![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#26041 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik van de zwartjes zou willen stelen, dan zou ik er werken voor een westerse multinational. Ik ken niet veel van Mali, maar na decennia Frans neo-koloniaal bestuur is het een van de armste landen ter wereld, en de Russen zijn er zelfs volgens westerse media heel erg populair.. Laatst gewijzigd door tomm : 16 juni 2022 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26042 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 1939 was het bnp per inwoner van de Sovjet-Unie gigantisch toegenomen. Kun je ook zien aan de hand van de Madisson statistieken. Neem bvb. Donbas. In 1920 was Donetsk een stadje van 50000 in 1939 telde de stad tien keer meer inwoners. Allemaal dankzij de zeer snelle industrialisatie en urbanisatie. In de jaren 60 leefde de gemiddelde Sovjet burger niet veel slechter dan in het Westen. De Sovjet-Unie stond misschien nog 10 jaar achter op het Westen. Het peil van 1914? In de jaren 60 had 100 % electriciteit, 100 % kon lezen en schrijven, 100 % toegang tot gezondheidszorg (daarom ook dat de gemiddelde levensduur gigantisch was toegenomen), etc. Daarnaast had iedereen ook recht op vakantie, hadden de meesten naast hun appartement een dacha, enzovoort. Modern comfort zoals wasmachines, auto s, televisie, frigo s, etc. begonnen ook snel ingeburgerd te raken, maar 5 tot 10 jaar nadat dit het geval was in het Westen of de DDR. In 1914 leefde de grote meerderheid nog in de middeleeuwen, in een soort lijfeigenschap. Ze waren officieel geen slaven meer maar wel nog eigendom van de "heer". Op dit eigenste moment is er een hongersnood gaande in het ultra-kapitalistische Kenia, in het jaar 2022. Hongersnoden waren jaarlijkse kost in China en Rusland gedurende eeuwen, tot 10 tot 20 jaar nadat de communisten de macht overnamen. Vanaf de jaren 50 geen hongersnoden meer in Rusland noch in Sovjet Centraal-Azie, in China vanaf de jaren 60. Laatst gewijzigd door tomm : 16 juni 2022 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26043 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26044 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn job is van ginder dat te organiseren, en bovendien zet hij ginder de negertjes zelf aan 't werk om dat voor zijn Chinees bedrijf te doen. Zijn vriendin (mijn familielid) is ginder zo een beetje de lokale queen, en ze leven daar met boys en alle koloniale luxe die je maar kan bedenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26045 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Ook gekend als 't nieuw Masai genie der Kenyaanse Karpaten.)
![]() |
![]() |
#26046 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26047 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26048 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog eens de westerse media geraadpleegd... je zou werkelijk zeggen dat ze het over een heel ander gebied hebben dan als je de sociale media (tiktok, youtube, etc.) bekijkt over de steden die door de Russen bestuurd worden.
Volgens de westerse media is het er allemaal marteling en terreur die de klok sloeg. Die kindjes op Russische tanks in Berdiansk leken nochtans niet erg geterroriseerd, noch hun ouders, en die duizenden mensen die uren in de rij stonden om een Russisch paspoort aan te vragen waren niet geketend en onder schot gehouden door Russische militairen. Dat het de regime-elementen ZELF zijn die terreur ontketenden door de eerste weken iedereen die met de Russen meewerkte met de dood te bedreigen, is blijkbaar niet meer belangrijk, dat is een fait-divers, heeft ongetwijfeld niets te zien met hun slechte behandeling door Russische militairen... Nooit is er een westerse reporter ter plaatse. Steeds "van horen zeggen" "van doorsnee Oekraïners" die gevlucht zijn naar regeringsgebied (die achteraf dan wel bleken door en door verbonden met het regime in Kiev te zijn en bvb. de eerste protesten en sabotage acties tegen de Russen te organiseren). Hun woord wordt beschouwd als het heilige manna, er wordt geen tegenwoord gegeven aan de Russen of de pro-Russen en hun wilde verhalen worden niet ge "doublecheckt". Slechte journalistiek dus, of gewoon propaganda. Laatst gewijzigd door tomm : 16 juni 2022 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26049 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26050 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus de NAVO volgens U had geen aandeel in het onafhankelijk worden van Kosovo? Die maanden bombardementen op burgerdoelen in heel Servië, dat was maar om te lachen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26051 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26052 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen huidskleur racist. Ik heb niks tegen huidskleur racisten, maar ik ben er zelf geen. En het is helemaal geen blabla. Dat familie lid is zo "Frans" als ze maar kan. Zij is een onderwijzeres in Parijs (enfin, ze denkt er natuurlijk aan om die job stop te zetten en permanent bij haar vriend gaan te wonen, nu pendelen ze gans de tijd, en dat is nogal lastig, vooral omdat ze kinderen wil). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26053 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het communistische bewind in de USSR en China hebben ook een aantal 'onnatuurlijke' hongersnoden veroorzaakt uit politiek opzet. De koelak-keuterboer met zijn 10 ha landbouwgrond en zijn Chinese homoloog met zijn 3 ha aan rijstvelden dienden uitgeroeid en zo gebeurde. Een sterfte van 30 tot 50 miljoen mensen was een kleine prijs voor het ideaal van de kolchoze en Co. Nadien hebben zowel China als de USSR decennialang graan dienen in te voeren uit het Westen om de tekorten van hun planmatige landbouw op te vangen. Deze importen verdwenen plots toen men min of meer de agrarische sector privatiseerde en de opbrengsten zo stegen dat zelfs export weer mogelijk werd.
![]() |
![]() |
#26054 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat klopt van geen kanten, voor patrick zijn alle mensen overbodige grondstof, de huidskleur speelt geen rol. De uitzondering op de regel is zijn eigen 'clan' en uiteraard Grenoble om evidente redenen. ![]() Maar ALS iemand dan toch op missie is om het klimaat te redden door het grootste probleem (= de mensheid ) aan te pakken dmv gerichte exterminatie, dan kun je er evengoed wat LOL inbouwen en vervelende doelgroepen prioriteit geven bij het oplossingsproces. In die zin lijkt zijn expertise me bijzonder waardevol en richtinggevend over hoe men kan omgaan met russische Orc's in Oekraïne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26055 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 16 juni 2022 om 18:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26056 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier in de geburen meegemaakt met een boer. Racistische praat. Tot ik vorig jaar vernam dat er vandoor is met een veel jongere vrouw uit ********. De boerderij werd te koop gesteld. En u kent het spreekwoord: "once you go black you never come back". Ik zou het eens uittesten als ik u was. Herinner ook de voormalige rechterhand van Filip Dewinter een aantal jaar geleden. "Wij" en "Zij" dus.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 16 juni 2022 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26057 |
Europees Commissaris
|
![]() Men leest hier soms de drogreden dat de oorlog nodig is om 'af te kicken' van fossiele brandstoffen. Het is echter perfect mogelijk om 7 nieuwe kerncentrales te bouwen en ondertussen voort te doen zoals we bezig zijn, incl. 5 bestaande centrales.
![]() |
#26058 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als men zijn best doet iets meer. Volg betreffend persoon bv. (Ik doe dat zelf niet evht trouwens. De info is me te veel battle field achtig) De Franse munitie wordt getoond met foto's. Dit is niet eens Russische media. Er is zoveel info dat het niet eens bij te houden is. Over details als dit is discussie niet eens zo zinvol op dit moment. Interessanter is algemene indrukken te delen. Meer kan je moeilijk vanuit onze toestenbord positie.
Alles kan gelogen zijn natuurlijk. Ik aprecieer uw scepsis en hoop dat die er tevens is bij westerse media. Maar dit is geen Russische overheids info. Ik heb meer en meer de indruk dat Rusland het zelfs niet meer kan schelen wat het westen denkt. Waarom zouden ze zelfs de moeite doen te liegen? Voor interessante analyses zijn er nog een paar analysten overgebleven wel toegankelijk via de westerse media. Alexander Mercouris bijvoorbeeld geeft updates die een goede aanvulling zijn voor pak de VRT. Oei, nu beledig ik de man eigenlijk door deze vergelijking. Mercouris is voorzichtig in zijn woordgebruik. Het woord Hitler zal je hem bv niet horen gebruiken. Wel "a certain austrian gentleman". Laatst gewijzigd door Bach : 16 juni 2022 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26059 | |
|
![]() Citaat:
De asverschuiving is gebeurd, en onomkeerbaar. De ecb, fed, boj, boe, gaan nu allemaal de rente wat verhogen, om een vinger in de lekke dam te steken, maar het is te laat. Faillissementen door boven uw stand te leven gebeuren traag, en dan plotseling. In a war between bullshit and bombs, bombs win.
![]() |
![]() |
#26060 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |