![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2721 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2722 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2723 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Des te meer roodharigen voor mij...
![]() Jammer dat hij het niet in het Nederlands heeft geschreven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2724 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och; da's overal. Idem met extreem-rechts en de hard core liberalen in andere landen, hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#2725 |
Parlementslid
|
![]() Is dat een compliment voor onze Liberalen ?
![]() |
#2726 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2727 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
yep. arm forum. denk ik ook al een hele tijd. spijtig dat uw verontwaardiging zo selectief is. Hertog zijn discussiestrategie mag er anders ook best zijn. ![]() .
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 1 september 2009 om 01:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2728 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 september 2009 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2729 |
Europees Commissaris
|
![]() Moet je hier nou om lachen of huilen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist niet dat "Immigratie en Integratie" zo grappig kon zijn
![]() vooral met zo'n nicknaam ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 2 september 2009 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2731 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2732 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2733 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2734 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maakte geen aanspraak op wetenschappelijkheid. Dit is dus een bedriegelijke voorstelling van zaken die ten onrechte pretendeert over stijl te gaan. Past in de reeks 'op de man spelen'. Een misbruik van het citatenarchief....arm forum.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 september 2009 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2735 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straddle kwam met een belegen vooroordeel over de Joodse dominantie, en jij kwam dat "staven" aan de hand van een gesprekje met een vriend. (In feite niets anders dat wat de moslimsbashers doen met hun vele anekdotische verhalen.) Dat deze vooroordelen niet te bewijzen zijn (wat straddle toegeeft) zou heel misschien wel liggen aan het feit dat ze niet kloppen. Iets wat helaas sommigen niet weerhoudt om ze steeds opnieuw te herhalen, met alle soort nep-"bewijzen" die we kennen. Op deze hatelijke en waardeloze methodologie wijzen is niet op de man spelen, maar precies waar het in de discussie over zou moeten gaan: nepargumenten aanvallen. Dat je daar niet tegen kunt is jouw probleem. Dat je hierin lang niet alléén staat op dit forum is wat de "arm forum" opmerking uitlokte. Maar ga nu gerust verder roddelen in de oorspronkelijke thread, hoor. We weten wel dat je geen aansprak maakt op wetenschappelijkheid.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 2 september 2009 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2736 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik besef dat ik gemakkelijk blootsta aan kritiek omdat ik ervan uitga dat alle mensen evenwaardig zijn, dat geen enkel volk superieur is aan een ander volk. Sorry, maar ik kan dat principe niet selectief gaan toepassen en aan zelfcensuur gaan doen. Trouwens, nu ook poog je de zaken verkeerd voor te stellen. Nu doe je alsof ik nooit wetenschappelijkheid pretendeer. Ik publiceerde een mening gebaseerd op ervaring, een persoonlijke ervaring die ikzelf onvoldoende heb en daardoor niet wil veralgemenen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 september 2009 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2737 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2738 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() 1. Eerst en vooral ging het voorval om een open vraag, die ik meermaals herhaald heb in de betrokken draad: nl vanwaar komt het antisemitisme. 2. Vervolgens, wat u een belegen vooroordeel noemt (joodse dominantie in de financiele sector in de VS) is helemaal niet 'belegen' en het is alles behalve een vooroordeel. Het is actualiteit, meer dan ooit, en het gaat om een wel gefundeerd oordeel, dat ik zelfs gestaafd heb en veel verder kan staven met concrete voorbeelden van aandeelhouderschap en mandaten op sleutelposities. Voor tal van goed geplaatste commentatoren is het zelfs al jaren een feit. Wat dit met haat te maken heeft is mij een raadsel. Heeft u een patent op wat al dan niet haat is of zo? 3. Het is hier idd geen wetenschappelijk forum maar een politiek forum waar meningen moeten kunnen verkondigd worden. Het staat u bovendien vrij om over de materie mee te komen praten in de betrokken draad, ipv op heimelijke wijze ad hominems te komen spuien achter het hoekje. .
![]() |
![]() |
#2739 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2740 |