie naar homo moorden en abortus kliniek aanslagen in de US is het iets dat we jammer genoeg overal tegenkomen bij reactionaire elementen. Die elementen zitten trouwens vaak heel hoog geplaatst, in de VS heb je bevoorbeeld Pat Robertson van de Club 700 een rasechte Amerikaanse fundamentalist en leider van de Christian coalition die mede de Amerikaanse politiek beinvloed en bevriend is met hetwitte huis. Volgens hem was 11 September God´s straf tegen Amerika vanwege all die holebis, het zelfde met orkaan Katharina vorig jaar, een straf voor het losbandige New Orleans noemde hij het et zoals met Soddom en Gommora. Toen een school district een voorstel van tafel vegde om evolutieleer te schrappen in het voordeel van creationisme sprak hij dreigende taal, julie hebben God verbanen uit julie stad, als er iets gebeurt in julie levens bid niet want God zal niet luisteren naar mensen die hem verbannen hebben uit hun leven. Jammer genoeg zijn zulke zaken in een deel van de Islamitische wereld nog altijd geinstitutioneerd en dat moet veranderen, daar ben ik het volledig mee eens. Maar het is niet iets waar de meeste Moslims achter staan, laat staan in geloven. Je weet niet eens wat Sharia is, dat er vijf verschillende stomingen in zijn etcetera en toch kom je hier je onwetendheid spuien als abolute waarheid.
![]() |
#251 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dus de Rote armee fraction, de CCC, de November beweging, de IRA, de Baskische vrijheidsbeweging en een dozijn andere Europese terroristische organisaties die hebben nooit bestaan? Er waren in de jaren 80 ook Moslims in Belgie, Ierland, Italie, Griekenland etcetera maar geen enkele van die organisaties was Islamitisch. Belgie lleen had in de jaren 80 twee grote terroristische organisaties, een extreem linkse en een extreem rechtse, en kijk naar de arrestaties een paar weken geleden, weer geen enkele Moslim in zicht, wel allemaal trotse Vlaamse white supremacists.
![]() |
#252 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het geeft niet dat ik u historisch correcte informatie geef, het geeft niet dat ik u regelrecht passages geef uit de Koran, het geeft niet dat alles wat ik zeg oinafhankelijk kan geverifieerd worden. Ik ben een Moslim en ben volgens u dus per definitie een leugenaar. Heel handige manier om blind te blijven voor de realiteit.
![]() |
#253 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat je volledig verkeerd bent, ja europeanen moeten niet hypocreit doen, europa/VS heeft ook zijn deel van terroristen gehad, maar dat betekend niet dat europa/amerika niet mag zeggen als er iets scheelt, en er scheelt tegenwoordig wel iets in de moslimswereld .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#254 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() VB bedriegt niet! Dat is nu juist het verschil met PJ.
#255 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#256 |
|
![]() Ondertussen neemt de twijfel over kiesgesjoemel toe:
http://vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=2429
#257 | |
|
![]() Citaat:
Of is de veiligheidsdienst van het VB het zelf aan het onderzoeken?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#258 |
|
![]() En onzin, zeg me eens weke problemen er in gent waren? Of in mechelen? Of in nog enkele andere gemeenten waar het VB amper vooruit of achteruit gaat?
![]() |
![]() |
#259 |
|
![]() Ik denk niet dat in Gent of Mechelen, sp.a zulke 'geschiedenismakende' winsten gemaakt hebben, hoor.
#260 | |
|
![]() Citaat:
"Maar het komt de geloofwaardigheid van ons kiessysteem zeker niet ten goede dat het Vlaams Belang bijna overal (spectaculair) vooruitgaat, behalve juist daar waar er na het sluiten van de stembureaus technische problemen zijn." nergens word er hier iets gezegd over spa, en toch begin jij over spa, raar.
|
![]() |