Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 18 maart 2015, 14:41   #261
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En van wie hoor ik dat dan volgens U alice?
Alice in wonderland?
Moet ik u vertellen waar u bij hoort, omdat u inconsequente opmerkingen maakt op het internet?
Ik stel enkel vast dat u bij de profeet vrede zij met hem neerpent, en wel erg onder de indruk bent van wat uw moslimvrienden u vertellen.Ik hoor die verhalen ook, maar blijf wel zelf nadenken, misschien lukt dit even niet zo goed met uw pijnstillers maar hopelijk komt het verstand wel terug!
alice is offline  
Oud 18 maart 2015, 16:55   #262
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Moet ik u vertellen waar u bij hoort, omdat u inconsequente opmerkingen maakt op het internet?
Ik stel enkel vast dat u bij de profeet vrede zij met hem neerpent, en wel erg onder de indruk bent van wat uw moslimvrienden u vertellen.Ik hoor die verhalen ook, maar blijf wel zelf nadenken, misschien lukt dit even niet zo goed met uw pijnstillers maar hopelijk komt het verstand wel terug!
1. Ik ben op die informatie uitgekomen door zelf op zoek te gaan.
2. Ik leg het hun uit en niet andersom.
3. Ik vind niet dat U moeite doet een midden te bereiken. U wijst, maar als men terugwijst heeft U daar niets op te zeggen.

Welke verhalen hoort U dan? En wat klopt er niet aan het feit dat het Westen het gros bewapend heeft en de verkeerde leiders eruit hield?
Peche is offline  
Oud 18 maart 2015, 16:57   #263
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Waarom moeten wij daar scholen bouwen?
Kunnen moslims dat dan niet zelf volgens u ?
En in Libië stonden toch scholen?
Wat is er gebeurd met jongeren die opkwamen voor hun onderwijs?
Khadaffi aanhangers, raka tak tak ... don't ask, don't mention.
Peche is offline  
Oud 18 maart 2015, 18:00   #264
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En in Libië stonden toch scholen?
Wat is er gebeurd met jongeren die opkwamen voor hun onderwijs?
Khadaffi aanhangers, raka tak tak ... don't ask, don't mention.
En nu moeten we er andere zetten zodat ze terug raka tak tak kunnen doen?
Grapjas.
Bobke is offline  
Oud 18 maart 2015, 18:16   #265
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
En nu moeten we er andere zetten zodat ze terug raka tak tak kunnen doen?
Grapjas.
We hadden in de eerste plaats geen raka tak tak moeten doen he bobke.
Het kalifaat roept moslimbroeders in Pakistan op om wmd te gebruiken.
https://www.youtube.com/watch?v=AIRBI9z1f74
Peche is offline  
Oud 18 maart 2015, 23:59   #266
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En hoe reageren de ouders hier als hun zoon geradicaliseerd vertrekt Diego? Wat denk je dat moslims hier in de buurt zouden doen indien zo'n salafist komt ronselen? Die zou klop krijgen dat het geen naam heeft.
Gezien de meeste moslims niet radicaal (willen) zijn, geef ik je gelijk wat betreft de onwenselijkheid van salafisten binnen de moslimgemeenschap.
Citaat:
Het probleem zou hier rap opgelost zijn: Een secularisme.
Tunesië heeft al eerste moslimland vorig jaar een seculiere grondwet gestemd, waar vrouwen op gelijke basis staan als mannen.

Chapeau voor die regering dus, nu de rest van die landen nog en we zijn mooi op weg naar een vrij en geweldloos M-O, al vrees ik dat herziening van de koran op bepaalde teksten, niet echt populair zal onthaald worden, zelfs niet door de seculieren.
Dus blijft het risico op de letterlijke toepassing ervan even levendig als nu, seculariteit of niet.
Citaat:
Maar ze wiegen ons liever in hypnose met een confederalisme dat nooit komt en het conflict dat we altijd langer moeten werken voor minder.
We betalen voor een religieus bestuur, een monarchie en een democratie.
Hoe kunnen die drie ooit samen werken????? Als je religie dan nog eens onderverdeeld is in 3 groepen die het oneens zijn....
Agree, we worden dagelijks droog genaaid en de meerderheid vindt het zelfs leuk blijkbaar, gezien de politieke dynastieën stemgewijs blijven bestaan.
Citaat:
Daarom dat het Westen ze eerst moest helpen, bewapenen?
Het waren de bombardementen van de NATO die de doorslag in Libië gaven.
Khadaffi was geen heilig man, maar hij investeerde wel al zijn bezittingen in Afrika . De gouden dinar kwam eraan Diego, dat was zijn dood.
Niet wat hij deed. Waarom zouden wij erom geven wat een leider daar doet als het hier geen effect kent?
Die onrustigheden waren bedaard, maar gebruikt als propaganda een oorlog te rechtvaardigen die onnodig was.
We zullen nooit weten hoe de islam had geëvolueerd zonder bemoeienissen van het Westen. Maar de geschiedenis zal niet vergeten dat het Westen WEDEROM de progressie en welvaart van Afrika tegenhield.
Congo, Irak, Libië. En dan mag daar "islam dit en islam dat" tegenover komen, dat maakt de zaken niet ongedaan, noch rechtvaardig.
Ik kan je zo 10 posts leveren, waarin ik de vuile rol van het ‘Westen’ aantoon, dus bij deze ook ’n dikke agree.
Citaat:
Ik heb niet zo heel lang geleden met een Irakees gepraat die het land ontvlucht is. Toegegeven, het is maar 1 man. Maar de Irakezen hadden wel een bestuur die hen eten, onderdak en kledij gaf. Iedere burger van Irak had voldoende om te overleven en een huis te komen.
In de jaren ’80 heb ik veel studenten gekend uit Iran, Irak, Tunesië ea moslimlanden en in gesprekken over hun moederland hemelden ze het leven aldaar ook op (al kon het altijd iets beter, ntl) en klaagden ze toen ook al over ‘those crazy radicals’, die de progressieven het leven zuur maakten.
Citaat:
Na de komst van Amerika kon men enkel nog geld verdienen als strijder/insurgent.
Als ge dan toch al dood zijt?
Klopt, ik zou daar ook zo rap mogelijk aan wapens zien te komen, zelfbehoud is een sterke impuls.
Citaat:
Bush en Sarkozy liegen en misbruiken hun lompigheid om alle rijkdom tot zich te trekken en de oliewinst op te strijken.
Klopt ook, maar toch in voor een kleine nuancering; de betrokken westerse staathoofden hebben daar weliswaar mee flink getoucheerd aan die oorlog, maar zij zijn in wezen slechts de zichtbare puppets die door de onzichtbare handen gestuurd worden.

Dié onzichtbaren hebben de ultieme macht om presidenten te maken of te breken en zijn de saters van deze wereld, al weten de meeste hier ondertussen wel wie daar juist mee bedoeld wordt.
Citaat:
Als men even consequent dat laatste zou veroordelen kan men wijzen naar de islam vind ik.... Maar we kunnen toch moeilijk de ogen sluiten voor het ene wijzen naar het andere?
Agree, maar die hypocrisie is vooral aan de politici besteed.
Citaat:
Diego, je springt het veralgemenen in nu.
Ik zou niet durven, Peche, maar het zou idd kunnen dat hier of daar een nuancedraadje loshangt, dit volledig buiten m’n wil, uiteraard.
Bedankt voor je terechtwijzing, ‘k zal er in ’t vervolg beter op letten.
Citaat:
Het zijn trouwens uw wereldleiders die buigen voor de islam, de amerikaanse "star" is al omgedraaid naar de islam star en het WK gaat door in Qatar als men rekening hield met de ramadam. Het is zo geschiedde.
België doet aan Zakaat en zou zich plat voorover buigen voor SA en vragen hoe diep de sjeik zijn lul wil.
Zo is dat.
Olie-afhankelijk => Politieke correctheid => massa-immigratie => dhimmithude => onderwerping.

Die politieke-smoel toe-correctheid is trouwens afkomstig uit een doorgedreven cultuurrelativisme, ontwikkeld in de Franfurter School in de jaren ’20-30 van vorige eeuw.
Zoek maar eens op wat de doelstelling daarvan was/is en wie daar de stichters van zijn die, niet toevallig, toen al banden onderhielden met de zelfde machtskern die WO-1 & 2 financierden tot vandaag aan de Oekraïense en M-O crisis toe en weten we gelijk waar we de huidige situatie aan te denken hebben.
Citaat:
Ik erken de problemen dan ook. Erkent U dat Sarkozy en Bush oorlogsmisdaden begaan zijn ? En dat waar zij naartoe zijn gegaan nu conflictgebieden zijn, en voor hun vertrek daar reeds een herstelde vrede was?
Ontkent U dat ? En omdat de propaganda verspreid dat daar altijd wel "conflicten" zijn, rechtvaardigt de miljoenen wezen die het Westen maakte?
Er is een verschil tussen 100 vliegtuigen steden laten platbombarderen en het uit de media houden dan enkel geradicaliseerden uit te vergroten in de media he.
Je eerste zin hier is m'n instemmend antwoord hierop..
Citaat:
We should know better by now. Ik wil echt niet grof overkomen nu, maar het lijkt me sterk dat je de propaganda volgt van diezelfde dat JFK vermoordden.
Sorry Peche, maar hier zou je beter moeten weten.
Heb de afgelopen weken zelfs een paar keer ’n video gepost, waarin Kennedy het Amerikaanse volk waarschuwt voor de ‘evil forces that run this country’ en een beroep deed op de pers, om bepaalde waarheden aan het licht te brengen, een alerte boodschap die ‘m dus het leven gekost heeft.

Een andere reden, eerder hét motief van z’n moord, was dat ‘m de FED wilde ontmantelen/nationaliseren en dat zou ntl het einde betekent hebben van ‘those evil forces’, iets waarvoor Benjamin Freedman eva ons ook al voor waarschuwden.
Velen weten al wie hiermee bedoeld wordt, nu de rest van de wereld nog en ‘t komt mss nog allemaal goed.
Citaat:
En ik zie moslims in jeans, met iphones, verslaafd aan westers drinken/eten, ... Hell, er zijn er zelfs die beter dialect dan ik praten en de stad vanbinnen en vanbuiten kennen. Er zijn zelfs buitenwippers die moslim zijn.
Heb er destijds ook zo’n paar dozijn gekend van de 2-de generatie, dus nog voor de massa in de jaren ’90 naar hier kwam.

Heb de eerste Marokkaanse portiers nog aan de dancingdeuren weten postvatten, eerst als bij- of binnenportier, en nadien als hoofdportier.
Zij waren de enigen die moslimjongeren, die van heinde en ver kwamen uitgaan in ’t Stad maar niet overal binnen mochten, konden bepraten en bedaren bij ambras, maar ik ken er ook die bendes uit Brussel en Charleroi ronselden, om de autochtone portiers die nog restten eruit te meppen, zodat die deur dan aan een van hun jongens werd toegezegd, die dan van de verdienste ’n bepaald percentage afdroegen aan de mainman van de allochtone ‘portiersgilde’.

Enkele jaren later namen gewelddadige Albanese bendes het hele portiersboeltje over, maar da’s een ander verhaal.

Nu, de meeste van de gasten die ik toen kende, voldeden evenzeer aan jou beschrijving van hierboven, dus wat dat betreft kunnen we het eens zijn.
Heb zelfs een paar keer mogen horen ‘dat ik er ene van hun zou kunnen zijn’, wat betekent dat de sociale contacten tussen hen en mij uitstekend waren, dus qua ‘racisme’ mogen poco’s hun belerend vingertje steken waar ’t nooit schijnt, gezien de meeste moslims dat wsl nooit tegen hun zullen zeggen. 

Enfin, er liepen daar dus ook correcte en behulpzame types rond, evenals lowlife scum, net zoals je ook toffe mensen en hufterige kltzkkn bij dievanons kan vinden.

Maar om kort te gaan, stél nu eens dat je als ongelovige nog nooit van enige religie zou gehoord hebben en heden wordt je gevraagd om de koran te lezen en een mening/oordeel erover te vormen, hoe denk je dan dat je die tekst gaat interpreteren/beoordelen ?
En hoe ga je dan oordelen over een persoon, die de sharia wenselijk acht boven onze grondwet en moord goedkeurt op wie hun profeet beledigt ?

De joodse Torahteksten zijn ook niet zo goyvriendelijk als we mogen denken, maar die volgelingen dringen hun geloof tenminste niet op aan niet-joden, wegens geen ‘geopenbaarde’ zendingsdrang.
Daarom ook dat de joodse diaspora in geen enkel land ter wereld een maatschappelijk probleem vormen, voor de andere bevolkingsgroepen waar ze tussen leven.

En de kaloten onder ons ? Buiten wat doorzichtige hypocrisie bij die totentrekkers is daar weinig animo tot geweld te vinden, dus de geweldloze grondlegger van het christendom vergelijken met de imperialistisch ingestelde en hoofdhakkende grondlegger van de islam, is dan ook niet meer van deze tijd.
We weten dat de VS-presidentiele slotzin ‘God bless America’ een lege huls is, een vorte leugen van ’t vuilste water, om een zgn ‘rechtvaardige strijd’ aan de bevolking te kunnen verkopen.
Fabeltjeskrant, dus.

Wat we ondertussen ook weten, is dat de uitspraak ‘alluahhakbar’ (+/-) van onze moslimse medemensen van een diepe religieuze volheid getuigt, ethisch-moreel gevuld met geen andere hypnotische tekstuur dan die uit de koran.
Die leren als kind lézen in dat boek, alsook zien die hun ouders en hele omgeving dat boek lezen en met het grootste respect behandelen.
Koranscholen organiseren zelfs jeugdwedstrijden, om dat boek rats van buiten te reciteren.

Dat gaat hier dus over een echt icoon, he Peche, en van invloed als een gedragsbepalend archetype.
Hier zou dat (terecht) als kindermishandeling beschouwd worden, daar is dat normaal.

De indoctrinatie zit dan ook redelijk diep en naargelang de opvoeding en het karakter van het kind, zal die dan later evolueren naar religieus ‘gematigd’ of ‘extreem’, waarbij er niet noodzakelijk altijd geweld aan te pas zal komen, dan wel de goedkeuring van expliciet geweld door andere medegelovigen.

Geen wonder dus, dat labiele of gefrustreerde mensen daar, alsook hier, zonder veel problemen overgaan tot extreme haat en geweld, om het persoonlijke (ego-) lijden en gevoel van nutteloosheid te vervangen door het doel van het martelaarschap, wat voor hen gelijkstaat met onsterfelijk heldendom.

Het verschil is, dat wij een seculiere grondwet en een verscheiden (verlichte) cultuurbasis hebben, die zulke zaken tot een minimaal gevaar herleid, ‘n losgeslagen Breivik niet te na gesproken.
Moslims hebben via de koran een ‘goddelijk recht’ om zulke zaken uit te voeren, daarom gebeuren aanslagen vaker bij hen dan bij ons, zelfs voor 9/11.

Toegegeven, zowel onze manier van denken als hun mindset, zijn niet vrij van foute voorstellingen en vooroordelen, maar de vraag is hier welke van die beide sets de beste is, om een min of meer vrije samenleving mee op te bouwen en te ondersteunen.

De democratische denkwijze, zich beroepend op een seculiere grondwet of de islamitische denkwijze, zich beroepend op de koran en de sharia ?
Citaat:
We zullen nooit weten hoe de islam had geëvolueerd zonder bemoeienissen van het Westen.
(Heb deze zin er even uitgelicht en verplaatst.)

Pas in 1096 bij de eerste kruistocht, maakte de islam kennis met de ‘bemoeienissen’ van het westen, 470 jaar nadat Mohammed het licht had gezien.
Interessant is de tijdschaal die de islamitische expansie tot dan aanduid:

https://ejbron.wordpress.com/2012/08...-slavenhandel/

Met of zonder Westerse bemoeizucht, de islam is inherent gewelddadig/imperialistisch en al wie de islamitische doctrine niet aanhangt, wordt beschouwd en behandeld als untermensch, al geef ik meteen toe dat niet alle moslims hier achter staan.
Geef mijn part dan maar aan Lassie.

Niet dat ik daarmee de doctrine en dubbelspeak van Uncle Samuel schoonpraat, maar IS kan slechts bestaan wanneer er ‘religieuze’ redenen voor zijn aan te voeren en die zijn er, weliswaar op verschillende wijze interpreteerbaar, maar ze staan er wel zwart op wit voor zij die dat interpreteren als een goddelijke uitnodiging voor gewapende jihad.
Citaat:
Als die mensen die wij daar bevrijd hebben en bewapend hebben strijden voor een kalifaat.... wie zijn wij om dat tegen te houden?
Groot gelijk, alleen ‘wij’ willen geen oorlog, Peche en ik vermoed zelfs de meeste militairen niet, alleen degenen die er geld en macht aan verdienen.
Citaat:
Als zij daar willen leven zoals de islam dat voorschrijft, is dat toch hun zaak?
Als dat op vrijwillige basis gebeurt zonder andere geloofsgenoten/andersdenkenden lastig te vallen, sure.
Citaat:
Is het niet belangrijk dat wij hier kunnen leven zoals wij willen leven, in plaats van conflicten daar ons leven hier te laten bepalen?
Als je beseft hoe onze (westerse) maatschappij de laatste eeuwen monetair-politiek-militair gestuurd is geweest, dan weet je ook dat we (nog) nooit hebben kùnnen leven zoals we dat echt wilden.

In onze gegeven tijd en omstandigheden d�*chten/denken we dat alleen maar, net als onze ouders en voorouders in hun tijd dat wsl ook zo deden, zij het wellicht iets bescheidener van aard wat hun begrip van ‘vrijheid’ betrof.

De nationalistische/financiële doelstellingen en religieuze/materiële invullingen, dit alles onder de noemer ‘brood en spelen’ in hun en in onze levens, waren/zijn slechts los-vaste en aangeleerde (inwisselbare) substituten en mentale zoethoudertjes, die psychologisch de weg blokkeren naar een ware innerlijke vervulling en een maatschappelijke volwassenheid, waarin het sociaal welzijn van elk individu prevaleert, ipv de toespitsing ervan op een elitaire minderheid.

Je kent de reden daarvoor ook wel onderhand.
Citaat:
MK Ultra!
Yep, Mind & State Control all over.

George Orwell was dan ook een visionair, toen ie eind ’40 zijn 1984 schreef.
En kijk, de drukinkt is zowaar maar nét droog en fiction becomes reality.
Gasten als Manning, Snowden ea klokkenluiders zijn de geweldloze helden van vandaag, gezien ze dingen helpen onthullen die voor de wereld verborgen moesten blijven.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Klokken...van_misstanden)

En die lijst is bijlange niet compleet.

En ja, soms krijgt Big Bully wel eens een flinke trap tegen het schaamteloze kruis, maar of dat genoeg zal zijn om wat menselijker te worden, betwijfel ik toch wat, al weet nu iedereen af van het imperialistisch verdelende en oorlogvoerende VS-dubbelspel in de wereld.

Money makes the world go ‘round, Peche, en wié heeft het Grote Geld ?
Of béter nog: Wie m�*�*kt het ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 maart 2015 om 00:10.
Diego Raga is offline  
Oud 19 maart 2015, 02:19   #267
Frailty
Partijlid
 
Frailty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
We hadden in de eerste plaats geen raka tak tak moeten doen he bobke.
Het kalifaat roept moslimbroeders in Pakistan op om wmd te gebruiken.
https://www.youtube.com/watch?v=AIRBI9z1f74

En wie heeft er "raka tak tak" gedaan in Tunesie?

http://english.alarabiya.net/en/News...ent-media.html

http://www.theguardian.com/world/201...a-bardo-museum

Trek het je niet aan man, allemaal false flag, Mossad, CIA, etc... maar wijs met geen vinger naar de islam want DAT zou haram zijn of erger een fobie....
Frailty is offline  
Oud 19 maart 2015, 02:33   #268
Frailty
Partijlid
 
Frailty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Euhm
Pearl Harbour?
Daarna is Amerika naar Japan gegaan.
In 1945 heeft men die oorlog met Japan beëindigd door er 2 nukes op te smijten.

Rusland heeft geen kak te zien met Japan, Stalin was zelf druk bezig tegen de SS.
En veel feller dan de Amerikaan. De Amerikaan krijgt te gauw krediet, daar het de Rus was die dapper streed .
Je bent dus echt onder invloed van iets en leest niet wat ik schrijf, ik begin het te snappen...

Rusland, zoals je blijkbaar niet weet, heeft de twijfelachtige eer om als eerste Westerse land een oorlog te verliezen tegen de Jappen.
Rusland is een overbuur van Japan, wat teritoriale betwistingen met zich meebrengt.
En ten laatste, zatte aap, Communistisch Rusland heeft met alles en iedereen te maken zelfs met Cuba, waarom zouden ze Japan dan links laten liggen?

Het is net om Japan heelhuids in handen te krijgen voor het Westen en het niet te willen delen met de Russenn, dat de Amerikanen spoed wilden zetten op de overgave van Japan, waardoor ze twee atoombommen gebruikten en Tokyo platbombardeerden.

Waarom denk je dat je een tegenargument hebt terwijl je eigenlijk gewoon herhaalt wat ik zeg, wat ik zeg gewoon herhaalt, herhalen doe je wat ik zeg..
Frailty is offline  
Oud 19 maart 2015, 02:39   #269
Frailty
Partijlid
 
Frailty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frailty Bekijk bericht
Het simpele antwoord op deze thread is: de schotelantennes....
Tja maar wat baten kaars en bril als het uilskuiken.... hoe ging dat nu weer verder...
Frailty is offline  
Oud 19 maart 2015, 02:54   #270
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.862
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Euhm
Pearl Harbour?
Daarna is Amerika naar Japan gegaan.
In 1945 heeft men die oorlog met Japan beëindigd door er 2 nukes op te smijten.

Rusland heeft geen kak te zien met Japan, Stalin was zelf druk bezig tegen de SS.
En veel feller dan de Amerikaan. De Amerikaan krijgt te gauw krediet, daar het de Rus was die dapper streed .
Dat is een serieuze buis voor geschiedenis:
Citaat:
At the Tehran Conference (November 1943), Stalin agreed that the Soviet Union would enter the war against Japan once Nazi Germany was defeated. At the Yalta Conference (February 1945), Stalin agreed to Allied pleas to enter World War II's Pacific Theater within three months of the end of the war in Europe. On July 26, the US, UK and China made the Potsdam Declaration, an ultimatum calling for the Japanese surrender which if ignored would lead to their "prompt and utter destruction". The invasion began on August 8, 1945, precisely three months after the German surrender on May 8 (May 9, 0:43 Moscow time).
more info is one click away
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 19 maart 2015, 03:04   #271
Frailty
Partijlid
 
Frailty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frailty Bekijk bericht
Als IS 'radikaal' is en de islam "misinterpreteert" dan moet dat wel de schuld van Mohammed zijn, want IS volgt gewoon zijn voorbeeld in alles wat ze doen en zeggen.

Zelfverklaarde "brave" moslims temidden van niet-moslims in Europa moeten wel
anders piepen.

Hier is een link naar het online tijdschrift van IS:https://azelin.files.wordpress.com/2...gazine-722.pdf

Vertel me nu eens wat daar niet islamitisch aan is...

Ik heb hierop nog steeds geen antwoord gekregen, het is al Mossad en CIA wat de klok slaat, straks gaan ze nog beweren dat het Vaticaan de Islam uitgevonden heeft en dat de wereldleiders eigenlijk, feitelijk reptielen zijn met een buitenaardse oorsprong. Als ze me daarmee gaan kittelen, dan ja dan ga ik echt lachen.
Frailty is offline  
Oud 19 maart 2015, 05:25   #272
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frailty Bekijk bericht
Het simpele antwoord op deze thread is: de schotelantennes....
Mijn familie woont al van voor 1830 in dit landsgedeelte
Ik heb voorlopig nog TV Vlaanderen , tot einde abonnement !!
Ik wok al sinds 1993

Maar ik ben een keer bij een moslimfamilie geweest ,
hadden satelliet TV met enkel moslim-getinte zenders ingesteld !!
Tja , dat kan je hen niet verbieden !!

Ik heb al de geloofsgeloofzenders uit mijn lijst gewist !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 19 maart 2015, 05:39   #273
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frailty Bekijk bericht
Je bent dus echt onder invloed van iets en leest niet wat ik schrijf, ik begin het te snappen...

Rusland, zoals je blijkbaar niet weet, heeft de twijfelachtige eer om als eerste Westerse land een oorlog te verliezen tegen de Jappen.
Rusland is een overbuur van Japan, wat teritoriale betwistingen met zich meebrengt.
En ten laatste, zatte aap, Communistisch Rusland heeft met alles en iedereen te maken zelfs met Cuba, waarom zouden ze Japan dan links laten liggen?

Het is net om Japan heelhuids in handen te krijgen voor het Westen en het niet te willen delen met de Russenn, dat de Amerikanen spoed wilden zetten op de overgave van Japan, waardoor ze twee atoombommen gebruikten en Tokyo platbombardeerden.

Waarom denk je dat je een tegenargument hebt terwijl je eigenlijk gewoon herhaalt wat ik zeg, wat ik zeg gewoon herhaalt, herhalen doe je wat ik zeg..
Euhm op wat slaat dit nu weer????
Amerika is aangevallen door japan.
Ze konden in Japan niet winnen via groundboots dus smeten ze er 2nukes op.
Japan was verslagen en den Duits erbij.
Japan was een partner van de SS.

Tokyo? Het was Heroshima en Nagasaki.
Aub, dikke nek tot daar aan toe, maar zie dan wel dat je het juist hebt he.
Peche is offline  
Oud 19 maart 2015, 05:44   #274
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Dat is een serieuze buis voor geschiedenis:
more info is one click away
Hoe kan Rusland nu gaan helpen tegen Japan als den Duits al over de grens van Rusland zit???? Rusland kreeg zelf massaal hulp van de wereld met geleverde tanks etc.
er staat toch dat ze niet geholpen hebben, ze zijn zelfs nie meegegaan op DDay.
Peche is offline  
Oud 19 maart 2015, 07:33   #275
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Gezien de meeste moslims niet radicaal (willen) zijn, geef ik je gelijk wat betreft de onwenselijkheid van salafisten binnen de moslimgemeenschap.
En dat ze niet blij dat hun kinderen op "vakantie" vertrekken evenals.
Ze moeten niet terug thuiskomen als ze naar Syrië geweest zijn.
Die Vlaamse vader van Jejoen wist daar een circus van te maken, een moslimvader had die gast zelf geliquideerd denk ik. Enfin, hij had er alleszins niet zo schoon en vol air kunnen bijlopen op de rechtzaak alleszins.

Citaat:
Chapeau voor die regering dus, nu de rest van die landen nog en we zijn mooi op weg naar een vrij en geweldloos M-O, al vrees ik dat herziening van de koran op bepaalde teksten, niet echt populair zal onthaald worden, zelfs niet door de seculieren.
Dus blijft het risico op de letterlijke toepassing ervan even levendig als nu, seculariteit of niet.
Waarom zeggen: "nu de rest nog" als we het zelf niet zijn? Wanneer een pedofiel instituut hier nog miljoenen euro's per maand kan oprijven?
De lamp brandt hier, niet daar. Arabische landen doen het beter als ons, hebben geen schulden en investeren meer in hun economie dan het Westen.
Er zijn daar meer landen dan conflictgebieden

Citaat:
Agree, we worden dagelijks droog genaaid en de meerderheid vindt het zelfs leuk blijkbaar, gezien de politieke dynastieën stemgewijs blijven bestaan.

Ik kan je zo 10 posts leveren, waarin ik de vuile rol van het ‘Westen’ aantoon, dus bij deze ook ’n dikke agree.
Dus eerst onze eigen stal opkuisen voor we zagen over de stank van een andere stal?

Citaat:
In de jaren ’80 heb ik veel studenten gekend uit Iran, Irak, Tunesië ea moslimlanden en in gesprekken over hun moederland hemelden ze het leven aldaar ook op (al kon het altijd iets beter, ntl) en klaagden ze toen ook al over ‘those crazy radicals’, die de progressieven het leven zuur maakten.
Ik durf er toch voor wedden dat ze eerder terug hunkeren naar de jaren 80 dan naar 2015

Citaat:
Klopt ook, maar toch in voor een kleine nuancering; de betrokken westerse staathoofden hebben daar weliswaar mee flink getoucheerd aan die oorlog, maar zij zijn in wezen slechts de zichtbare puppets die door de onzichtbare handen gestuurd worden.

Dié onzichtbaren hebben de ultieme macht om presidenten te maken of te breken en zijn de saters van deze wereld, al weten de meeste hier ondertussen wel wie daar juist mee bedoeld wordt.
Die zichtbare puppets de verantwoordelijkheid laten dragen voor de daden van de onzichtbaren en de zichtbaren zullen 2x nadenken.
Wij weten trouwens als mens goed waar de daders zijn, en die daders komen niet meer zichtbaar op straat. Ik vind het al veel dat zij nergens meer kunnen komen zonder een camera of microfoon van een burger in hun keel.
Ik mis die patriotische acts in Europa. De moslims zijn daar stricter in en kunnen daarom alles klaarspelen he.... Wij laten ons voor het minste in hypnose wiegen en zijn vertrokken ....
Citaat:
Agree, maar die hypocrisie is vooral aan de politici besteed.
Maar het volk roept even hypocriet mee: mutlicul, confederalisme, sociaal economische, we leven langer dus moeten langer werken, we moeten ons moeien met IS, dat mag niet en dit mag niet, en ge moet dat en dat moet, en dit recht verdwijnt en ook dat recht verdwijnt, ...

Citaat:
Ik zou niet durven, Peche, maar het zou idd kunnen dat hier of daar een nuancedraadje loshangt, dit volledig buiten m’n wil, uiteraard.
Bedankt voor je terechtwijzing, ‘k zal er in ’t vervolg beter op letten.
"Moslims" he Ik denk dat ge die openbaringen beter aan de moslims zelf overlaat. De manier waarop Wilders, Dewinter te werk gaan is meer op provocatie gericht, en enkel naar de problemen te kijken. Terwijl de uitdaging bij oplossingen ligt.
Ik wil niet naar een Amerikaanse flikkenstaat evolueren zonder een 1st amendment waar flikken -vol van zichzelf, kickend op de macht- wapenloze burgers zonder proces kunnen afmaken en vrij lopen om het opnieuw te doen.
Dat is anno 2015 in Amerika, onze partner. Die alle wetten van Geneve aan haar kont lapt.

Citaat:
Zo is dat.
Olie-afhankelijk => Politieke correctheid => massa-immigratie => dhimmithude => onderwerping.

Die politieke-smoel toe-correctheid is trouwens afkomstig uit een doorgedreven cultuurrelativisme, ontwikkeld in de Franfurter School in de jaren ’20-30 van vorige eeuw.
Zoek maar eens op wat de doelstelling daarvan was/is en wie daar de stichters van zijn die, niet toevallig, toen al banden onderhielden met de zelfde machtskern die WO-1 & 2 financierden tot vandaag aan de Oekraïense en M-O crisis toe en weten we gelijk waar we de huidige situatie aan te denken hebben.
En dus moeten we geleerd hebben van de geschiedenis. En de (on)zichtbaren ontmaskeren en at all cost onze vrijheid en democratie beschermen.
Wij zijn getuigen van de grootste misdaad in de geschiedenis en staan er apatisch op te kijken en komen in opstand omdat we 2 jaar langer moeten werken. Dat kinderen geboren worden met schuld die hen niets aangaat is maar bijzaak? Blijkbaar wel want we gaan nog meer geld in oorlog steken en jets kopen. Die vragen dan onderhoud, en kosten die het equivalent van tien scholen zijn. Maar er is geen geld voor onderwijs, ziekenzorg, en noem maar op ...

Citaat:
Sorry Peche, maar hier zou je beter moeten weten.
Heb de afgelopen weken zelfs een paar keer ’n video gepost, waarin Kennedy het Amerikaanse volk waarschuwt voor de ‘evil forces that run this country’ en een beroep deed op de pers, om bepaalde waarheden aan het licht te brengen, een alerte boodschap die ‘m dus het leven gekost heeft.
Ik weet wel, maar het komt mij over alsof je nu en dan het veralgemenen in springt. Die instituten die hij vernoemt in zijn speech, welke zijn at work?
En welk tool gebruiken zij om hun schaapjes in mars te leiden naar het stemhokje dat hun daden rechtvaardigt? Belangrijk voor ons is dus niet te herhalen wat zij met hun tools in ons hameren. Maar tot de orde van de dag komen. Hier in den Belziek.... Hoeveel kunnen wij besparen op de politiek, instituten en anderen?
Vraagt en gij zult ontvangen... Maar men vraagt liever oorlog dan meer vrijheid
Citaat:
Een andere reden, eerder hét motief van z’n moord, was dat ‘m de FED wilde ontmantelen/nationaliseren en dat zou ntl het einde betekent hebben van ‘those evil forces’, iets waarvoor Benjamin Freedman eva ons ook al voor waarschuwden.
Velen weten al wie hiermee bedoeld wordt, nu de rest van de wereld nog en ‘t komt mss nog allemaal goed.
En vandaag was het probleem dat de FED geen goud had. Alleszins niet de verhouding tegenover het geld waarmee ze ruilde.
Komt daar een manneke met een zonnenbril zijn tong uitsteken en zeggen dat Afrika ook met een munt afkomt. Een gouden eenheidsmunt.
Als daar de root van het probleem ligt, waarom dan wijzen waar ze oorlog voeren en dan nog wel wijzen in hun voordeel?

Citaat:
Heb de eerste Marokkaanse portiers nog aan de dancingdeuren weten postvatten, eerst als bij- of binnenportier, en nadien als hoofdportier.
Zij waren de enigen die moslimjongeren, die van heinde en ver kwamen uitgaan in ’t Stad maar niet overal binnen mochten, konden bepraten en bedaren bij ambras, maar ik ken er ook die bendes uit Brussel en Charleroi ronselden, om de autochtone portiers die nog restten eruit te meppen, zodat die deur dan aan een van hun jongens werd toegezegd, die dan van de verdienste ’n bepaald percentage afdroegen aan de mainman van de allochtone ‘portiersgilde’.
Enkele jaren later namen gewelddadige Albanese bendes het hele portiersboeltje over, maar da’s een ander verhaal.
Ik heb Vlaamse portiers regelmatig groepen de doorgang zien weigeren. Ze kosten daar niet mee lachen, maar buiten wat woorden nooit een gevecht gezien. Gelukkig, want ik heb verhalen gehoord van schietpartijen en dergelijke.
Die Albanese maffia stond altijd op de parkings van de ketens dope te verkopen Vandaag zal dat niet veel anders zijn.

Citaat:
Maar om kort te gaan, stél nu eens dat je als ongelovige nog nooit van enige religie zou gehoord hebben en heden wordt je gevraagd om de koran te lezen en een mening/oordeel erover te vormen, hoe denk je dan dat je die tekst gaat interpreteren/beoordelen ?
En hoe ga je dan oordelen over een persoon, die de sharia wenselijk acht boven onze grondwet en moord goedkeurt op wie hun profeet beledigt ?
Wel Diego, ik heb mijn "openbaringen" gekend afgelopen weken. De profeet vzmh (alice ) was een mens, een mens is beïnvloedbaar door allerlei zieke gedachten. Ik heb de koran helaas pas gelezen als ik de bijbel al gelezen had. Het benadert enkele stukken te kortzinnig, en andere stukken dan weer uitgebreider.
Ik kan dat plaatsen in zijn tijdperk, maar het is vooral belangrijk dat het niet in dit tijdperk geplaatst wordt. Daarom dat ik zeg dat wij beter af zijn met een secularisme. En dat dit secularisme in onze grondwet verzegeld moet worden dat het nooit meer gewijzigd kan worden. Dat religie zelfs geen entree in de politiek kan maken.
Wie moord goedkeurt heeft vrije meningsuiting he Diego, zolang hij dat thuis houdt en niet in de praktijk omzet...
Citaat:
De joodse Torahteksten zijn ook niet zo goyvriendelijk als we mogen denken, maar die volgelingen dringen hun geloof tenminste niet op aan niet-joden, wegens geen ‘geopenbaarde’ zendingsdrang.
Daarom ook dat de joodse diaspora in geen enkel land ter wereld een maatschappelijk probleem vormen, voor de andere bevolkingsgroepen waar ze tussen leven.
Ik wil mijn respect voor alle mensen geen onrecht meer aandoen. Het is dus moeilijk hier op te antwoorden
Zullen zij geen probleem vormen in een secularisme denkt u?
Wanneer zij vegetariër moeten worden om koosjer te zijn?
Wanneer zij hun jongens niet meer mogen besnijden?
Waar is de vrijheid van de baby die in een cultuur geboren wordt?
See the point, en daarom zitten we gevangen.

Citaat:
En de kaloten onder ons ? Buiten wat doorzichtige hypocrisie bij die totentrekkers is daar weinig animo tot geweld te vinden, dus de geweldloze grondlegger van het christendom vergelijken met de imperialistisch ingestelde en hoofdhakkende grondlegger van de islam, is dan ook niet meer van deze tijd.
We weten dat de VS-presidentiele slotzin ‘God bless America’ een lege huls is, een vorte leugen van ’t vuilste water, om een zgn ‘rechtvaardige strijd’ aan de bevolking te kunnen verkopen.
Fabeltjeskrant, dus.
Is dat zo? Toont de media Europa wel wat de Amerikaanse bevolking bespreekt? Of vergroten zij hier Obama's visie uit?
We mogen nog weten hoe groot de onzin is,we lopen er met gebogen kop in mee.
(algemeen )

Citaat:
Wat we ondertussen ook weten, is dat de uitspraak ‘alluahhakbar’ (+/-) van onze moslimse medemensen van een diepe religieuze volheid getuigt, ethisch-moreel gevuld met geen andere hypnotische tekstuur dan die uit de koran.
Die leren als kind lézen in dat boek, alsook zien die hun ouders en hele omgeving dat boek lezen en met het grootste respect behandelen.
Koranscholen organiseren zelfs jeugdwedstrijden, om dat boek rats van buiten te reciteren.
En wat verder zingen ze Hare Krishna.
Indien men voor het fundamentalisme kiest, is dat een vrij recht.
Maar in het Westen kunnen we alleen maar consequent een secularisme starten. Of iedereen gaat naar elkaar blijven wijzen. Iedereen dezelfde wetten die onze universele rechten als mens waarborgen. Waar niemand voorbij kan. Geen regering, geen ideologie, geen familielid, geen leraar, niemand. Individuele vrijheid!

Citaat:
Dat gaat hier dus over een echt icoon, he Peche, en van invloed als een gedragsbepalend archetype.
Hier zou dat (terecht) als kindermishandeling beschouwd worden, daar is dat normaal.
Daarom is het dus belangrijk eerst hier orde op zaken te stellen. En laat het Oosten islamiseren?

Citaat:
Geen wonder dus, dat labiele of gefrustreerde mensen daar, alsook hier, zonder veel problemen overgaan tot extreme haat en geweld, om het persoonlijke (ego-) lijden en gevoel van nutteloosheid te vervangen door het doel van het martelaarschap, wat voor hen gelijkstaat met onsterfelijk heldendom.
Hehe laat u gaan

Citaat:
Het verschil is, dat wij een seculiere grondwet en een verscheiden (verlichte) cultuurbasis hebben, die zulke zaken tot een minimaal gevaar herleid, ‘n losgeslagen Breivik niet te na gesproken.
Moslims hebben via de koran een ‘goddelijk recht’ om zulke zaken uit te voeren, daarom gebeuren aanslagen vaker bij hen dan bij ons, zelfs voor 9/11.
Die wet moet hervormd worden zoals ik bovenaan aangeef.
Citaat:
Toegegeven, zowel onze manier van denken als hun mindset, zijn niet vrij van foute voorstellingen en vooroordelen, maar de vraag is hier welke van die beide sets de beste is, om een min of meer vrije samenleving mee op te bouwen en te ondersteunen.
De democratische denkwijze, zich beroepend op een seculiere grondwet of de islamitische denkwijze, zich beroepend op de koran en de sharia ?
Dat is een goede vraag. En dat zei ik in het verleden ook al. Ge kunt niet iedereen tevreden stellen, dus leef los van god.
Natuurlijk een democratie, maar ze kan beter. Wij worden geteisterd door een ergere kwaal dan islam.

Citaat:
Pas in 1096 bij de eerste kruistocht, maakte de islam kennis met de ‘bemoeienissen’ van het westen, 470 jaar nadat Mohammed het licht had gezien.
Interessant is de tijdschaal die de islamitische expansie tot dan aanduid:

https://ejbron.wordpress.com/2012/08...-slavenhandel/

Met of zonder Westerse bemoeizucht, de islam is inherent gewelddadig/imperialistisch en al wie de islamitische doctrine niet aanhangt, wordt beschouwd en behandeld als untermensch, al geef ik meteen toe dat niet alle moslims hier achter staan.
Geef mijn part dan maar aan Lassie.
Ja oK. Again, tijdskader.
Ik heb geen moslim mij weten proberen bekeren. En hier geen tank gezien.
Wel zijn er genoeg doodskisten met een vlag (ideologie) rond verpakt omdat ze een draconisch stratego spelletje met de wereld spelen.
Tuurlijk dat lassie plezant is, maar laat ze toch veilig hier spelen? Waarom altijd die stok in het oosten gooien? Weet je nog de kracht van niets? Waarom doen wij nu eens gewoonweg niets daar?

Denk je dat onze democratie niet misbruikt wordt om moorden te rechtvaardigen?
Citaat:
Niet dat ik daarmee de doctrine en dubbelspeak van Uncle Samuel schoonpraat, maar IS kan slechts bestaan wanneer er ‘religieuze’ redenen voor zijn aan te voeren en die zijn er, weliswaar op verschillende wijze interpreteerbaar, maar ze staan er wel zwart op wit voor zij die dat interpreteren als een goddelijke uitnodiging voor gewapende jihad.
I know. Maar het Kalifaat is nu een realiteit waar wij ons beter van afkeren dan op te zoeken.

Citaat:
Als dat op vrijwillige basis gebeurt zonder andere geloofsgenoten/andersdenkenden lastig te vallen, sure.
Het Oosten is een verzonken schip. Zelfs Zuid Afrika zal islamiseren.
Ik vermoed dat Egypte dit jaar al grond aan IS zal kwijt zijn...
Binnen 10 jaar mogen we al een nieuwe wereldkaart drukken denk ik.
So be it...

Citaat:
Als je beseft hoe onze (westerse) maatschappij de laatste eeuwen monetair-politiek-militair gestuurd is geweest, dan weet je ook dat we (nog) nooit hebben kùnnen leven zoals we dat echt wilden.
In onze gegeven tijd en omstandigheden d�*chten/denken we dat alleen maar, net als onze ouders en voorouders in hun tijd dat wsl ook zo deden, zij het wellicht iets bescheidener van aard wat hun begrip van ‘vrijheid’ betrof.

De nationalistische/financiële doelstellingen en religieuze/materiële invullingen, dit alles onder de noemer ‘brood en spelen’ in hun en in onze levens, waren/zijn slechts los-vaste en aangeleerde (inwisselbare) substituten en mentale zoethoudertjes, die psychologisch de weg blokkeren naar een ware innerlijke vervulling en een maatschappelijke volwassenheid, waarin het sociaal welzijn van elk individu prevaleert, ipv de toespitsing ervan op een elitaire minderheid.

Je kent de reden daarvoor ook wel onderhand.
En dat het alleen maar erger wordt... Iedere "oplossing" brengt 20 nieuwe problemen met zich mee.
De reden is duidelijk, het probleem is niet een IS of Oekraïne .
Waar wij bezorgd om dienen te zijn is waar Europa naartoe gaat!
Is het nog wel de moeite?

Citaat:
Yep, Mind & State Control all over.

George Orwell was dan ook een visionair, toen ie eind ’40 zijn 1984 schreef.
En kijk, de drukinkt is zowaar maar nét droog en fiction becomes reality.
Gasten als Manning, Snowden ea klokkenluiders zijn de geweldloze helden van vandaag, gezien ze dingen helpen onthullen die voor de wereld verborgen moesten blijven.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Klokken...van_misstanden)

En die lijst is bijlange niet compleet.

En ja, soms krijgt Big Bully wel eens een flinke trap tegen het schaamteloze kruis, maar of dat genoeg zal zijn om wat menselijker te worden, betwijfel ik toch wat, al weet nu iedereen af van het imperialistisch verdelende en oorlogvoerende VS-dubbelspel in de wereld.

Money makes the world go ‘round, Peche, en wié heeft het Grote Geld ?
Of béter nog: Wie m�*�*kt het ?
Maar welke tools gebruiken zij en hoe kunnen wij ons daartegen wapenen?
Peche is offline  
Oud 19 maart 2015, 10:09   #276
Frailty
Partijlid
 
Frailty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Euhm op wat slaat dit nu weer????
Amerika is aangevallen door japan.
Ze konden in Japan niet winnen via groundboots dus smeten ze er 2nukes op.
Japan was verslagen en den Duits erbij.
Japan was een partner van de SS.

Tokyo? Het was Heroshima en Nagasaki.
Aub, dikke nek tot daar aan toe, maar zie dan wel dat je het juist hebt he.

Wat een debiel als je niet weet dat er meer slachtoffers gevalen zijn door conventionele bommen op Tokio dan door die twee atoombommen waarom durf jij je nog op straat tonen eigenlijk?

Jij bent de laatste waar ik lessen in geschiedenis of wat dan ook moet krijgen, maar dat zal aan mijn dikke nek liggen zeker.
Frailty is offline  
Oud 19 maart 2015, 10:10   #277
Frailty
Partijlid
 
Frailty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Hoe kan Rusland nu gaan helpen tegen Japan als den Duits al over de grens van Rusland zit???? Rusland kreeg zelf massaal hulp van de wereld met geleverde tanks etc.
er staat toch dat ze niet geholpen hebben, ze zijn zelfs nie meegegaan op DDay.

Waarom lees je geen boek of doe je geen ondezoekswerk voor je iets uitkraamt?
Frailty is offline  
Oud 19 maart 2015, 10:13   #278
Frailty
Partijlid
 
Frailty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht

Maar welke tools gebruiken zij en hoe kunnen wij ons daartegen wapenen?
Neem nog wat blauwe pillen tegen de CIA, de rooie tegen de FSB en de groene tegen de reptielen.

Als je pillen tegen de zionisten nodig hebt dan vraag je dat maar aan uw moslimvriedjes. That could help.
Frailty is offline  
Oud 19 maart 2015, 10:16   #279
Frailty
Partijlid
 
Frailty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 279
Standaard

De hete aardappel waar perzik voor wegloopt:
Hij zal bang zijn voor mijn dikke nek, maar niet voor zijn zelfwaan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frailty Bekijk bericht
Als IS 'radikaal' is en de islam "misinterpreteert" dan moet dat wel de schuld van Mohammed zijn, want IS volgt gewoon zijn voorbeeld in alles wat ze doen en zeggen.

Zelfverklaarde "brave" moslims temidden van niet-moslims in Europa moeten wel
anders piepen.

Hier is een link naar het online tijdschrift van IS:https://azelin.files.wordpress.com/2...gazine-722.pdf

Vertel me nu eens wat daar niet islamitisch aan is...

Ik heb hierop nog steeds geen antwoord gekregen, het is al Mossad en CIA wat de klok slaat, straks gaan ze nog beweren dat het Vaticaan de Islam uitgevonden heeft en dat de wereldleiders eigenlijk, feitelijk reptielen zijn met een buitenaardse oorsprong. Als ze me daarmee gaan kittelen, dan ja dan ga ik echt lachen.
Frailty is offline  
Oud 19 maart 2015, 10:58   #280
Frailty
Partijlid
 
Frailty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 279
Standaard

Perzik in zijn verdwazing zegt:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Hoe kan Rusland nu gaan helpen tegen Japan als den Duits al over de grens van Rusland zit???? Rusland kreeg zelf massaal hulp van de wereld met geleverde tanks etc.
er staat toch dat ze niet geholpen hebben, ze zijn zelfs nie meegegaan op DDay.
Geschiedenis zegt:

De Sovjet-Unie viel in de vroege ochtend van 9 augustus de Japanners aan in Mantsjoerije, een Chinese provincie die door Japan bezet was. Totale surprise, zonder enige oorlogsverklaring. Japan moest nu plotseling twee vijanden bevechten.

Maar volgens Perzik had Rusland dus "geen kak" te maken met Japan, .. tja daar kan mijn dikke nek noch mijn grote teen iets tegen beginnen natuurlijk. Moet ik hier kapituleren?
Frailty is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be