![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat drie islamieten uit overtuiging een homo in mekaar slaan door hun geloof... want homo zijn strookt niet met hun geloof ! "gooi ze van het hoogste gebouw..." weet je nog ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar als jij weigert te lezen wat er staat, ga ik niet langer op dit soort onbenulligheden in.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Demoor een agressieveling ??? waarom geen hooligan ![]() dit is gewoon schokkend een burger met burgerzin te vergelijken met krapuul ! Schaam u RAF ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hoop ik dat de daders snel gevat worden en dat ze gepast gestraft worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou IK me moeten schamen?!? Iemand die jongeren naar de keel grijpt, is een agressieveling en daarmee uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bewijs het eens Raf ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het feit dat hij gestorven is is heel spijtig en niemand verdient het om zo te sterven maar of dat het handgemeen de oorzaak is van zijn overlijden moet nog degelijk onderzocht worden want de man is overleden aan een hersenvliesontsteking mede veroorzaakt door zich op te winden en zijn bloeddruk... Ik ben geen expert ter zake dus spreek me der ook niet over uit... maar gewoon zeggen dat die jongeren de oorzaak zijn zonder meer dat is wel een brug te ver vind ik... Ff een kleine hypothese.. Er wordt ruzie gemaakt onder een aantal jongeren (blank/zwart it doesnt matter) Iemand komt er tussen, en krijgt een duw, hij wordt kwaad windt zich op en valt dood neer door bvb een hartaanval... is dit moord ? (Mensen het is een hypothese he maar gebeurt wel echt) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Redouan S. staat terecht voor de dood van machinist Guido Demoor op bus 23 Guido Demoor.blg © DIRK WAEM S. is de enige van zes betrokken jongeren die beschuldigd wordt van de dood van Demoor. Van onze redacteur Mark Eeckhaut S. (19) wordt beschuldigd van opzettelijke slagen en verwondingen met de dood tot gevolg maar zonder de bedoeling te doden. Bij het 'busincident' op lijn 23 waren zes Antwerpse allochtone jongeren betrokken, maar S. is aan het einde van het onderzoek de enige die zich vandaag moet verantwoorden voor de rechter. Redouan S. stapte vorig jaar op zaterdagnamiddag 24 juni in Borgerhout samen met vijf vrienden op de bus richting stadscentrum. S. en twee anderen waren meerderjarig. Nog drie anderen waren zestien en dus minderjarig. Eén van de andere passagiers op de bus was Guido Demoor (54), een treinmachinist die op weg was naar het station in Berchem om er zijn collega in de Thalys af te lossen. Demoor vond dat de zes uitgelaten jongeren te veel kabaal maakten en vroeg hen om het kalmer aan te doen. Er ontstond een discussie waarbij de zes jongeren Demoor uitlachten. Vanaf toen lopen de versies van de getuigen uiteen. Zeker is dat de getergde Demoor het op een bepaald moment ook fysiek aan de stok kreeg met Redouan S. De zestienjarige Khalid kwam zijn vriend te hulp en sloeg Demoor twee keer hard met zijn vuist in het gezicht. Redouan gaf Demoor vervolgens ook nog met zijn voet een zware schop op de borst. De andere vier jongeren keken alleen maar toe en gebruikten geen geweld. Ze hielden hun vrienden echter ook niet tegen. Minuten na de vechtpartij zeeg Guido Demoor in mekaar. Hij overleed in de bus. Aan de gevolgen van een hersenvliesbloeding, zo bleek uit de autopsie. Een van de hamvragen op het proces wordt of er een oorzakelijk verband bestaat tussen de klappen die Demoor van S. en de minderjarige kreeg, en zijn overlijden. Allicht zal Walter Damen, de advocaat van S., aanvoeren dat het oorzakelijk verband niet bewezen is en dat Demoor bezweken is 'door de stress en de opwinding'. Het parket meent dat er wel degelijk een verband is. Ook al omdat niets erop wijst dat Demoor al met zijn gezondheid sukkelde op het moment van zijn overlijden. Demoor was machinist op de hst en werd geregeld medisch gekeurd. Volgens die keuring was alles in orde met hem. S. was op het moment van de feiten de enige van de zes jongeren die meerderjarig was. Het parket wilde ook Khalid, de 16-jarige jongen die Demoor sloeg, voor de volwassenenrechter te brengen. De jeugdrechter besloot echter om hem niet uit handen te geven. De vier andere jongeren - twee meerderjarigen en twee minderjarigen - wordt niets ten laste gelegd omdat zij geen geweld gebruikten. Na de feiten sloegen ze met de twee daders mee op de vlucht. Geen van hen stapte dezelfde dag of de dag erna naar de politie. Ook niet toen duidelijk werd hoe erg het met Demoor gesteld was en toen de feiten hoofdpunt in de pers waren. Twee volle dagen na het incident stapten twee jongeren uiteindelijk toch naar de politie omdat ze beseften dat ze ontmaskerd zouden worden. De nabestaanden van de familie Demoor worden op het proces verdedigd door advocaat Jef Vermassen. De weduwe en de twee kinderen van Demoor vragen dat Redouan S. gestraft zou worden voor de dood van Demoor. Ze willen op het proces ook het beeld van de overleden Guido Demoor bijstellen. Vooral een artikel dat kort na de feiten in het weekblad Humo verscheen, zit hen hoog. Demoor werd daarin onder meer afgeschilderd als een man met extreemrechtse sympathieën 'omdat in zijn boekenkast boeken over het Vlaams Legioen en Het Derde Rijk stonden' Volgens de familie was Demoor niet extreemrechts en geen racist. Ook uit het onderzoek is niet gebleken dat hij dat zou zijn geweest. Overleden aan een hersenvliesONSTEKING???
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
|
![]() Waarom mogen Marokanen zich niet verdedigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand mij vraagt om het wat kalmer aan te doen, dan mag ik me volgens jou "verdedigen" door hem de kop in te slaan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Minister-President
|
![]() Wij dwalebn af ... even terug on topic. Hoeveel levens heeft de "burgeroorlog" in Borgerhout al opgeëist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zegt veel over waar de echte haat zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- krantenkoppen - eerste item op VRT nieuws - youssef le blanc in het groot en het breed - straffen wegens vernielingen kortom... alle registers zouden worden opengetrokken. Maar "geen jihad straat" is provocerend en dùs mogen vernielingen worden toegepast. Nochtans: http://www.freewebs.com/tawheedwaljihaad/index.htm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waarom is zonder haat een provocatie naar VB toe ? Legt u dan de link tussen haat en VB ik doe het niet en veel mensen deden dat ook niet totdat VB er maarop bleef hameren dat het op hun gericht is ...Dus mag ik dan veronderstellen dat VB'ers weten dat ze haat niet verbieden dus eigenlijk dat haat toegestaan is (eigenlijk wel een rare vorm van opvoeding)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat mag niet. Daar is iedereen het over eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
Als wachten tot alle feiten gekend zijn en faits divers niet opblazen tot porporties die het niet heeft, minimaliseren of ridiculiseren is, dan pleit ik volmondif schuldig. Ik stel voor dat je trouwens eens nagaat wie er precies steevast threads in andere richtingen stuurt. Begin maar eens met na te gaan wie er bijvoorbeeld in deze thread weeral maar eens over Demoor is begonnen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De "Zonder Haat Straat"-campagne was een reactie op de racistische moorden, gepleegd door Hans Van Themsche. Als u zich geprovoceerd voelt door die reactie, dan kan dit niks anders betekenen dan dat u zich op één of andere manier identificeert met de moordenaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
|
![]() Hopla, en nog een totaal uit de lucht gegrepen beschuldiging. Probeer misschien eens zelf on topic te blijven. En als dat echt niet lukt, stel ik voor dat je tenminste je persoonlijke aanvallen achterwege laat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
|
![]() Het moet trouwens voor PDW wel erg zijn tegengevallen dat de reactie op het ophangen van het "zonder jihad straat" bordje zo'n beperkte reactie heeft uitgelokt. Stiekem hoopte het VB natuurlijk dat er rellen van zouden komen. Overigens heeft degene die het bordje heeft verwijderd het werk van de politie gedaan. Want het is natuurlijk helemaal niet toegestaan om zomaar bordjes op te hangen aan verkeerspalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Raf, iemand direct een agressieveling noemen omdat hij iemand bij de keel grijpt is er toch gewoon over?
Weet jij hoe die kerels aan't doen waren op die bus? Het kan perfect normaal zijn - iets anders dan gerechtvaardigd - om er dan een bij de keel te grijpen en het einde daarvan te willen. Dat is niet persé racisme en dat is niet persé agressief. (De daad wel, maar daarom de persoon niet.) |
![]() |
![]() |