![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allochtoon racistisch krapuul gespuis dat is die gast. En toch wel raar dat als ik hier bij ons mensen zie werken,het vuile werk zoals ge zelf zegt ziet doen het hier bijna allemaal vlamingen zijn,blanken zalk maar zeggen? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben eerder rechts op veel fronten, maar om op deze topic een verder te boren: het slachtoffer, waar jij een dader van maakt, was van Bulgaarse, dus allochtone afkomst. Deze man baat hier een garage uit om zijn kost te verdienen. Een 63 jarige, waarvan ik vermoed dat het een Belg was, komt zomaar zijn inboedel pikken. Ik weet echt niet wat die zijn kleinkinderen met bv een sluipschijf voor hun sinterklaas kunnen aanvangen. Deze Bulgaar stapt in zijn auto en achtervolgt de 63 jarige autochtoon, die hierbij zichzelf tegen een boom te pletter rijdt. Er is dus niets onwettig gebeurd. Integendeel: er kan zelfs geen racisme zijn, want de achtervolger, waar jij hier een moordenaar van maakt, is een allochtoon. Wie maakt er dus in deze topic een crimineel van een modale allochtoon? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() 1 cent stelen is genoeg voor mij om een inbreker af te knallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() Het artikel werd die avond geplaatst op één of andere krantensite,maar werd
meerdere malen aangepast. Misschien was het wel geen moord deze keer,maar het is al meerdere keren in het verleden gebeurd. ( lynchpartijen ) Allochtonen die dood uit water worden gehaald en zogezegd zijn verdronken en dat de politie zelf geen verder onderzoek meer doet. Der gebeuren wel degelijk smerige dingen in dit land en we moeten niet doen of onze neus bloedt... Laatst gewijzigd door Marlientje : 9 december 2007 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | ||
|
![]() Citaat:
Iemand vermoorden voor nutteloze, materiële prullen is in mijn ogen zinloos. Je geeft zelf aan dat materie geen mensenleven waard is. En sorry, maar vertel je crap elders. Ik weet dat niet elke allochtoon een roofmoordenaar is, vermits ik er al genoeg tegen gekomen ben, die het NIET zijn, maar zich er wel evengoed aan ergeren dat er zulke mensen rondlopen. Citaat:
Trouwens het breken en het kappen dat jl in mijn buurt gebeurde, daar heb ik geen allochtoon bij gezien. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moest ook al eens een mitraillette en een pistool langs de verkeerde kant bekijken en ik koos niet voor een risicoberoep. Laatst gewijzigd door filosoof : 9 december 2007 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() Citaat:
Dat soort beesten zijn niet enkel autochtoon, bewijst de zaak Ait Oud. Met andere woorden: gekken zijn niet nationaliteitsgebonden, maar volgens mij ergens te wijten aan een zware fout in de hersenen, want een normaal mens vangt volgens mij zulke dingen niet aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
|
![]() Naar het schijnt hebben bouwvakkers, vooral wegenwerkers, het gevaarlijkste beroep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik scheer ze niet allemaal over één en dezelfde kam en dat zeg ik ook nergens,zal je ook nergens vinden van mij waar ik zeg;dat ze bv allemaal dieven zouden zijn,dat zou pas een leugen zijn. Over wie ik het heb,over pipo's als gij,zo redeneren jullie,uw posts zeggen alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hem erom dat mensen als u of zoals mitgard hier komen beweren dat dat meiske het zelf heeft gezocht en krijg je nog zo'n antwoord te horen van;ze moet maar geen flik worden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |