![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#26041 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dat geloof je toch zelf niet!?.. Om dat te realiseren moet je Zeeuws-Vlaanderen gaan volbouwen,. De Zeeuwen zijn nu al kwaad genoeg.. Neen dank u!... Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26042 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nee, inderdaad. maar goed.
![]() |
#26043 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() A In de dagen voor 1830 was de Antwerpse haven groter als die van Rotterdam en Amsterdam samen. Wanneer je kijkt naar de huidige haven van Rotterdam zie je dat er methoden tot uitbreiding zijn op tal van manieren. Aankoop van andere havens, nieuw land in de Noordzee maken, fusies met andere havens in het scheldegbied etc. Allemaal mogelijk wanneer Vlaanderen en Nederland weer samen zijn. Antwerpens toekomst is dan weer als vanouds en glorieus!
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 20 januari 2013 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26044 | |
|
![]() Citaat:
Daar komt bij dat indien Nederland en Vlaanderen herfuseren, het ook niet uit maakt als Antwerpen groter zou zijn dan Rotterdam, omdat het verzorgingsgebied van beide havens veel groter is dan de directe gemeente. m.a.w. voor ons nieuwe land zou het sowieso niet uitmaken. Net zoals het voor ons LAND niet uitmaakt of Ajax of Feyenoord wint.
![]() |
![]() |
#26045 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wij leven echter nu, en daarin is Rotterdam toch echt nummer 1!.. En dat veranderd niet wanneer Vlaanderen bij Nederland komt, Antwerpen kan namelijk niet verder groeien zonder dat dat ten kosten gaat van Zeeland.. Sowieso loopt Antwerpen als het gaat om uitbreiding en Modernisering achter op Rotterdam.. Kijk alleen al hoe er gekibbeld werd over een brug die er moest komen, en er nog steeds niet is.. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26046 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens!.. ![]() 3-0!!!!... ![]() Die voor jullie 010!.. Maar goed wat weten jullie nou van voetbal, daar in 071!.. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26047 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor de rest, na een fusie zou Antwerpen ook andere havens in het scheldegbied op kunnen kopen. Ik denk zelf in termen van ondernemen en uitdagingen en out of the box denken. Probeer dit ook eens te doen en zul je zien dat er heel veel mogelijkheden zijn
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 20 januari 2013 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26048 | |
|
![]() Citaat:
Wat lokale marginale opbrengsten daargelaten
![]() |
![]() |
#26049 | |
|
![]() Citaat:
Net zo min als zou Amsterdam en Rotterdam fuseren. Verandert niets aan de goederenstromen.
![]() |
![]() |
#26050 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is het grote verschil. Maar belangrijk voor ons land? Ik denk van niet. Ik zeg altijd: morgen is er weer een dag!
![]() |
![]() |
#26051 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Indien Ajax weer in de Europese top voetbalt, is dat ook goed voor het Nederlandse voetbal. en dus niet alleen voor 020.. En helaas voor 010, zie ik ze niet zo snel meer top voetbal spelen.. Maar goed.. Volgens mij is voetbal niet echt jou ding. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26052 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hoop het niet voor je.. ![]() Jawel voetbal is belangrijk!. Goed voor de economie, en het brengt mensen samen!.. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26053 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En zodoende weet ik dat dat ten koste gaat van Zeeland.. Je kan namelijk niet de Schelde tot in het oneindige gaan uitdiepen, zonder dat dit ten koste gaat van de natuur en de veiligheid van dat gebied.. En nogmaals daar krijg je de Zeeuwen echt niet in mee.. Maar ik wens de Havenbaronnen van Antwerpen veel succes.. Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26054 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zal wel met mijn leeftijd te maken hebben, maar al die commotie rondom voetbal gaat steeds meer aan mij voorbij. Ik ben trouwens ook geen liefhebber van massa's mensen. Dus ik vind het leuk wanneer Ajax wint (al is het alleen maar al voor de voetbalpoel waaraan ik nu meedoe ). Maar het bepaald niet mijn geluksgevoel, geldbeurs of anderszins!
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 20 januari 2013 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26055 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26056 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ach ja.. 010 is ook beter dan 071!.. Jammer dat je voetbal niks vindt.. Maar goed ieder zijn ding.. Als het zo blijft vriezen, hebben wij misschien aan het einde van de maand wel heel veel schaats plezier.. Ook leuk.. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26057 |
|
![]() ![]() Leiden ![]() Rotterdam: ![]()
![]() |
#26058 |
Europees Commissaris
|
![]() Vlaanderen en Nederland gaan wel samen mits er enkele generaties overheen gaan om de onmiskenbare verschillen grotendeels weg te werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26060 | |
|
![]() Citaat:
Tip: ze kunnen hun licht misschien eens gaan opsteken in het 'verre' Limburg: http://www.youtube.com/watch?v=CDESk15tHbc |
|
![]() |
![]() |