![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Burger
|
![]() In bepaalde gevallen, en voor sommige personen, zie ik dat als noodzakelijk.
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Burger
|
![]() Nee, in bepaalde gevallen, en voor sommige personen, zie ik het als noodzakelijk dat er iemand is die hun acties in de hand kan houden. Klaarkomen bij die gedachte lijkt me echter vrij ziek.
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mm, laag zelfbeeld?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#247 |
Gouverneur
|
![]() Er is echter een vage grens tussen autoritairisme en fascisme.
![]() |
#248 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1 Zelfbeschikkingsrecht over het eigen lichaam ondermijnt niet het belang van de staat. Een vrouw dient dus zelf te mogen beslissen of zij kinderen kan en wil krijgen of niet. Wanneer de huidige staat dan ook nog eens faalt in de rechten van deze vrouen te verdedige op de arbeidsmarkt, om de welvaart voor een groter gezin te waarborgen en om een evenwicht tussen werk en opvoeding te creeeren/ Mag zij zeker niet zulke eisen stellen. Waarom hebt u het trouwens enkel over vrouwen? Worden mannen dan niet verplicht om ook voor de opvoeding in te staan en waarom niet? 2 Naar wat gaat er geld in buitenland en waarom? Dan kan er al dan niet over het nut van het besteden van het geld worden gepraat. Geld dat naar buitenlad gaat dient immers ook maar al te vaak nationale belangen. 3 Waarom zou Europa gehouden moeten worden zoals het is. Het Europa van vandaag lijkt mij verre van perfect, ik streef juist voor een ander Europa. Maar mischien houdt u van het Europa waar uitbuiting dagelijske kost is, waarbij uw gezondheid en uwfamilie op een tweede plaats komen. Waarin winst primeert boven menselijke waarden. Dat u beweert dat mensenrassen bestaan toont alleen maar aan dat u geen universitaire richting volgt in Europa. Mischien volgt wel school in één of ander onderontwikkeld land, daar durven ze zulke onzin soms wel eens te verspreiden.
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 21 juli 2008 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De wetenschappers die de verschillen aangetoond hebben, die komen toch uit de Westerse wereld. En het ontkennen ervan is juist onzin, er bestaan wel degelijk mensenrassen, en elk ras heeft wel degelijk goede en minder goede eigenschappen. En zolang we dat ontkennen, zal er op veel gebieden geen vooruitgang geboekt worden, misschien zelfs achteruitgang.
![]() |
![]() |
#250 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarnaast zie ik geen ankele aanleing waarom vrouwen noodzakelijk voor de kinderen moeten zorgen. In de hedendaagse dienstenmaatschappij worden zij helaas nog steeds onderbetaald. Dit terwijl het nochtans vrouwen zijn die hogere punten halen op school. En dus op deze manier minstens even waardevol zijn voor een dienstenmaatschappij als mannen. 2 Noodhulp zorgt er bijvoorbeeld voor dat er minder emigranten naar Europa komen. Ik dachtdat u voorstander was van zulke effecten? Over de EU ben ik het met u eens. Niet omdat dit een buitenlandse instelling is moet er echter minder geld naartoe. Maar aangezien deze een neoliberaal beleid voert. 3 Ik zie niet in waarom Europa blank, zwart of purper zou moeten zijn. Huidskleur heeft geen enkele bijdrage tot een maatschappij. Wat voor nut zouden meer blanken kunnen hebben? 4 Er zijn genetisch evenveel verschillen tussen 'mensenrassen' als binnen een 'mensenras'. Vandaar dat die afgbakening onmogelijk is. Het genetisch afbakenen van mensen is dus een onmogelijke opdracht. Daar komt nog bij dat het genetisch vaak voor bepaalde driften zorgt. vb. agressiviteit. Maar dat het de opvoeding en sociale structuur zijn die ervoor zorgen hoe dat mensen zich uitendelijk gedragen: iemand kan zijn agressie bijvoorbeeld zowel uiten door te vechten als door te drummen of in een rockgroep te spelen. Ook kunnen bepaalde zaken zoals 'verlgenheid' overwonnen worden. Opvoeding is dus van veel cucialer belang en dominant.
![]() |
![]() |
#251 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#252 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2 Ik ben voorstander van hulp van rijk naar arm. Het maakt mij niet uit welke nationaliteit die rijk of arm hebben. Rijken hebben immers meer om te delen.Geen ontwikkelingshulp zorgt er trouwensvoor dat meer mensen ontwikkelingslanden willen verlaten en naar ontwikkelde landen zoals nederland zullen vluchten. De armen zijn nog steeds veel talrijker dan de rijken, dus niemand zal deze mensenmassa kunnen tegenhouden. Geen grens, geen soldaat, niets. We kunnen er dus maar beter voor zorgen dat de welvaart overal op de wereld beter vespreid wordt, zodat mensen gemakkelijk over de wereld verspreid kunnen leven, ipv dat we allemaal op een kleine oppervlakte moeten leven. 3 de eerste mens heeft zijn oorspong in afrika. Zowel de europese als de afikaanse als de ameikaanse. Hierna is het alleen maar een verhaal van immigratie. Veel zon zorgt ervoor dat sommige mensen een donkere huidskleur kregen om zich te beschermen hiertegen. Gebieden met weinig zon, zorgden ervoor dat de huidskleur licht bleef. Er is geen enkele reden om aan te nemen waarom die migratiestromen niet zoals gedurende heel de geschiedins zouden mogen en kunnen doorgaan. Ik kan evengoed met iemand leven met een zwarte huidskleur als met iemand met een blanke huidskleur. Wat van belang is, is dat ik dezelfde waarden heb. Dat ik aan dezelfde dingen belang hecht. Dat heeft te maken met opvoeding en sociale omgeving en niets met huidskleur. Het is ook niet omdat ik een ros iemand zie , dat ik me plots in schotland of ierland voel. 4 Hoe meet je intellegentie. Met westerse maatstaven dan is het wel duidelijk dat westerlingen beter daarop zullen scoren. Met afrikaanse matstaven, dan zullen afrikanen daar bijvoorbeeld beter op scoren. Intellegentie en IQ zijn een menselijke constructie, niets biologisch. Bepaalde mensen kunnen anders gebouwd zijn, sommigen kunnen harder lopen, anderen kunnen beter schileren, nog anderen zijn creatiever of kunnen beter iemand verzorgen. Al goed, daardoor hebben we zoveel verschillende beroepen, want we hebben al deze verschillende mensen met verschillende specialitsaites nodig. Stel je voor dat iedereen hetzelfde was. dabn konden we allemaal bijvoorbeeld hard lopen en niets anders. Al goed dus, dat we met allemaal verschillende mensen sameleven.
![]() |
![]() |
#253 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
...Wij gingen toch ook massaal in Congo gaan wonen? Waarom kan het omgekeerde dan niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF31012008_021 http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF01022008_127 http://www.nieuwsblad.be/extra/arrest_debie_new.pdf Laatst gewijzigd door filosoof : 21 juli 2008 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Hij is wel door de partijtop terug gefloten omdat hij openlijk pleite voor gelijke rechten voor holebi's. Volgens die partijtop moeten holebi's naar heropvoedingskampen om daarna een ongelukkig heterohuwelijk te sluiten (ongelukkig voor zichzelf als voor hun heteroseksuele echtgenoot/-genote).
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#258 |
Minister-President
|
![]() Lol, ik heb die mail niet gestuurd, en eigenlijk kan het me ook niet schelen, zolang hij geen anti-holebistandpunten in neemt. Moest nu pakweg Filip De Winter (die wel regelmatig anti-holebistandpunten in neemt) homo zijn, dan zou ik dat veel interessanter vinden, al was het maar om zijn hypocrisie aan te kunnen klagen.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#260 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb je het nut van ontwikkelingshulp uitgelegd. En gezegd waarom ik tegen geld ben dat naar de EU gaat. Zijn dat de enige dingen waarvan jij geld voor kinderbijslag wilt halen? Dat zal de vette moeite zijn... 2 Hoe ga jij zo een mensenmassa tegenhouden? 3 Het is niet de taak van europeanen alleen om welvaart te verspreiden. De welvaart moet verspreid worden over wereldschaal. Van rijk naar arm. Nationaliteit doet er niet toe. 4 ja, maar dat is nogal moeilijk wanneer wij die landen uitbuiten voor goedkope werknemers en en goedkope grondstoffen. 5 democratie is overal mogelijk, zelf in een kleuterklas. Maar facisten die over democratie beginnen te prediken, dat is wel vreemd. 6 wij hebben nixke opgevbouwd. Dat hebben mensen in het verleden gedaan, en daar hebben wij niets met te maken. Als er bijvoorbeeld een kathadraal staat, dan hebben wij daar geen verdiente aan, maar verre grootouders die eveweinig met ons te maken hebben als met anderen. 7 hoe komt dat immigranten de boel afbreken heb je daar al over nagedacht? 8 de afgelopen eeuwen heeft europa veel immigranten ontvangen. was er binnen europa migratie. En is er ook veel migratie uit europa geweest. Ga maar kijken naar de cijfers van het NIS. 9 Niet naar school gaan, en oolog heeft te maken met cuturele of opvoedkundige structuren, die zeker niet eigen zijn aan Afrika, of aan afrikanen. Of wou u dat soms zeggen? Pogroms en moorden vvonde plaats overal ter wereld. moord ook. Scholing heeft te maken met sociale strucuren. Maar mischien denkt u dat een school iets biologisch is. Afrikanen kunnen trouwens heel wat meer dan hardlopen, indien u dit niet bevestigt, kan ik niet anders dan u van racisme beschuldigen.
![]() |