![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van mij mag je van alles geloven zonder dat daar reden toe is. Moet je zelf maar uitmaken. De logica hiervan ontgaat me evenwel.
Citaat:
Citaat:
Ik heb je enkel maar een vraag gesteld naar aanleiding van jouw post. Meer niet. ![]()
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die opmerking was inderdaad zeer kort door de bocht. Maar je moet ook proberen je in anderen in te leven, en de situatie van een niet-moslim te begrijpen. Dat iemand niet respectvol tegen je is betekent niet dat je je respect voor diegene moet opgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 25 november 2006 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 november 2006 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed: stel dat Samrah wel degelijk Samrah is. In dat geval zal ik je verbazen: hoewel ik ook kritiek heb op Samrah's denkbeelden, ben ik ook niet gediend met het intellectueel terrorisme van sommige forumgangers. Je moet Samrah's woorden in hun context zien. Tekst en context... zou Tariq Ramadan zeer postmodern zeggen. ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je "gespleten tong" Tariq Ramadan als voorbeeld neemt, moet je je toch eerst nog wat beter gaan informeren.
Er zit nogal wat tegenstrijdigheid in zijn "verlichte islamvisie" naargelang zijn publiek uit moslims of niet-moslims bestaat zie je. het Taqyah principe heeft hij goed onder de knie. Laatst gewijzigd door circe : 25 november 2006 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Circe, wat weten we nu eigenlijk over die tijd? In de tijd van de Grieken was het de gewoonte. Tijdens de tijd van de Romeinen werd het gedoogd, en waarom zou het in die tijd niet kunnen zijn? Nou ja, eigenlijk was dit helemaal mijn punt niet. Het boeit me eigenlijk ook niet veel. Ik vond het alleen raar dat diegene door één uitspraak gelijk het respect in diegene opzegde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Minister
|
![]() [quote=liberalist_NL;2194359]
Citaat:
Overigens is het niet enkel wegen zijn sexuele perversiteit dat Mohammed een uitermate slecht voorbeeld is. Hij liet iedereen vermoorden, of deed dat zelf, wie hem niet welgevallig was. Hij maakte zich schuldig aan roof, moord, en genocide, en dit alles volgens de "heilige" mohammedaanse schrifturen, die de leerstof zijn van elke rechtgeaarde volgeling.
![]() |
![]() |
#251 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar meer inhoudelijk: Smiley citeert massaal uit de koran en hadiet. Het antwoord van Samrah impliceert dus dat zij die nooit gelezen heeft. Is zij/hij dan toch een "agent provocateur" zoals iemand het reeds veronderstelde?
![]() |
![]() |
#252 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"many indicators suggest a severe shortage of writing; a large share of the market consists of religious books and educational publications that are limited in their creative content." Over het onderwijs in de mohammedaanse wereld wordt daar ook een en ander geschreven dat de moeite waard is gelezen te worden, en die voor een groot stuk verklaren waarom de volgeling van Mohammed zo kortzichtig is.
![]() |
![]() |
#253 |
Minister
|
![]() En maakt dit de opmerking van Circe minder correct?
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie beweert dat de Grieken en Romeinen te volgen profeten waren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Schepen
|
![]() Circe.. Mohamed vzmh heeft dit nooit over vrouwen gezegd, je verkoopt onzin en ik doe niet mee aan die dingen.. Ik ga mij niet verlagen tot jou niveau dus verkoop je onzin maar ergens anders. Als het je bedoeling is om Onze Profeet vzmh slecht te maken, dan ga jij daar heus niet in slagen, niemand zal daar in slagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Schepen
|
![]() Hellifiger: dit is mijn laatste reactie aan jou. Beledig maar verder jong, ik negeer jou gewoon.. Jij hebt geen enkel respect voor mijn Godsdienst. Net zoals ik Jezus of weet ik veel wie NOOIT zou beledigen, verwacht ik hetzelfde van jullie. Iedereen heeft recht op een mening maar beledigingen pik ik niet.
Zowel jij als Smiley zijn dus reacties die ik niet meer lees dus doe maar verder met jullie beledigingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Schepen
|
![]() Liberalist_NL: dank je wel, je hebt gelijk..
Ik ga met iedereen discutiëren, en ik zal ook dingen zeggen die een ander niet graag hoort, maar iedereen weet hier op de site dat je alles mag vragen en zeg je mening maar zeg dat op een correcte manier! Ik heb nog nooit het christendom zo beledigd die wie dat doet bij mijn geloof, vind ik een respectloos wezen en negeer ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Schepen
|
![]() Basy Lays: is Mohamed vzmh ooit voor moord of weet ik veel wat veroordeeld?
Is Mohamed vzmh ooit opgepakt? Neen toch dus waar haal jij je bullshit dat Mohamed vzmh moordde, roofde, ... Ik denk dat Jezus degene is die door de mensen aan een kruis is genageld (en bijgevolg vermoord voor wat Hij deed) en niet Mohamed vzmh dus dat zegt al genoeg. |
![]() |
![]() |