![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2741 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel diegene die beslisten er uit vrije wil gehoor aan te geven.
![]() |
![]() |
![]() |
#2742 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blackshaw heeft opgeroepen tot rellen en plunderingen in het plaatsje Northwich; Sutcliffe-Keenan was uit op rellen en plunderingen in Warrington.Weet jij van rellen in Northwich of Warrington? Daar zijn geen rellen geweest. Het was dus een oproep tot rellen; maar deze poging had niet het gewenste resultaat. Dus vrijlaten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2743 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2744 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
enkel volgens het kleine groepje fanatics niet
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2745 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit in tegenstelling met ons forum, waar bij mijn weten nog niemand bekend, verklaard of op welke manier dan ook heeft laten merken heeft dat hij of zij naar aanleiding van een bepaalde posting, racist zou geworden zijn. Ik geloof je niet als je zou beweren dat verschil niet te snappen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 augustus 2011 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U verwart aanzetten met oproepen. http://www.encyclo.nl/begrip/aanzetten http://www.encyclo.nl/begrip/oproep Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2748 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2749 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je je als autochtoon een vreemde voelt in eigen land/stad/straat is dit gewoon kritiek niet dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#2750 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. We waren bezig over aanzetten. Daar heb jij zelfs het woordenboek bijgehaald. En nu begin jij over oproepen.
Als ik dat opmerk zou ik een taalspelletjes beginnen omdat ik blok zou zitten? Jij durft nogal. Goed geprobeerd, maar niet goed genoeg. Ik wacht trouwens ook nog altijd op antwoord op de vraag waarom je drie keer hetzelfde vroeg. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2733 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 augustus 2011 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2751 |
Minister
|
![]() Dat uitgerekend jij anderen hiervan durft te beschuldigen, tart echt alle verbeelding.
Want hier sta jij blok artisjok, en wat doe je, inderdaad ja, je start een taalspelletje. Hilarisch gewoon.
![]() |
#2752 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2753 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2754 |
Minister
|
![]() Zeg in dat geval maar gerust een abominabele, ten hemel schreiend slechte bronverwijzing.
![]() |
#2755 |
|
![]() Dat is een aparte stelling die niet gevolgd worden door de wetgever, noch rechtbanken
![]() |
#2756 |
Banneling
|
![]() Dat is kritiek op de huidige samenleving, zoals die ons door onze corrupte, kortzichtige en onbekwame politici door onze strot geramd word : een samenleving waar men hordes buitenlanders zich over ons grondgebied laat uitzwermen, en deze onderhoud met ons geld ( belastingsgelden ). Een terechte kritiek volgens mij, en al zeker geen waarin ik alleen sta. Veel inwoners delen die. En dat heeft niks met racisme te maken, maar wel met overlevingsinstinct en rechtvaardigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2757 |
|
![]()
![]() |
#2758 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2759 | |
|
![]() Citaat:
Maar van het moment dat iemand naar aanleiding van uw posts, zonder dat ge daar iets aan kunt doen beslist om iets te doen dat strafbaar is, dan zijt ge, zonder dat ge iets extra's doet plots wel schuldig? Begrijp ik u goed?
![]() |
![]() |
#2760 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |