![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Politica.
![]() Dokter dus, maar ik vrees er voor. Meer dan 2500 mensen hebben zich ingeschreven voor het toelatingsexmaen. ![]()
![]() |
#242 |
|
![]() Bah neen jong, goed doenbaar zeg ik u.
![]() |
#243 | |
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld: stel, je wil filosofie én politieke wetenschappen doen. Dan zou je je voor die twee dingen apart kunnen inschrijven. Je zou echter ook (in Leuven althans) kunnen gaan voor filosofie en dan keuzevakken uit politieke wetenschappen erbij nemen. (Het major-minor-systeem). Na je laatste bachelorjaar filosofie kan je dan op één of twee jaar ook het diploma politieke wetenschappen (master) halen. Enfin, universiteiten geven kapitalen uit aan veelkleurige brochures daarover, dus je kan dat best eens vragen op studiediensten allerlei. Qua moeilijkheidsgraad denk ik dat voor 'n gemotiveerde student die in beide geïnteresseerd is (en dat is eigenlijk de belangrijkste voorwaarde) E.W. en Pol&Soc goed doenbaar zijn. Daarom niet per se allemaal in eerste zit, maar het is zeker niet onmogelijk.
![]() |
![]() |
#244 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#245 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#246 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Parlementslid
|
![]() Ikke morge laatste exame!!!
![]()
#248 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maakt ook eigenlijk niet uit hoeveel mensen zich hebben ingeschreven. Er is immers geen maximum aantal dat er door mag zijn. Je moet gewoon een bepaalde score hebben, en dan mag je dokter worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#250 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Overmorgen gedaan, nog maar twee examens
![]()
#252 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Maar om nu EW en pol&soc te combineren, da's toch twee keer tzelfde. 'k Zie de meerwaarde daar niet van in eigelijk. EDIT: Nuja, niet hetzelfde, in dezelfde lijn is beter uitgedrukt.
Nam sine doctrina, vita est quasi mortis imago! Laatst gewijzigd door Blazer : 21 juni 2007 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
#253 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens als ik het zou doen, zou het ene voor mijn toekomst zijn en het andere voor mijn interesse.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#255 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je moet doen wat je graag doet, anders hou je 't niet vol. (of ben je snel een gefrustreerde mens)
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben speciaal van school veranderd om dat vak te hebben en het hoort zo bij mijn top-vakken... ![]() Alleen zie ik politiek nog meer als een interesse.
|
![]() |
![]() |
#257 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En als politiek je interesse (hobby) is, vergeet dan niet dat het studeren van je interesse of hobby wil zeggen dat je je hobby kwijt bent. Dan kan je op zoek naar een nieuwe hobby. Het is nu niet de bedoeling je keuze of idee helemaal af te breken hoor. Ik geef een beetje tegengas omdat je zou nadenken over je keuze ( 't gaat om je toekomst). Zowiezo raad ik je dan aan om je 1ste kan EW te starten. Als je die doorgeraakt kan je daarna overwegen om met pol en soc te starten.
Nam sine doctrina, vita est quasi mortis imago! Laatst gewijzigd door Blazer : 21 juni 2007 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik ben nu eenmaal zo, in al mijn hobbies zou ik zo ver willen gaan dat het geen hobbies meer worden, natuurlijk is dat niet mogelijk... Trouwens studeren wil toch niet zeggen = werken waarom zou mijn hobbie dan helemaal weg zijn?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 21 juni 2007 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
#259 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zie wel dat je dat in een leuke studentenstad doet (lees: leuven) en alles komt goed ![]() |
|
![]() |
![]() |
#260 | ||
|
![]() Citaat:
Compleet overbodig eigenlijk, die economierichtingen. Allez, tenzij het de bedoeling is om je eerste jaar unief niets nieuws te leren dan. Citaat:
Over baalvakken gesproken:
![]() |