![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2701 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie zelf BSO niet zozeer als een laag niveau, er komt gewoon door die foutieve hiërarchische opdeling een hoop lamzakken in te zitten die de kwaliteit naar beneden halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het BSO is toch gewoon een lager niveau dan het Tso? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als abortus verboden wordt, dan gaan moeders het op eigen houtje doen.
Gewoon lekker zelf de foetus/embryo verwijderen, dat is wel wenselijk natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2704 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() empathisch vermogen...u verwacht dat van de anti-mens kliek alhier? Veel succes ![]()
![]() |
![]() |
#2705 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat je punt daarmee is, snap ik nog niet helemaal, maar dat is off topic. Maar hoe denk jij over het argument, dat wanneer abortus verboden wordt. Dat vrouwen het zelf gaan doen? Huis- tuin en keuken-abortus zeg maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2707 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Een gelijkaardige retoriek gebruikt men ook in het drugsdebat. Kijk, abortus om medische redenen heb ik geen problemen mee, en zoals ik al eerder stellen mag het als het echt nodig is ook toegelaten blijven voor verkrachtingen. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 15 mei 2012 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dat een stuk smakelijker en menselijker aan toe gaat, dan als mensen het zelf gaan doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2709 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U draait in rondjes en kronkelt als een paling in zijn eigen snot. Het enige wat u nog rest is op de man gaan splen blijkbaar. Jammer. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 mei 2012 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2710 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die tegen abortus zijn, zijn tegen abortus op welke wijze dan ook. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 mei 2012 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als vrouwen abortus willen plegen, en dat wordt ze legaal gezien onmogelijk gemaakt. Dan denken de vrouwen niet: ik ga netjes de wet volgen, nee dan gaan ze het zelf doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2712 |
Europees Commissaris
|
![]() Marteling kan ook makkelijker met goede dokters en medische hulp. Verkrachting ook. Hard drugs ook, voor de beste effecten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Abortus vergelijken met martelingen en verkrachting, slaat werkelijk helemaal nergens op, en gaat compleet voorbij de context van abortus. Zelfbeschikkingsrecht, weet je wel. Baas in eigen buik, het is het lijf van de vrouw en niet anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2714 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En als de vrouw een verkrachter was? ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een vrouw abortus wilt, dat doet zij doet, op wat voor manier dat is irrelevant. Het is immers haar lichaam en haar kindje, en zij bepaald wat er mee gebeurd. En waarom mag een vrouwelijke-verkrachter geen abortus plegen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen abortus. Trouwens u heeft ongelijk. Sedert de legalisatie en ondanks de steeds makkelijkere toegang tot voorbehoedsmiddelen, blijft het aantal abortussen jaar na jaar stijgen. Sommigen vrouwen plegen zelfs twee en driemaal abortus. Er lijkt me dan toch iets serieus mis te zijn, met die legalisatie. Sommigen zien het blijkbaar als en soort van nabehoedsmiddel. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het enige dat zal veranderen is dat vrouwen het niet meer met medische hulp kunnen doen, dus het wordt huis tuin en keuken abortus zoals ik al zei. Als dat wenselijker volgens jou is, je doet maar hoor. Ik heb toch liever dat vrouwen het met medische hulp doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2718 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens de revolutionairen was het de plicht van de vrouw aan de staat om nieuwe strijders te baren. Citaat:
Misschien nog het meest seksistische aan die hele idioterie rond "baas over eigen buik". De man is waardeloos, heeft geen betekenis. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovenden zijn kinderen helemaal geen moederlijk lichaamsdeel. Hun lichaam is van hen en niet van hun moeder. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2720 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ze er beide niet uitkomen, dat hoort de eindbeslissing te liggen bij de moeder. Bij wie anders? |
|
![]() |
![]() |