![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is echter geen strikvraag. Het feit dat je het antwoord schuldig moet blijven impliceert dat er "iets" very very wrong is met die hoofddoeken en dat vers. Alleen spijtig dat de Edina's het nog steeds niet wensen door te hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
|
![]() Citaat:
De verplichtingen zijn er niet om mensen te wurgen ! Iemand die nog niet bereid/rijp is om verplichtingen daad werkelijk te verrichten betekent niet dat hij "afvallig" is. Het is dan ook nutteloos als men niet overtuigd is en toch die verplichting nadoet, daarom vind ik dat bv Uh Huh het recht heeft om geen hoofddoek te dragen zodanig zij niet overtuigd is ! De doelstelling van een verplichting is ,is dat die verplichting vruchten afwerpt anders is het gewoon nutteloos indien men verplicht is de verplichting daadwerkelijk in praktijk te brengen zonder daarvoor er bereid voor te zijn !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 25 mei 2007 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
|
![]() Citaat:
In de islam wordt de verantwoordelijkheid op de vrouw afgeschoven, omdat mannen nu eenmaal problemen kunnen hebben met hun hormonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() ik zal mij ook niet aanpassen.
't is te zeggen: ik zal ook nooit een hardwerkende, synthetische, kunstvijandige, kortom goed geintegreerde vlaming worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
|
![]() Aanpassen is voor de brave sisi's...
![]()
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() Vlamingen voelen zich beter thuis in Ankara dan in Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
|
![]() Tiens en Marokkanen verkiezen ook Antwerpen boven Casablanca.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Staatssecretaris
|
![]() Zoals de vrouwen in de Islam die een Hijaab krijgen en zich dienen aan te passen aan mannen die te zwak zijn om de beproeving te doorstaan ?
U zit constant te spreken over beproeving om tot spirituele hoogte te komen, maar u neemt via uw interpretatie van de Koran heel wat beproevingen van de man weg, door de vrouw allerlei zaken te verplichten. Dat is pas voor sisi's.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 26 mei 2007 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je wat, lincoln: als gelovige mannen hun ogen gaan neerslaan en hun passies gaan beheersen, dan zal ik dat ook doen. Als gelovige mannen hun hijaab gaan dragen, dan zal ik (uit schaamte) de mijne dragen. ![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 26 mei 2007 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
|
![]() Ik heb je vragen gedient and that's it, wat de mannen of de vrouwen doen zijn mijn zakens niet,. Geloof is iets tussen u een uw schepper ! Hij zal u vragen en u zult hem antwoorden en ieder in zijn eigen graf met zijn eigen daden !
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mens begint zich af te vragen waarom jullie schepper de vrouwkes dan niet met laken en al geschapen heeft!.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() Dan moet je me toch eens uitleggen waarom zoveel mannen die hoofddoek proberen op te leggen aan hun vrouwen en dochters?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |