![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister-President
|
![]() @ AVV Een eigen Vlaamse staat : niet langer een droom !!
Welk voordeel heb je bij de realisatie van die droom? |
![]() |
![]() |
#242 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er moeten geen prijzen betaald worden, er moet druk gezet worden! Dreig met de vernietiging van België, en de Franstaligen zullen rap genoeg bijdraaien (en zo niet, zoveel te beter). Smijt de Vlaamse voorstellen op tafel, en zeg dat ze te nemen of te laten zijn. Dát is de ideale taktiek. Gedaan met geven en toegeven! |
|
![]() |
![]() |
#243 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wel, ik zal je gerust stellen, ik lees véél op dit forum. Maar enkel als mijn Vlaams nationalisme me pijn doet door het lezen en zien van verklaringen van 'Vlaamse' politici (en niet alleen op dit forum hé), dan moet ik toch af en toe mijn afkeer voor de houding van pseudo Vlaams nationalisten kwijt kunnen door een post op dit forum. Maar je zal zelf kunnen vaststellen ; ik ben zeker geen die hard schrijver op dit forum. Ergeren doe ik me echter meer dan ik schrijf. Voor sommigen hier op dit forum één zegen, voor anderen tja.....
![]() |
#244 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoe rapper België zijn eindpunt bereikt heeft, hoe rapper Vlaanderen eindelijk zijn eigen weg kan gaan, met alle positieve gevolgen van dien. Hoe langer echter dat eindpunt op zich laat wachten, hoe verder Vlaanderen zal wegzakken op de economische en sociale ladder. Het leegmelken van Vlaanderen, het tegenhouden van splitsing van werkgelegenheid, sociale zekerheid en gezondheidszorg brengt Vlaanderen in een neerwaartse spiraal. Het afwerpen van het Belgische juk is de enige mogelijkheid om Vlaanderen te redden van de ondergang. Vandaar mijn droom, die elke dag een stukje dichterbij komt, ondanks de 'circustrucks' die men nu weer aan het uithalen is. Toch komt eens die dag.....
![]() |
#245 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zie je het niet wat somber in voor een regio die het meer dan behoorlijk doet ondanks het feit dat die - zoals ik hier vaak lees - vernederd en verschopt wordt door de Franstalige profiteurs. |
|
![]() |
![]() |
#246 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vlaanderen wil de dingen op zijn eigen manier doen en wordt daarin duidelijk getremd door de andere kant. Dagelijks zien we misbruiken opduiken. Niet dat die aan Vlaamse kant ook niet voorvallen, maar een voorval tegenover een gewoonte is wel een verschil he. VBergeef ons dus onze friustratie en zware woorden, want de misbruiken zijn veel te veel om op te noemen.
![]() |
#247 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Vlaamse Beweging heeft zeker haar verdiensten gehad. De Vlamingen hebben zich bijna aan hun eigen haren uit het slijk getrokken. Maar nu bewijzen de feiten en het vele geld in VL dat die operatie meer dan geslaagd is. Veel FR hebben duidelijk begrepen dat Nl geen minderwaardige taal is en kijken met veel respect naar de Vlaamse realisaties. en dus is nu de tijd aangebroken om op voet van gelijkheid samen te werken. en ja in en om Brussel zijn er wrijvingen maar moet er daar naar een onderhandelde oplossing gezocht worden. |
|
![]() |
![]() |
#248 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#249 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is een geleidelijk proces. |
|
![]() |
![]() |
#250 |
Europees Commissaris
|
![]() idd, en dat is nu bezig. Sommigen worden nogal ongeduldig, en ikzelf zie ook graag dat er schot in de zaak komt, maar alles heeft nu eenmaal zijn tijd nodig... het zijn de haastklusjes die ons in het verleden de das hebben omgedaan...
#251 |
Gouverneur
|
![]() niet noodzakelijk ; het zou in een keer kunnen , maar er is aan vlaamse kant (nog?) geen meerderheid voor , dus ben je verplicht de weg van de realpolitiek te volgen . Nog eens het algemeen perspectief schetsen Dewever heeft 5 van de 156 parlementsleden , hij moet het daarmee doen .....Als hij een splitsing van BHV met enkel wat suiker en een redelijke staatshervorming kan binnenhalen is dit een krachttoer !!
Laatst gewijzigd door Luc Bekaert : 14 oktober 2007 om 21:18. |
![]() |
![]() |
#252 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus het zal wel lukken maar niet de grote verdienste van BDW. De rest is al twijfelachtiger wie wat wil: een "moderne" staatshervorming zoals Leterme eens zei; je kunt er alle kanten mee uit. |
|
![]() |
![]() |
#253 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 15 oktober 2007 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#258 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb de draad verder laten lopen in een nieuwe map:
Allen naar 'De Grote Bocht Deel II': http://forum.politics.be/showthread....60#post3007860 |
![]() |