![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Desiderius? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,57% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,86% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
11 | 39,29% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
7 | 25,00% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het rechtspositivisme is op zich zeker niet incompatibel met het humanisme. Wel integendeel...
![]() |
![]() |
#243 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vraag eens aan uw grootvader dat hij nog eens langs komt in de forumsessies, het zou een deel van de statistiekjes positief beïnvloeden
![]()
![]() |
#244 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#246 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
|
![]() Desiderius, lees je veel fictie? Zoja, welke boeken zou je 'n verstokte niet-fictie-lezer kunnen aanbevelen?
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() Hieronder heb ik op een kernachtige (weliswaar niet-limitatieve) manier samengevat waar ik zoal voor sta :
1. waterdichte immigratiestop; 2. alle illegale vreemdelingen opsporen en ze vervolgens allemaal effectief uitwijzen; 3. afschaffing snelbelgwet en ze vervangen door de “strengbelgwet”; 4. afschaffing van het vreemdelingenstemrecht; 5. behoud van de vrije meningsuiting en bijgevolg de afschaffing van de antiracismewet; 6. een asielontmoedigingsbeleid; 7. afschaffing ontwikkelingshulp; 8. harde aanpak van de criminaliteit; 9. afschaffing van de strafrechterlijke minderjarigheid; 10. geen genade voor drugsgebruik en de drugsverslaafden verplichten om (op hun eigen kosten) af te kicken; 11. scholen waar opnieuw orde en tucht heerst; 12. het sociaal profitariaat grondig aanpakken (daardoor zou het mogelijk moeten zijn aanzienlijk te besparen op de sociale uitgaven zonder dat de echte behoeftigen worden getroffen); 13. afschaffing van het brugpensioen, wegens onbetaalbaar. Wie vroeger wil stoppen met werken, moet maar een vermogen bij elkaar zien te sparen; 14. werklozen gemeenschapsdiensten laten verrichten (als ze zich niet willen bijscholen) zodat de belastingbetaler waar krijgt voor zijn geld; 15. structurele, taboeloze besparingen ten einde er voor te zorgen dat we aanzienlijke begrotingsoverschotten hebben zodat de staatsschuld kan dalen; 16. een bedrijfsvriendelijk economisch beleid zodat de economie meer ruimte krijgt om te groeien. Alleen economische groei zorgt voor meer en voor echte werkgelegenheid. Al de rest is zever; 17. de werknemers de kans geven om meer uren te werken zodat ze meer kunnen verdienen; 18. alle NAVO-verplichtingen nauwgezet nakomen; 19. streven naar uitstekende relaties met Amerika; 20. ons veto stellen tegen de toetreding van Turkije tot de Europese Unie. Europa moet Europees blijven. Met hoeveel van mijn 20 bovenvermelde standpunten kunt u akkoord gaan ? En hoe rechts vindt u die standpunten ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eerder aversie. Ze hebben het trouwens zelf gezocht, de snoodaards. Met teveel op bezoek komen en dan nog zo lang blijven is nooit goed! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat we in de komende twintig jaar eindelijk een kuur vinden voor de meest voorkomende en moorddadige kankers en andere killers... Ik hoop dat we nog heel boeiende nieuwe toepassingen en evoluties zien van die immense hoeveelheid data die in cyberspace rondzwalpt. (ik sta er nog van te kijken hoeveel sneller de research verloopt; vroeger was het bibliotheken, steekkaarten, etc...) Enfin, ik wil zeker optimistisch naar de toekomst kijken!
![]() |
![]() |
#251 |
Minister-President
|
![]() Ik was lid van nogal wat verenigingen; vooral hanzes en andere ondernemerskringen en -serviceclubs. Met de nadruk op 'was', want uiteindelijk ben ik niet zo'n fan van dat toch opgeblazen gedoe. Momenteel ben ik vooral steunend lid van de plaatselijke voetbalvereniging (hoewel ik niks van voetbal ken), van de toneelkring (één voorstelling obligaat per jaar) en enkele erfgoedstichtingen.
![]() |
#252 |
Minister-President
|
![]() Ach, voor één keer mag je me eens persoonlijke vragen stellen en wil ik daar nog op antwoorden ook. Ik heb niet de minste bedoeling om wat dan ook te etaleren; niet op dit forum en niet erbuiten. Soms komt d�*t net ontzettend arrogant over; het niet willen meespelen van het spelletje. (bvb. in jeans op een poepsjiek diner aankomen bij de plaatselijke notabelen die maanden gezaagd hebben dat je toch zeker moest langskomen. Et voil�*... take it or leave it, messieurs... heerlijk als je je dat zo kan permitteren)
![]() |
#253 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iemand die met z'n fikken niet van m'n vriendin (nu m'n vrouw) kon blijven. Is een tandarts aan te pas gekomen. Heeft me nog heel veel gekost ook. Maar was het waard. Overigens de enige keer dat ik zo m'n geduld heb verloren.
![]() |
![]() |
#254 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#255 |
Europees Commissaris
|
![]() Weekend. Tijd voor luchtiger zaken. Stel nu dat je van een goede vriend of kennis een uitnodiging krijgt om in "De Karmeliet" of "Hof van Cleve" of een andere sterrentent te gaan dineren. 5-gangen menu, uitgelezen wijnen, alles erop en eraan. Maar jij moet het menu samenstellen. Laat ons even meegenieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Schone stiel toch hoor... ![]()
![]() |
![]() |
#257 |
Minister-President
|
![]() Ik amuseer me.
![]() |
#258 |
Minister-President
|
![]() komt in de buurt, maar is toch niet hetzelfde.
![]() |
#259 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volstrekt anoniem trouwens.
![]() |
![]() |
#260 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enkel in redelijkheid. En d�*t is niet meteen het begrip dat ik met onze fiscaliteit associeer. (enfin, 'onze'... de mijne is het alvast niet meer)
![]() |