![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#26001 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26002 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26003 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht zou ze ook zonder binnen- en buitenlandse 'contra-revolutionaire krachten' ten onder zijn gegaan. "De revolutie vrat haar eigen kinderen op". 2) Daarin verschilt 'het Westen' uiteraard in niks van om het even welk ander machtsblok. Het zou mij trouwens sterk verbazen mocht blijken dat een individueel persoon daar anders tegenover zou staan. Ik kan me bijvoorbeeld moeilijk voorstellen dat u akkoord gaat met structuren die NIET onder uw controle vallen, die NIET op uw voorwaarden functioneren, die NIET uw belangen dienen, die NIET uw normen en waarden delen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26004 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het taalgebruik van de bevolking in de Donbass en in andere regio's, daar gaat het om. U schaart zich achter een regime dat de rechten van die mensen miskent en nog veel erger dan dat, terwijl u hier te lande waarschijnlijk enorm ruzie begint te maken omwille van geschillen omtrent datzelfde taalgebruik.
![]() |
#26005 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26006 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26007 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat onaanvaardbaar is, zijn zaken die ONS problemen bezorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26008 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 15 juni 2022 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26009 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 15 juni 2022 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26010 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het natuurlijk over de 33 jaar NA 1956. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26011 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het leven is niks anders dan een competitie van organisatievormen van die hoeveelheid organische materie he. De structuren die winnen, wel, winnen, omdat er andere structuren verdwijnen en dus de materie ter beschikking stellen daarvan. Wat men "de milieu ramp" noemt is niks anders dan het transformeren van veel van die organische materie, die eerder ingenomen was door verschillende andere structuren (noem het "soorten") in organische materie die "mensen" uitmaken, en hun "biotoop". Kortom, WIJ als mensensoort zijn aan het winnen van al die andere levensvormen maar rare gasten noemen dat een "milieuramp". De afname van biodiversiteit is precies de zero sum game waar het om gaat he. Maar je gaat toch niet denken dat het ook niet BINNEN de mensensoort speelt he. Wij zijn geen "eengemaakt" levend wezen, het is niet omdat wij tot dezelfde soort behoren, dat de competitie binnen de soort niet verdergaat. Dus ja, het leven is een zero sum game voor resources. Bij ons komt daar niet enkel de organische materie bij kijken, maar ook alles wat bij onze biotoop hoort zoals beton, staal, glas, en auto's en zo. De economie heeft lang geleken op een non-zero sum systeem, maar dat kwam gewoon omdat we meer en meer resources konden innemen. Nu botsen we tegen de resource grenzen, en DAN wordt het weer een zero sum game he. Citaat:
Dat wij dat historisch maar deels gedaan hebben heb ik aangegeven, omdat historisch gezien er zelden problemen waren met "verre volkeren" en de belangrijkste vijanden dus dichterbij zaten. Als wij die strategie blijven volgen, dan gaan wij ten onder gaan ten opzichte van een groep mensen die wel beseft dat zij eerst de anderen (waaronder wij) moeten elimineren alvorens onderling op de vuist te gaan, omdat zoiets uiteraard een betere strategie is. Ik zeg dus gewoon dat "verre volkeren eerst afmaken" een betere strategie is, niet dat wij die nu volgen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26012 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet over wat nu "gangbaar" was, ik heb het over wat de beste strategie is in een "volle wereld met ander volk". Dat we gigantische kansen gemist hebben, en in onze koloniale tijden niet overgegaan zijn tot de exterminatie van de lokale bevolking om daar de resources van aan te slaan voor zij te talrijk en te machtig werden door onze kennis en kunde eigen te maken komt van twee idiote overwegingen: 1) ten eerste een racistische, dat het bij ons niet opkwam dat die mensen "echte mensen" waren die dus even gevaarlijk konden worden als wijzelf en we beter van de okkazie gebruik maakten om dat gevaar in de kiem te smoren 2) ten tweede een kortzichtige economische, dat de kortstondige onderdrukking en in slavernij brengen van die mensen ons materieel voordeel bracht, niet beseffende dat we daarmee een perfecte vijand aan het kweken waren. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26013 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In volle snotvalling19-tyrannie nam ik hetzelfde standpunt in
Ik kan me bijvoorbeeld moeilijk voorstellen dat u akkoord gaat met structuren die NIET onder uw controle vallen, die NIET op uw voorwaarden functioneren, die NIET uw belangen dienen, die NIET uw normen en waarden delen. (dixit djimmi) Je zegt nu; “voila” (en ik ben het met je eens) Maar toen ik dat standpunt innam wierp je me voor de voeten dat “het systeem me wel zou inhalen, en dat je je er nooit volledig kan aan onttrekken." Dus? Ben jij wél immuun voor “het systeem?”
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 15 juni 2022 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26014 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens super klote dat sommigen hier het steeds nodig achten een hutsepot te maken van de de oorlog in Oekraïne en de covid. Soms moet ik zelfs gaan checken of ik wel op de juiste draad zit covid of Oekraïne. Kus eens mijn kloten hé gasten discuteer op de correcte draad en als ge niets te vertellen hebt houdt uw bakkes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26015 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26016 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26017 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk heeft hij niet de ambitie. Als hij naar de omvang van de NAVO kijkt dan zinkt de moed hem direct in de schoenen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26018 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de jaren 20 hadden slechts 5 % van de Russen en meer dan de helft van de Belgen electriciteit. Vanaf eind de jaren 30 reeds meer dan de helft van de Russen. Laatst gewijzigd door tomm : 16 juni 2022 om 04:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26019 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anders dan het imperialistische Westen heeft Rusland nooit de ambitie gehad de rest van de wereld uit te buiten en te onderdrukken. Waarom denk je dat Afrika, grootste deel van Azie, de Arabische wereld en Latijns-Amerika partij trekken voor Rusland?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26020 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou in Rusland of elders kunnen gaan wonen misschien doe ik dat ook wel als ik op pensioen ga maar voorlopig moet ik mijn familie onderhouden. Belgie biedt in sommige sectoren vrij goede lonen. Het leven in Rusland is natuurlijk pakken goedkoper, maar ik heb internationale vrplichtingen. Moest ik nu toevallig een goede job vinden in Rusland, wat mogelijk is, ben ik onmiddellijk weg. Afrika is geen optie want geen sociale zekerheid, to onstabiel en geen toekomst voor mn kinderen. |
|
![]() |
![]() |