![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2701 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2702 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2703 | |
|
![]() Citaat:
Voor mij is de informatie alleen uit Westerse landen min of meer betrouwbaar. De rest van de wereld manipuleert en maakt er een potje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2704 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het wel over misbruik maken van een situatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2706 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze ongelijk? Alles opblazen tot groteske porties is ook niet betrouwbaar, hier is er manipulatie in de andere richting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2707 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Informatie uit zogenaamde democratische staten neem je ook best met een korreltje zout . Mensen zijn overal mensen. En je weet van het ogenblik dat een mens zijn muil opendoet is hij aan het liegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er "geheim" aan publicaties, dan nog door de betrokkenen zelf? De lockdown terreur door de Staat staat niet in een medische, maar totalitaire agenda.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2709 | |
|
![]() Citaat:
In Nederland zijn de scholen gesloten omdat onderwijsbonden dat eisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2710 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ingegeven door terechte angst.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze Ier die in Belarus woont, zegt dat de levensstandaard er hoger is dan in Ierland. De lonen zijn veel lager, maar de prijzen zijn nog veel lager in verhouding, en veel zaken zijn gewoon gratis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2712 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2713 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2714 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wil niets zeggen, want het leven is spotgoedkoop. Als je kijkt naar de levensstandaard doet het land het beter dan sommige EU lidstaten. Een metro ticket kost 20 cent(maar is gratis voor de meeste ambtenaren, veteranen, studenten, etc. ) huisvesting, onderwijs, gezondheidszorg zijn gratis , een halve liter lokaal lekker bier van het vat op restaurant kost 80 cent, een avondje cinema 1,5 euro. Daarom dat men goed rondkomt met een gemiddeld maandloon van 600 euro, en de restaurants, bars, cinemas, etc. vol zitten.
Laatst gewijzigd door tomm : 22 mei 2020 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2715 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord. Maar als men Wit-Rusland op slot had gedaan had de bevolking er net zo goed de gevolgen van ondergaan op vlak van inkomensverlies.
![]() |
#2716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens nu in China kun je naar discotheken, saunas, etc. Je moet gewoon je code tonen voor je binnen mag. Massaal tracen en testen, veel efficienter met veel minder economische en sociale schade. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2717 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 90% van de slachoffers is 75 plus... de reden ook dat in Afrika het virus niet van de grond komt want de meeste daar worden zo oud niet.
Als ik mijn grootmoeder bezoek, doe ik dat met een mondmasker en op afstand, en ik heb mij eerst laten testen. Vrienden en familie heb ik bezocht en ontvangen vanaf ik terug in Belgie was. De meeste hadden het al gehad, via hun kinderen, in februari en begin maart. De buren deden hetzelfde dus die gingen mij niet aangeven. Bij gebrek aan horeca maakten we dan maar zelf eten en cocktails voor elkaar. Gewoon gordijnen toe, niet te luide muziek en discreet binnenkomen. Zaken die ik al ken van andere landen waar ik woonde. Ik trek mij ook niets aan van die "bubbelbad met 4 "toestanden. Op de trein wel dat vervelende mondmasker aan, anders krijg je een boete. Ik merk dat bijzonder weinig mensen het openbaar vervoer nemen, de treinen zijn leeg, mensen moeten dat mondmasker niet. Al de vorderingen van de laatste jaren om de wegen te ontlasten en het fijn stof te verminderen voor niets geweest. Gigantische verliezen worden er gemaakt. Kunnen ze dan weer aangrijpen om te zeggen dat het openbaar vervoer geprivatiseerd moet worden. Laatst gewijzigd door tomm : 22 mei 2020 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2718 |
Banneling
|
![]() Nederland is dat niet het land waar de scholieren gingen betogen om degelijk onderwijs te krijgen. Die vakbonden hebben ook totaal geen schaamte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar zoals ik al stelde, iets klopt daar niet. Dat kon onmogelijk tot Wubei beperkt gebleven zijn. Mijn opinie is dat het daar gewoon uitgewoekerd is.
Laatst gewijzigd door patrickve : 22 mei 2020 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2720 |
Europees Commissaris
|
![]() Typisch non-argument. Er is nog een wezenlijk verschil tussen het interpreteren van de getallen en het manipuleren ervan.
|
![]() |
![]() |