![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Wat moet er nu gebeuren? | |||
Nieuwe verkiezingen |
![]() ![]() ![]() |
13 | 24,07% |
Verder onderhandelen zoals we bezig zijn |
![]() ![]() ![]() |
10 | 18,52% |
Nieuwe formateur Verhofstadt |
![]() ![]() ![]() |
5 | 9,26% |
Nieuwe formateur Vandelanotte |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,70% |
Nieuwe formateur Reynders |
![]() ![]() ![]() |
6 | 11,11% |
Nieuwe formateur Milquet |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,85% |
Andere mogelijkheid (motiveer) |
![]() ![]() ![]() |
17 | 31,48% |
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie hier veel gespeculeer over "Vlaanderen Onafhankelijk".
Ik meen te mogen vaststellen dat in ieder geval de Vlaamse kiezer niet anti-Belgisch gestemd heeft (de stemresultaten zijn het enig mogelijke meetpunt in ons politiek bestel!). Dit is de basis waarop de kandidaat-regeringsvormers tot nader order nog altijd werken. Van een oude rat als Van Rompuy,die nu voorzichtigjes moet rond-poken wat mogelijk is verwacht ik absoluut niet dat hij zal helpen de zaak rondom de BHV-kwestie heen te "masseren",dat MOET er door.Maar mogelijk zal "de Staatshervorming" wat ingekleed worden,waarbij vooral de MR nog meer gelegenheid zal krijgen hun inbreng te doen.... Blijft eigenlijk het "probleem" miss Milquet,eens zien wat Gerard Deprez nog voor invloed heeft op zijn vroegere beschermelinge......Enkele maanden geleden verkondigde diezelfde Deprez nog in een Knack-interview dat er volgens hem niet echt een Staatshervorming komt omdat "De Franstaligen geen vragende partij zijn".Een zeer ervaren politicus als hijzelf ziet nu ook wel dat de Franstaligen nu beter zouden MEEWERKEN,kwestie van nog invloed uit te oefenen op^de punten,in plaats van op de kalender alleen.(de meesten van ons waren ook geen vragende partij indertijd voor examens.... ![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#244 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heersende klasse, denkt aan eigen belangen en winsten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
#245 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#246 |
Vreemdeling
|
![]() Dat doe ik niet. Ik ken mijn geschiedenis wel, hoor. Ik zeg je wel dat de Vlaamse Beweging door het Blok zwaar gecompromiteerd is. Hoeveel Vlamingen waren er op de Ijzerbedevaart?
|
![]() |
![]() |
#247 |
Europees Commissaris
|
![]() Sinds die "ontvoerd" is, minder en minder
#248 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De modale vlaming begint het besef te krijgen dat ze onderdrukt worden door verschillende minderheden in dit land.De moderne vlaming slikt dit niet meer en zal via zijn stem zijn antwoord laten weten ,ze dragen de vaandel hoog maar hebben geen zin om via de media belachelijk gemaakt te worden door de minderheden in dit land.
|
![]() |
![]() |
#249 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat: