Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 december 2007, 15:54   #241
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
jeezes,hoe oud is die zaak Mombaerts niet altijd dat ene feit terughalen,die man zijn dood politiek uitbuiten voor racistische doeleinden,
dat is pas ziek,laat de doden rusten.
Als we jullie mogen geloven is iedere allochtoon met een MP-3 een moordenaar...

In onze buurt hebben ze alle straten opnieuw aangelegd,voetpaden, wegen,al het vuilste werk en iedere dag op weg naar huis stel ik vast dat dit allemaal allochtonen zijn die dat vuil zwaar werk opknappen.
Geen ene blanke zat er tussen, geen ene !
Vreselijk dat die mensen voor het grootste vuiligheid worden uitgemaakt !
Een allochtoon krapuul die zonder enige reden die man heeft doodgeslagen met een ijzeren staaf en die persoon nu doodleuk vrij rond loopt?Neen,ik laat zoiets niet rusten.
Allochtoon racistisch krapuul gespuis dat is die gast.

En toch wel raar dat als ik hier bij ons mensen zie werken,het vuile werk zoals ge zelf zegt ziet doen het hier bijna allemaal vlamingen zijn,blanken zalk maar zeggen?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2007, 15:56   #242
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad,die rechtsen denken dat ze alleswetend zijn met hun pc,hun rechtse websteks met filmpjes,slogans, propganda,...maar komen weinig buiten,leven in een cyber virtuele eigen wereld en hebben alle contact met de realiteit verloren. ( autisme en andere spectrumstoornissen... ) Gek zijn ze wel niet,maar spijtig genoeg schapen op weg naar de slachtbank zonder be-
oordelingsvermogen en normaal inzicht.
Het is veilig in de grote steden,er zijn wat kruimeldiefstalletjes,is altijd geweest,maar men moet niet doen uitschijnen of dit altijd de allochtoon is of genetisch bepaald.
Marlientje ... denk je dat je alles gaat oplossen door dat rechtsbash gezwets? Mensen helpen is ze niet tegen elkaar uitspelen.

Ik ben eerder rechts op veel fronten, maar om op deze topic een verder te boren: het slachtoffer, waar jij een dader van maakt, was van Bulgaarse, dus allochtone afkomst. Deze man baat hier een garage uit om zijn kost te verdienen. Een 63 jarige, waarvan ik vermoed dat het een Belg was, komt zomaar zijn inboedel pikken. Ik weet echt niet wat die zijn kleinkinderen met bv een sluipschijf voor hun sinterklaas kunnen aanvangen.
Deze Bulgaar stapt in zijn auto en achtervolgt de 63 jarige autochtoon, die hierbij zichzelf tegen een boom te pletter rijdt.

Er is dus niets onwettig gebeurd. Integendeel: er kan zelfs geen racisme zijn, want de achtervolger, waar jij hier een moordenaar van maakt, is een allochtoon.

Wie maakt er dus in deze topic een crimineel van een modale allochtoon?
Oud 9 december 2007, 15:58   #243
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Marlientje ... denk je dat je alles gaat oplossen door dat rechtsbash gezwets? Mensen helpen is ze niet tegen elkaar uitspelen.

Ik ben eerder rechts op veel fronten, maar om op deze topic een verder te boren: het slachtoffer, waar jij een dader van maakt, was van Bulgaarse, dus allochtone afkomst. Deze man baat hier een garage uit om zijn kost te verdienen. Een 63 jarige, waarvan ik vermoed dat het een Belg was, komt zomaar zijn inboedel pikken. Ik weet echt niet wat die zijn kleinkinderen met bv een sluipschijf voor hun sinterklaas kunnen aanvangen.
Deze Bulgaar stapt in zijn auto en achtervolgt de 63 jarige autochtoon, die hierbij zichzelf tegen een boom te pletter rijdt.

Er is dus niets onwettig gebeurd. Integendeel: er kan zelfs geen racisme zijn, want de achtervolger, waar jij hier een moordenaar van maakt, is een allochtoon.

Wie maakt er dus in deze topic een crimineel van een modale allochtoon?
Eventjes afwijken;als een autochtoon zoiets doet zou ik net hetzelfde doen;moet van mijn gerief blijven en weet evenzeer inbreken een zeer gevaarlijk beroep is.
Oud 9 december 2007, 15:59   #244
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VVouter Bekijk bericht
Ahja juist. "De allochtoon" is een ander ras dat bloed drinkt en niets anders doet dan inbreken en vandalisme plegen. Ik was het even vergeten.
Bron?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2007, 16:00   #245
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Volledig akkoord. Leg dat eens uit aan de gekken die een politieagente doodschoten voor een auto.
Dat geldt evenzeer voor hen, uiteraard.

Citaat:
En als iemand mij naar het leven staat om iets van mij af te pakken, heb ik dan het recht niet om mijn leven te verdedigen?
Tuurlijk wel. Dat heet wettelijke zelfverdediging. Wat dus niks te maken heeft met het doodslaan of neerschieten van een indreker die op de vlucht is.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2007, 16:02   #246
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

1 cent stelen is genoeg voor mij om een inbreker af te knallen.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2007, 16:02   #247
Marlientje
Banneling

Standaard

Het artikel werd die avond geplaatst op één of andere krantensite,maar werd
meerdere malen aangepast. Misschien was het wel geen moord deze keer,maar het is al meerdere keren in het verleden gebeurd. ( lynchpartijen )
Allochtonen die dood uit water worden gehaald en zogezegd zijn verdronken
en dat de politie zelf geen verder onderzoek meer doet. Der gebeuren wel degelijk smerige dingen in dit land en we moeten niet doen of onze neus bloedt...

Laatst gewijzigd door Marlientje : 9 december 2007 om 16:12.
Marlientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2007, 16:02   #248
Boadicea

Standaard

Citaat:
jeezes,hoe oud is die zaak Mombaerts niet altijd dat ene feit terughalen,die man zijn dood politiek uitbuiten voor racistische doeleinden,
dat is pas ziek,laat de doden rusten.
Als we jullie mogen geloven is iedere allochtoon met een MP-3 een moordenaar...
Marlientje, de onrechtvaardige dood van een man herdenken, is dat verkeerd? Wat maakt de slachtoffers van HVT dan zoveel meer dat enkel zij als slachtoffers van zinloos geweld mogen beschouwd worden.
Iemand vermoorden voor nutteloze, materiële prullen is in mijn ogen zinloos. Je geeft zelf aan dat materie geen mensenleven waard is.

En sorry, maar vertel je crap elders. Ik weet dat niet elke allochtoon een roofmoordenaar is, vermits ik er al genoeg tegen gekomen ben, die het NIET zijn, maar zich er wel evengoed aan ergeren dat er zulke mensen rondlopen.

Citaat:
In onze buurt hebben ze alle straten opnieuw aangelegd,voetpaden, wegen,al het vuilste werk en iedere dag op weg naar huis stel ik vast dat dit allemaal allochtonen zijn die dat vuil zwaar werk opknappen.
Geen ene blanke zat er tussen, geen ene !
Vreselijk dat die mensen voor het grootste vuiligheid worden uitgemaakt !
Juist, maar een ander deel overwegend allochtonen breekt het werk van deze mensen weer af. De grote meerderheid van de sluikstorters zijn geen autochtonen in mijn buurt.
Trouwens het breken en het kappen dat jl in mijn buurt gebeurde, daar heb ik geen allochtoon bij gezien.
Oud 9 december 2007, 16:03   #249
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
O,u weet totaal niet tegen wie u het hebt.Ik ben de braafheid hemzelve maar daag mij niet uit en zeker niet in real life,daar zou je alleen maar spijt van krijgen maar soit;ik ben ouder en wijzer geworden en lach er meestal mee met mensen als u en de moeite niet om mijn handen aan vuil te maken.
... maar wie van mijn allochtone vrienden kent u? Dat was de vraag, niet hoe stoer of hoe braaf u wel bent, o gij anonieme internetheld!
Citaat:
Ik verkies liever mensen met wat meer gezond verstand en niet met mensen die inbrekers ophemelen en die ze meer rechten willen geven dan het slachtoffer en afkomen,tis maar een inbraak,das toch niet erg zekers,kan allemaal geen kwaad.
Over wie hebt u het?
Oud 9 december 2007, 16:04   #250
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
1 cent stelen is genoeg voor mij om een inbreker af te knallen.
Waw! Hoe stoer bent u toch.
Oud 9 december 2007, 16:06   #251
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ssstttt,ge weet toch dat die vinden dat die politeagente dat zelf heeft gezocht,ze moest maar een flik zijn geworden;dat is de stelling hier van onz linkse vrienden.
Aan elk beroep zijn risicos verbonden: een brandweerman kan zich verbranden, een dokter kan een infectie krijgen van een patient, een soldaat kan "de vijand" tegenkomen een flik kan gangsters tegenkomen, en dat kan slecht aflopen...

Ik moest ook al eens een mitraillette en een pistool langs de verkeerde kant bekijken en ik koos niet voor een risicoberoep.

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 december 2007 om 16:14.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2007, 16:06   #252
Boadicea

Standaard

Citaat:
Het artikel werd die avond geplaatst op één of andere krantensite,maar werd
meerdere malen aangepast. Misschien was het wel geen morod deze keer,maar het is al meerdere keren in het verleden gebeurd. ( lynchpartijen )
Allochtonen die dood uit water worden gehaald en zogezegd zijn verdronken
en dat de politie zelf geen verder onderzoek meer doet. Der gebeuren wel degelijk smerige dingen in dit land en we moeten niet doen of onze neus bloedt...
Klopt, ik vraag me nog steeds af welke gek dat Roemeens bedelaartje enkele jaren geleden zo zwaar verminkt in een sporttas achterliet in het dok, dat men op het eerste gezicht niet kon zeggen of het stoffelijk overschot mannelijk of vrouwelijk was.
Dat soort beesten zijn niet enkel autochtoon, bewijst de zaak Ait Oud. Met andere woorden: gekken zijn niet nationaliteitsgebonden, maar volgens mij ergens te wijten aan een zware fout in de hersenen, want een normaal mens vangt volgens mij zulke dingen niet aan.
Oud 9 december 2007, 16:06   #253
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Aan elk beroep zijn risicos verbonden: een brandweerman kan zich verbranden, een dokter kan een infectie krijgen van een patient, een soldaat kan "de vijand" tegenkomen een flik kan gangsters tegenkomen, en dat kan slecht aflopen...
Naar het schijnt hebben bouwvakkers, vooral wegenwerkers, het gevaarlijkste beroep.
Oud 9 december 2007, 16:07   #254
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
... maar wie van mijn allochtone vrienden kent u? Dat was de vraag, niet hoe stoer of hoe braaf u wel bent, o gij anonieme internetheld!

Over wie hebt u het?
Uw vrienden zijn allochtone vrienden en dat bedoel ik uiteraard in z'n geheel.
Ik scheer ze niet allemaal over één en dezelfde kam en dat zeg ik ook nergens,zal je ook nergens vinden van mij waar ik zeg;dat ze bv allemaal dieven zouden zijn,dat zou pas een leugen zijn.

Over wie ik het heb,over pipo's als gij,zo redeneren jullie,uw posts zeggen alles.
Oud 9 december 2007, 16:08   #255
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

Het gaat hem erom dat mensen als u of zoals mitgard hier komen beweren dat dat meiske het zelf heeft gezocht en krijg je nog zo'n antwoord te horen van;ze moet maar geen flik worden?
Oud 9 december 2007, 16:09   #256
Vorenus
Banneling

Standaard

Citaat:
Waw! Hoe stoer bent u toch.

Heeft niets met stoer te maken. Een inbreker is voor mij minder waard dan een pot vervallen haring.

Ik heb gewerkt voor die ene cent, niet de inbreker.
Oud 9 december 2007, 16:10   #257
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Heeft niets met stoer te maken. Een inbreker is voor mij minder waard dan een pot vervallen haring.

Ik heb gewerkt voor die ene cent, niet de inbreker.
Niet stoer, maar dom dus. En/of immoreel.
Oud 9 december 2007, 16:13   #258
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Uw vrienden zijn allochtone vrienden en dat bedoel ik uiteraard in z'n geheel.
Dat klopt niet. Ik heb ook niet-allochtone vrienden. Hou uw bek over dingen waar u niets over weet.

Citaat:
Ik scheer ze niet allemaal over één en dezelfde kam en dat zeg ik ook nergens,zal je ook nergens vinden van mij waar ik zeg;dat ze bv allemaal dieven zouden zijn,dat zou pas een leugen zijn.
Kijk eens aan, wat een goede inborst hebt u toch.

Citaat:
Over wie ik het heb,over pipo's als gij,zo redeneren jullie,uw posts zeggen alles.
Kunt u dat nader verklaren? Welke pipo's redeneren hoe en zeggen wat?
Oud 9 december 2007, 16:14   #259
Vorenus
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet stoer, maar dom dus. En/of immoreel.
Niks dom of immoreel aan. De inbreker is immoreel en/of dom bezig.
Oud 9 december 2007, 16:16   #260
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Niks dom of immoreel aan. De inbreker is immoreel en/of dom bezig.
En als straf neemt u zijn leven. Dat is dom en/of immoreel (afhankelijk van hoe u dat verantwoordt - wat u nog niet hebt gedaan)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be